Sygnatura: |
XVII AmC 1670/16 |
Data wyroku: |
2016-12-13 |
Data wpisu: |
2017-02-16 |
Branża: |
Inne usługi |
Sąd: |
Sąd Okręgowy w Warszawie-XVII Wydział Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów |
Powód: |
Józef Ruciński, Jerzy Maciejewski, Wiesława Musa, Monika Pawłowska-Hausmann, Tomasz Antosik, Michał Chołys |
Pozwany: |
Marcin Kreft |
Treść: |
"Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu muszą być zgłaszane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/ rozbieżności zawartości przesyłki. Protokół taki musi być sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera, winien zawierać dokładny opis uszkodzenia/ braku datę, godzinę i czytelny podpis kuriera." |
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
ocena usługi:
Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.