| Sygnatura: |
XVII AmC 3741/11 |
| Data wyroku: |
2011-12-13 |
| Data wpisu: |
2012-05-08 |
| Branża: |
Usługi telekomunikacyjne |
| Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
| Powód: |
Ogólnopolskie Stowarzyszenie na rzecz ochrony praw konsumentów z siedzibą w Warszawie |
| Pozwany: |
Phonesat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie |
| Treść: |
"Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Administratora oraz za inne problemy w funkcjonowaniu Usługi, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń niezależnych od Administratora, w szczególności wskutek zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej" |

ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.