Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)


2006-11-26, 15:20

Wymiana sprzętu

"Dariusz Mazur"

Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę na
wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne ilość
napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!


Odpowiedzi do: Wymiana sprzętu

  • "Krzysztof" 2006-11-26, 22:22

    Re: Wymiana sprzętu

    Zapewne zadnych - znajac zycie dowod zakupu masz na podzespoly, a nie caly
    sprzet, wiec moglbys domagac sie wymiany/zwrotu kasy za konkretny element.

    Chyba , ze sprzet zakupiles jako KOMPUTER , a nie podzespoly do zlozenia (
    procesor plyta itp.) to moglbys probowac.


    K.

  • "Tomek" 2006-11-26, 22:35

    Re: Wymiana sprzętu

    > Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
    > czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę
    na
    > wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
    > sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne
    ilość
    > napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.
    >

    Napisz coś więcej. Jak go kupiłeś - zestaw czy pojedyncze części. Co się
    psuło.


    Tomek

  • "Dariusz Mazur" 2006-11-26, 22:57

    Re: Wymiana sprzętu


    Użytkownik "Dariusz Mazur" napisał w wiadomości
    news:ekc7q0$fs2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
    > czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę
    > na
    > wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
    > sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne
    > ilość
    > napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.
    >
    Jest to laptop, a więc kupiony w jednej całości (nie składany). 13 grudnia
    mija dwa lata, ale ten ostatni rok wykazuje wady. Za pierwszym razem pękała
    obudowa, potem naprawa płyty głównej, naprawa baterii, naprawa zasilacza,
    naprawa napędu DVD, a teraz obecnie jest czwarty raz i nie działa
    głośniczek. Boje się że ten sprzęt jest awaryjny. Wpisy w karcie jest jako
    naprawa a nie np. jak to była wymiana. Co do części napędu, baterii i
    zasilacza była przeprowadzona wymiana, a nie naprawa.

  • Marcin Debowski 2006-11-27, 00:25

    Re: Wymiana sprzętu

    Dnia 26.11.2006 Dariusz Mazur napisał/a:
    > Mam kłopot z komputerem, a mianowicie kończy się gwarancja i już obecnie
    > czwarty raz jest w serwisie (każde na inne uszkodzenie). Jakie mam szansę na
    > wymianę sprzętu wolnego od wad lub zwrot gotówki ??? Ponoć nie mam szans u
    > sprzedawcy na niezgodność towaru z umową. Jak określa to prawo cywilne ilość
    > napraw itp. Pomóżcie coś doradzić.

    Z tyt. niezgodności z umową (jesteś tu w ogóle konsumentem?) masz MZ
    rzeczywiście niewielkie szanse głównie z 2ch powodów:
    - musiałbyś wykazać, że przyczyną bieżącej usterki jest wada tkwiaca w tym
    laptopie w momencie jego kupna,
    - reklamowałeś wcześniej, jak zgaduję z tyt. gwarancji, czyli ktoś tam już
    grzebał i niekoniecznie był to sprzedawca lub jego "pełnomocnik"
    O ile reklamowałbyś od początku wszystkie usterki z tyt. niezgodności,
    to przy takiej ich ilości wchodziła by MZ w grę nadmierna uciążliwość i
    mógłby byc to powód do wymiany/odstąpienia od umowy (choć niekoniecznie
    skuteczny). A tak to trochę po ptokach.
    A gwarancja może zawierać w miarę dowolne zapisy, więc jeśli nic tam nie
    ma o możliwości wymiany po tych n-naprawach to też niestety...

    --
    Marcin

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane