Sygnatura: |
Sygn. Akt XVII Amc 118/03 |
Data wyroku: |
2005-03-17 |
Data wpisu: |
2005-05-05 |
Branża: |
Turystyka |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Pozwany: |
Biuro Podróży ?Open Travel? Sp. z o.o. w Krakowie |
Treść: |
??Open Travel? nie ma obowiązku naprawić wady, która pociąga za sobą nieproporcjonalne koszty i utrudnienia dla biura. Klient nie może domagać się zwrotu części ceny imprezy lub zerwania umowy, jeśli ?Open Travel? naprawi wadę w odpowiednim terminie.? |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.