pilocik
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
> każdąrozmowę
Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?
> musi o tym fakcie informować ?
Nie.
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam
Nie musi.
Ty tez nie musisz.
Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
informowania kogokolwiek.
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Ciebie nie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych
Budzik
> Osobnik posiadający mail pilocik_NOSPAM@neostrada.pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
i dalsze przetwarzanie
> Ciebie nie.
Oczywiście
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Witam.
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>>> że rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>
> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
> rozmów i dalsze przetwarzanie
>
Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>> Ciebie nie.
>
> Oczywiście
>
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
Użytkownik "pilocik"
news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicznych
Budzik
> Osobnik posiadający mail maciej_pmt@tpsa.waw.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:
>>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>>
>> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
>> rozmów i dalsze przetwarzanie
>>
> Z czego to wynika?
> dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
> jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>
Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "pilocik"
> news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>> że rozmowa jest rejestrowana.
>
> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
"BartekK"
news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
> (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
> "BartekK"
> news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
>>> prawnego.
>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>
> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid338173
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-04 16:31, BartekK pisze:
>> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
> No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
> załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
Możesz im powiedzieć na zakończenie rozmowy, że nagrywałeś :)
Marcin
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
"BartekK"
news:ktlph0$av9$1@mx1.internetia.pl...
>>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
>>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
>>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
>>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
>>>> prawnego.
>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
> No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
> (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).
fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam
A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
Pozdrawiam, M.O.
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-05 09:02, Maciej Osuchowski pisze:
> W dniu 2013-08-02 21:37, pilocik pisze:
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
>> Pozdrawiam
> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
> Pozdrawiam, M.O.
O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
--
Liwiusz
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?
marek
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
W dniu 2013-08-05 10:47, marek pisze:
> On 2013-08-05 09:16, Liwiusz wrote:
>
>> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
>
> Czy można zaskarżyć decyzję sądu o niedopuszczeniu dowodu
> rozstrzygającego w sprawie jeśli jest pozyskany niezgodnie z prawem?
Nie ma zakazu zaskarżania.
Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.
--
Liwiusz
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On 2013-08-05 10:51, Liwiusz wrote:
> Nie ma zakazu zaskarżania.
>
> Natomiast dowód w postaci nagrania dokonanego bez wiedzy drugiego
> rozmówcy nie jest dowodem pozyskanym niezgodnie z prawem.
W sytuacjach odurzenia farmakologicznego specyfikami skłaniającymi do
prawdomówności i powodujących amnezję również? W sumie prawdę się mówi...
marek
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>>> rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>>> Pozdrawiam
>> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
>> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami
>> Państwa jako dowód? Czy druga strona będzie miała prawo wnieść sprzeciw
>> co do tego dowodu, jako że nie była o tym poinformowana?
>> Pozdrawiam, M.O.
>
> O dopuszczeniu dowodu decyduje sąd.
>
Ale co do zasady - trudno znaleźc formalne przeciwskazania do nagrywania
własnych rozmów.
wiec podważenie takiego dowodu to moze być np. przez zarzucenie manipulacji
przy pliku.
Ale sam fakt nagrywania nie powinien powodowac odrzucenia dowodu.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
Frank Herbert
Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
On Mon, 5 Aug 2013, Maciej Osuchowski wrote:
> A jeżeli ja nagrywam obligatoryjnie wszystkie rozmowy w swojej kom. nie
> informując o tym rozmówcy, to mogę taką wykorzystać przed organami Państwa
> jako dowód?
W sprawie formalnej: *którego* Państwa?
To jest przy okazji odpowiedź na pytanie - dlaczego bank, do którego
to banku może dzwonić ktoś z Australii lub USA, z przezorności
"informuje".
A nuż w tamtym państwie jest "nakaz informowania".
pzdr, Gotfryd
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych
"Robert Tomasik"
> Użytkownik "BartekK"
> news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >
>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>
> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
Re: Nagrywanie rozmC3łw telefonicz nych
Użytkownik "Maciej Bebenek"
news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
>>> >
>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
argument moim zdaniem.
Re:20Nagrywanie20rozmC3łw20telefonicz20nych
"Robert Tomasik"
> Użytkownik "Maciej Bebenek"
> news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
>>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
>>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
>>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
>>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
>> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
>
>
> A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim zdaniem.
Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
"rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)
Pracodawcy, ani nikomu innemu nie wolno nagrywać ani nawet słuchać czyichś rozmów. Ich treść stanowi dobro osobiste człowieka i jako takie podlega (...)
Co do zasady, dowód z taśmy magnetofonowej może być dopuszczony przez sąd w postepowaniu cywilnym (art. 308 kodeksu postepowania cywilnego). Dowód (...)
Co do zasady, nagrywanie rozmów nie jest karalne. Jednakże wykorzystanie nagranej rozmowy może być uznane za naruszenie dóbr osobistych (...)
Zgodnie z orzecznictwem SN gromadzenie materiału dowodowego w procesie i prezentowanie go przez strony nie powinno odbywać się z naruszeniem zasad współżycia (...)
Zgodnie z art. 237 kodeksu postępowania karnego, po wszczęciu postępowania sąd na wniosek prokuratora może zarządzić kontrolę i utrwalanie treści (...)
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
RODO - czyli co?
Dnia 25 maja 2018 roku we wszystkich krajach należących do Unii Europejskiej zacznie być stosowane Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 2016/679
Co reguluje RODO?
Prywatność każdego człowieka musi być chroniona. 25 maja 2018 r. we wszystkich krajach należących do Unii Europejskiej zacznie być stosowane ...
Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych według RODO
RODO obejmuje swoim zastosowaniem wszystkie podmioty prywatne i publiczne, które przetwarzają dane osobowe i w praktyce większość procesów przetwarzania danych
Obowiązek zgłaszania naruszeń przepisów RODO
RODO nakłada na podmioty przetwarzające dane osobowe prawny obowiązek informowania o incydentach bezpieczeństwadotyczących danych osobowych.
Zabezpieczenia danych według RODO
Jak RODO normuje zabezpieczenia danych? Do czego będzie zobowiązany każdy administrator danych? Jakich ryzyk trzeba się wystrzegać?
Nagrywanie rozmów audycja Janusza Weissa
Temat powraca często jak bumerang W temacie nagrywania rozmów telefonicznych jeśli kogoś interesuje: http://www.radiozet.pl/Programy/Dzwonie-do-Pani-Pana-w-bardzo-nietypowej-sprawie Nagrywanie (...)
nagrywanie rozmów a prawo autorskie
Czesc Spotkałem się z opinią że nagrywanie woich rozmów (czyli tak jak Michnik nagrał Rywina) jest nielegalnie właśnie dlatego że nagrana osoba (...)
Nagrywanie rozmow telefonicznych
Witam powiedzcie prosze, czy nagrywanie rozmow bez wiedzy nagrywanego (tzn mam telefon, dzwonie do kogos i go nagrywam) jest zgodne z prawem, i czy (...)
Podsłuch w telefonie służbowyn.
Witam grupowiczów. Sytuacja wygląda następująco: W firmie gdzie pracuje wszystkie rozmowy telefoniczne te przychodzące jak i wychodzące są rejestrowane (...)
Nagrywanie rozmow telefonicznych
Witam, Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania mnie stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.