Menedżer - doświadczony czy młody?

Dla polskich dyrektorów zarządzających w sprzedaży najbardziej liczy się innowacyjność. Czy to szansa dla młodych menedżerów handlu?

Z badań firmy doradczej KPMG wynika, że w nadchodzących trzech latach ponad 60 proc. polskich firm będzie prowadzić sprzedaż innowacyjną.

(...)Zatrudnienie młodych, perspektywicznych i dynamicznych osób do kierownictwa sprzedaży było strzałem w dziesiątkę. Polecamy to wszystkim tworzącym i modernizującym pion handlowy — mówi Piotr Komala, dyrektor ds. rozwoju w Oknoplaście.

(...)— Doświadczony handlowiec ma tę zaletę, że myśli bardziej strategicznie. Dysponując jedynie zapałem, nie da się ułożyć sensownego planu sprzedaży czy strategii jej rozwoju — uważa Jacek Dec, który sam kiedyś kierował handlem w jednej z firm rekrutacyjnych.

Puls Biznesu 13.11.2006 r.