| Sygnatura: |
XVII AmC 2997/10 |
| Data wyroku: |
2011-03-17 |
| Data wpisu: |
2011-06-14 |
| Branża: |
Turystyka |
| Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
| Powód: |
Ogólnopolskie Stowarzyszenie na rzecz ochrony praw konsumentów z/s w Warszawie |
| Pozwany: |
Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z/s w Brzozowie Starym |
| Treść: |
"Uzupełnienia składanych reklamacji mogą być zgłoszone w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w trakcie trwania imprezy, zgodnie z punktem VI.1." |

ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.