Sygnatura: |
XVII AmC 33262/13 |
Data wyroku: |
2015-12-10 |
Data wpisu: |
2016-02-15 |
Branża: |
Handel elektroniczny |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Aneta Czapska, Robert Rusnak, Olga Hyży, Tomasz Kadłubowski, Sandra Wójcik |
Pozwany: |
CLARO sp. z o.o. w Poznaniu |
Treść: |
"W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontanktować się z naszą firmą.Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora." |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.