Interaktywna telewizja
Interaktywna telewizja jest na progu boomu. W 2009 r. w Europie będzie ją oglądać prawie 9 mln widzów - wynika z najnowszego raportu brytyjskich analityków.
Telewizji internetowej - określanej technologicznie jako IPTV - od dawna przepowiadano dużą karierę. Barierą były m.in. kwestie technologiczne i słabe upowszechnienie szybkiego, szerokopasmowego internetu niezbędnego do odbierania telewizyjnej transmisji. Ale teraz IPTV jest na Starym Kontynencie gotowa do ekspansji - uważają analitycy brytyjskiej firmy badawczej Screen Digest zajmującej się m.in. monitorowaniem rynku telewizyjnego. I wkrótce stanie się groźną konkurencją dla kablówek i operatorów telewizji satelitarnej.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?