Nielegalne tachografy

Połowie z około trzystu działających dziś w kraju warsztatów zajmujących się naprawą i legalizacją tachografów może grozić upadek. Stanie się tak, jeśli Główny Urząd Miar, respektując przepisy unijne, upoważni do ich ponownej legalizacji tylko podmioty powiązane z producentem.

Montowane w ciężarówkach tachografy muszą być legalizowane. Najpierw czeka je legalizacja pierwotna, dokonywana na wniosek producenta lub importera, a potem po każdej naprawie poddawane są legalizacji ponownej.

Rzeczpospolita 15.12.2004 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika