Ciekawostki z przetargów
Do promocji programów unijnych PARP potrzebuje m.in. filiżanki ze spodkiem "o nieregularnym kształcie, innym niż okrągły". Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na promocji unijnych programów operacyjnych nie musi oszczędzać. Nic dziwnego, że to wymarzony klient dla spółek PR w czasach kryzysu. Większość firm marzeń jednak nie spełnia. Od początku 2008 r. PARP zorganizowała ponad 10 przetargów PR wartych łącznie blisko 6,5 mln zł. Połowę kwoty zgarnęła największa na rynku agencja Partner of Promotion (PoP).
Puls Biznesu Dawid Tokarz 11 08 2009
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?