| Sygnatura: |
XVII AmC 3472/12 |
| Data wyroku: |
2012-10-17 |
| Data wpisu: |
2013-01-22 |
| Branża: |
Handel elektroniczny |
| Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
| Powód: |
Fundacja Granma z siedzibą w Wolsztynie |
| Pozwany: |
Wirtualne Ogrody sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu |
| Treść: |
"Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z pracownikiem firmy Wirtualne Ogrody. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji". Rozpatrzenie i decyzja reklamacyjna zostaje wydana w terminie 21 dni roboczych liczonych od momentu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego" |

ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.