e-prawnik.pl Porady prawne

Prawo Autorskie w działaniach marketingowych

W dzisiejszej gospodarce forma i rodzaje reklamy stosowane  przez przedsiębiorstwo mają kluczowe znaczenie dla zaistnienia i prężnego rozwoju firmy. Co za tym idzie wielokrotność wykorzystywania chociażby czyjegoś wizerunku na stronie  internetowej czy w reklamie niesie za sobą szereg regulacji prawnych, których brak świadomości lub nieodpowiednia interpretacja ponosi za sobą konsekwencje finansowe. Prawa własności intelektualnej (w tym prawa autorskie) odgrywają coraz ważniejszą rolę w obrocie gospodarczym.

Wychodząc naprzeciw tym problemom Firma Business Media Solutions stworzyła praktyczne spotkanie na którym, w formie dyskusji, praktycy podzielą się z Państwem swoją wiedzą.  Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w spotkaniu po tytułem  Prawo autorskie w działaniach marketingowych”, które odbędzie się w dniach 08-09 lutego 2012 roku w Warszawie, w hotelu Novotel.

 

Podczas spotkania poruszymy następujące zagadnienia:

  • Marketing & Reklama a Prawo autorskie
  • Skuteczne zarządzanie Prawami autorskimi
  • Granice Praw autorskich
  • Pola eksploatacji Praw autorskich vs. Umowy Prawnoautorskie
  • Internet a Prawa autorskie
  • Dochodzenie roszczeń z tytułu naruszania Praw autorskich
  • Prawo autorskie a Unia Europejska – regulacje, przepisy, implementacja

 

W trakcie warsztatów zostaną poruszone najbardziej aktualne tematy, związane z prawem autorskim. Podczas spotkania swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem eksperci z renomowanych kancelarii prawnych i firm takich  jak: Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy,  Kochański Zięba Rępała i Partnerzy, Domański Zakrzewski Palinka, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Baker & McKenzie Gruszczyński & Partners Attorneys Law, INCO-VERITAS, AGROS-NOVA, Grupa Radiowa TIME SA

 Szczegóły na : www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62, e-mail: info@bmspolska.pl