Dnia 24 stycznia 2010 roku wchodzi w życie ustawa z dnia 23 października 2009 r. o zmianie ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych.
Nowelizacja wprowadza m. in. zmiany w zakresie wydawania świadectwa pracy pracownikom tymczasowym. Obecnie Agencja pracy tymczasowej w każdej sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy ma obowiązek wystawić świadectwo pracy. Nowa regulacja przewiduje wydawanie świadectwa pracy dotyczącego łącznego, zakończonego okresu zatrudnienia w agencji, objętego kolejnymi umowami o pracę, nawiązanymi w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy. Jeżeli jednakże umowa o prace została nawiązana przed upływem okresu kolejnych 12 miesięcy a stosunek pracy ulegnie rozwiązaniu lub wygaśnięciu po tym terminie to świadectwo pracy powinno zostać wydane po zakończeniu tego ostatniego stosunku pracy.
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.