Browar przeprasza PiS za "zimnego Lecha"
„Spragniony wrażeń? Zimny Lech” – taką reklamę mogli zobaczyć osoby opuszczające Wawel. Billboard zdjęto, a browar przeprasza urażonych – pisze Gazeta Wyborcza.
- Pragnę przeprosić Panów Posłów Ryszarda Czarneckiego oraz Marka Migalskiego, a także Tych wszystkich Państwa, którzy poczuli się urażeni niefortunną lokalizacją reklamy naszego piwa LECH Premium – cytuje dziennik oświadczenie Lecha.
Posłowie nazwali slogan browaru moralną tandetą i chamstwem reklamy.
- Ktoś, kto odwiedza wawelską kryptę, jest w szczególnym stanie ducha. Jeśli wychodząc z Wawelu, przeczyta: »Spragniony wrażeń? Zimny Lech «, może potraktować to jako naruszenie pamięci zmarłego prezydenta – cytuje Gazeta Wyborcza psychologa prof. Rafała Ohme.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?