Browar przeprasza PiS za "zimnego Lecha"

„Spragniony wrażeń? Zimny Lech” – taką reklamę mogli zobaczyć osoby opuszczające Wawel. Billboard zdjęto, a browar przeprasza urażonych – pisze Gazeta Wyborcza.

- Pragnę przeprosić Panów Posłów Ryszarda Czarneckiego oraz Marka Migalskiego, a także Tych wszystkich Państwa, którzy poczuli się urażeni niefortunną lokalizacją reklamy naszego piwa LECH Premium – cytuje dziennik oświadczenie Lecha.

Posłowie nazwali slogan browaru moralną tandetą i chamstwem reklamy.

- Ktoś, kto odwiedza wawelską kryptę, jest w szczególnym stanie ducha. Jeśli wychodząc z Wawelu, przeczyta: »Spragniony wrażeń? Zimny Lech «, może potraktować to jako naruszenie pamięci zmarłego prezydenta – cytuje Gazeta Wyborcza psychologa prof. Rafała Ohme.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • klc 2012-08-12 13:53:52

    A Krwawa Mary? Też się komuś kojarzy z czymś innym niż drink? ;)

  • IV RP 2012-08-05 19:41:53

    W środę Lech Poznań przegrał eliminacje do LM. Czy teraz powiedzenie - Lech padł - będzie zabronione?

  • IV RP 2012-08-03 22:14:14

    Oj potrzebnie, potrzebnie - przecież Ci oszołomi piją tylko ciepłego Lecha

  • Stary 2012-08-03 20:59:52

    Niepotrzebnie. To tak jakby przepraszać za to że krzesło kojarzy się z krzesłem elektrycznym.


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika