Sygnatura: |
Sygn. akt XVII Amc 114/03 |
Data wyroku: |
2005-12-20 |
Data wpisu: |
2005-10-07 |
Branża: |
Turystyka |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Pozwany: |
Krystyna Grzęda |
Treść: |
?Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest pisemne potwierdzenie jej u kierownika ośrodka, rezydenta lub pilota wycieczki. Reklamacje nie spełniające powyższych wymogów nie będą przyjmowane. Biuro zastrzega sobie 45 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji. W czasie jej rozpatrywania klient nie ma prawa uciekać się do mediów etc. (...). Uczestnikowi, który wykupił imprezę w ostatniej chwili, po promocyjnej ? niskiej cenie nie przysługuje prawo do składania reklamacji? |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.