Wojna z ulicznymi billboardami
Władze wielu miast, m.in. Krakowa i Warszawy, wypowiedziały walkę reklamowemu chaosowi i samowolnie ustawianym billboardom.
(...)ZDM twierdzi, że reklamy w pasie drogowym rozpraszają uwagękierowców. Nie przedłuża więc ważności pozwoleń i nie wydaje nowych.
(...)- Każda gmina ma odrębne zasady umieszczania reklam. Nie ma ogólnych, spójnych reguł ani długofalowej polityki wykorzystywania powierzchni reklamowej w miastach - mówi Grzegorz Wiecha, dyrektor generalny spółki z o.o. Business Consulting w Katowicach posiadającej sieć billboardów na południu Polski.
Rzeczpospolita 26.03.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?