Wojsko się zareklamuje
Wojsko zmaga się z dramatycznym odpływem specjalistów. Nawet elitarne jednostki nie mogą skompletować kadry. Powodem są niskie wynagrodzenia. 3,3 tys. zł to za mało, żeby w służbie zatrzymać komandosa.
(...) - Jeszcze niedawno było tylu kandydatów do zawodowej służby w wojsku, że mogliśmy przebierać. Odkąd granice UE się otworzyły, chętnych jest coraz mniej - mówi Jarosław Rybak, rzecznik MON.
(...) Resort obrony ma już kilka pomysłów na zapełnienie luk w szeregach polskiej armii. Jeden z nich to specjalna kampania reklamowa, która przedstawi młodym Polakom korzyści ze służby dla ojczyzny.
Dziennik Polski 9.08.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?