Sygnatura: |
XVII AmC 24/16 |
Data wyroku: |
2016-04-12 |
Data wpisu: |
2016-06-17 |
Branża: |
Handel elektroniczny |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Danuta Kwiecień |
Pozwany: |
Joanna Kiłdanowicz - "BLUSH" |
Treść: |
"W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio - dokonać reklamacji w urzędzie pocztowym, z którego odbiera przesyłkę. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera lub odpowiednio - na podstawie formularza reklamacyjnego Poczty Polskiej" |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.