Strategie obsługi trudnego klienta - Zareklamuj się!
Zapraszamy do udziału w praktycznej konferencji „Strategie obsługi trudnego klienta – Zareklamuj się!”, która ma na celu przedstawienie zagadnień związanych z pozytywną obsługa reklamacji wśród firm świadczących usługi, produkujących i dystrybuujących produkty.
Spotkanie przedstawicieli działów reklamacji oraz obsługi klienta ma na celu podniesienie świadomości odbiorców w zakresie PRowego wykorzystania zagadnienia obsługi reklamacji. Podczas konferencji i warsztatów uczestnicy będą mieli okazję poznać perspektywę prawną, psychologiczną i technologiczną procesu obsługi tzw. „trudnego klienta”, jak również zaznajomić się z dobrymi wzorcami wskazującymi jak podobny proces może i powinien wyglądać, a także jakie wynikają z tego korzyści.
W ramach programu merytorycznego zaprezentujemy m.in. takie zagadnienia, jak:
- Kim jest trudny klient i jak go „ugryźć”?
- Jak nie doprowadzić do niezadowolenia klientów?
- Jak zmienić niezadowolenie klienta w pozytyw?
- Co reklamacje oznaczają dla organizacji?
- Obsługa reklamacji z perspektywy prawa – z jakich nowych przepisów możemy korzystać?
- Prawna odpowiedzialność obsługujących
- Ludzie w obsłudze trudnego klienta: predyspozycje osobowościowe i zarządzanie personelem, zmniejszenie fluktuacji, utrzymanie wysokiego poziomu motywacji
- Narzędzia informatyczne wspierające sprawną obsługę reklamacji
- Oryginalne rozwiązania wypracowane przez liderów rynku
Konferencja odbędzie się w dniu 25 listopada 2010 w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie.
Program konferencji dostępny jest na stornie reklamacje.nf.pl. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!
Szczegółowych informacji udzieli:
Anna Partyka
anna.partyka@nf.pl
Tel.:22 314 14 21