e-prawnik.pl Porady prawne

Strategie obsługi trudnego klienta - Zareklamuj się!

Zapraszamy do udziału w praktycznej konferencji „Strategie obsługi trudnego klienta – Zareklamuj się!”, która ma na celu przedstawienie zagadnień związanych z pozytywną obsługa reklamacji wśród firm świadczących usługi, produkujących i dystrybuujących produkty.

Spotkanie przedstawicieli działów reklamacji oraz obsługi klienta ma na celu podniesienie świadomości odbiorców w zakresie PRowego wykorzystania zagadnienia obsługi reklamacji. Podczas konferencji i warsztatów uczestnicy będą mieli okazję poznać perspektywę prawną, psychologiczną i technologiczną procesu obsługi tzw. „trudnego klienta”, jak również zaznajomić się z dobrymi wzorcami wskazującymi jak podobny proces może i powinien wyglądać, a także jakie wynikają z tego korzyści.

W ramach programu merytorycznego zaprezentujemy m.in. takie zagadnienia, jak:

  • Kim jest trudny klient i jak go „ugryźć”?
  • Jak nie doprowadzić do niezadowolenia klientów?
  • Jak zmienić niezadowolenie klienta w pozytyw?
  • Co reklamacje oznaczają dla organizacji?
  • Obsługa reklamacji z perspektywy prawa – z jakich nowych przepisów możemy korzystać?
  • Prawna odpowiedzialność obsługujących
  • Ludzie w obsłudze trudnego klienta: predyspozycje osobowościowe i zarządzanie personelem, zmniejszenie fluktuacji, utrzymanie wysokiego poziomu motywacji
  • Narzędzia informatyczne wspierające sprawną obsługę reklamacji
  • Oryginalne rozwiązania wypracowane przez liderów rynku

Konferencja odbędzie się w dniu 25 listopada 2010 w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie.

Program konferencji dostępny jest na stornie reklamacje.nf.pl. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

Szczegółowych informacji udzieli:

Anna Partyka

anna.partyka@nf.pl

Tel.:22 314 14 21