Sygnatura: |
XVII AmC 21089/13 |
Data wyroku: |
2014-04-15 |
Data wpisu: |
2016-03-09 |
Branża: |
Inne usługi |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Anna Siwecka, Danuta Kwiecień, Joanna Kadłubowska, Sandra Wójcik, Olga Hyży |
Pozwany: |
Tomasz Krobski - Exception Krobski Tomasz |
Treść: |
"Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego z udziałem firmy spedycyjnej. Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie (nie później niź 48 godzin od otrzymania przesyłki) powiadomić o tym pisemnie (e-mailem) firmę Ecxeption. Reklamacje niespełniające podanej procedury nie będą uwzględniane" |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.