e-prawnik.pl Porady prawne

Umowy dystrybucyjne - praktyka krajowa i międzynarodowa

Jak skonstruować umowę dystrybucyjną, aby zwiększyć sprzedaż?

Wybór optymalnej formy dystrybucji przekłada się na większą sprzedaż produktów w przedsiębiorstwie, jednakże największe problemy stwarza napisanie skutecznej umowy handlowej, zabezpieczającej interesy firmy. Konstruowanie dobrych umów powinno wiązać się z zachowaniem równowagi między prawami i obowiązkami obydwu stron.

W dniach 24-25 września 2012, w Hotelu Mercure Grand w Warszawie odbędą się warsztaty Umowy dystrybucyjne – praktyka krajowa i międzynarodowa” podczas których eksperci powiedzą jak ustrzec się ryzyka, błędów oraz negatywnych konsekwencji związanych z zawarciem umowy.

Podczas spotkania poruszone zostaną kluczowe zagadnienia: jak dokonać wyboru właściwego systemu dystrybucji, jakie są nowe możliwości i ograniczenia prawne w dystrybucji internetowej, jakimi zasadami kieruje się UOKiK przy nakładaniu kar na przedsiębiorców, kiedy działania promocyjne stają się praktyką ograniczającą konkurencję w dystrybucji oraz czy podział rynku jest dozwolony w umowach dystrybucyjnych.

Uwaga: do 17 sierpnia 15% zniżki na uczestnictwo!  

Kontakt: katarzyna.ciszak@nf.pl, tel. 22 314 14 30

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem warsztatów:

www.wydarzenia.nf.pl