Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 12647/12 7.8.2013 Handel elektroniczny "Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna-sprzedaży między sklepem www.gerlach.pl a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd powszechny w Łodzi, właściwy dla siedziby sprzedawcy"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "W przypadku kiedy Zamawiający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie umożliwi montażu zamówionej stolarki w terminie do 21 dni licząc od dnia zgłoszenia mu gotowości w tym zakresie przez Wykonawcę, wpłacona przez niego zaliczka również przepada, zaś Wykonawca ma prawo do jednostronnego odstąpienia od Umowy oraz prawo dochodzenia od Zamawiającego ewentualnego odszkodowania"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "Wykonawca udziela dwuletniej gwarancji na wykonane usługi, natomiast okres i zasady i warunki gwarancji na wmontowane materiały określa ich karta gwarancyjna, którą Wykonawca dostarcza Zamawiającemu po odbiorze robót. Bieg okresu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru prac budowlano-montażowych. Jeżeli odbiór prac nie nastąpił w pierwotnym terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego za początek biegu gwarancji przyjmuje się dzień, w którym odbiór ten miał pierwotnie nastąpić stosownie do treści § 10 ust. 6"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "Rozpoznanie reklamacji przez Wykonawcę uzależnione jest od uprzedniej całkowitej zapłaty należności przez Zamawiającego"
XVII AmC 3941/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Za zwrócone produkty zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru na wskazany adres lub rachunek (razem z towarem należy zwrócić oryginalną fakturę)"
XVII AmC 3257/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte świadczenie usług przez firmę świadczącą usługi kurierskie"
XVII AmC 3105/12 5.8.2013 Nieruchomości "Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Przedsiębiorcy prowizję w przypadku sprzedaży oferowanego przedmiotu osobie, która bezpośrednio lub pośrednio skojarzona została z Zamawiającym przez Przedsiębiorcę, a także gdy Zamawiający w inny sposób znalazł kontrahenta"
XVII AmC 5173/12 5.8.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne (...) przerwy w połączeniach internetowych"
XVII AmC 3510/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Organizator zastrzega sobie prawo do [...] odwołania Konkursu bez podania przyczyny"
XVII AmC 3256/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Organizator zastrzega sobie możliwość zamiany nagrody na nagrodę o zbliżonych właściwościach w przypadku zmiany oferty dostawców nagród"
XVII AmC 4664/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Księgarnia internetowa KUMIKO.PL zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego regulaminu w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "Ewentualne drobne usterki montowanej stolarki dopuszczone przez Zamawiającego jako możliwe do usunięcia w trybie reklamacyjnym przez producenta, nie stanowią podstawy do opóźnienia odbioru prac montażowych"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć elementy stolarki budowlanej przed kradzieżą lub zniszczeniem przez osoby trzecie do czasu odbioru prac budowlano-montażowych, niemniej jednak opóźnienie w przystąpieniu do odbioru prac w wymiarze powyżej 2 dni licząc od zgłoszenia gotowości do odbioru powoduje wygaśnięcie tego obowiązku"
XVII AmC 1586/12 5.8.2013 Inne usługi "Zamawiający jest zobowiązany dokonać ogólnego odbioru prac w zakresie co do ilości i widocznych wad niezwłocznie po zamontowaniu stolarki. Drobne usterki Zamawiający ma obowiązek zgłosić najpóźniej następnego dnia roboczego. W przypadku niedochowania przez Zamawiającego powyższych terminów Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności za ewentualne braki ilościowe stolarki oraz za jej ewentualne uszkodzenia mechaniczne"
XVII AmC 3888/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu"
XVII AmC 2276/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez pocztę kurierską"
XVII AmC 1927/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi?"
XVII AmC 4042/12 5.8.2013 Turystyka "Zmiany Regulaminu dokonywane będą przez Net Holidays poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie internetowej www.netholidays.pl. Nowy Regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia go na powyższej stronie"
XVII AmC 5375/11 5.8.2013 Handel elektroniczny "Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko w przypadku, gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym pudełku"
XVII AmC 1908/11 5.8.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby sklepu"
XVII AmC 45/11 5.8.2013 Edukacja "Student ma obowiązek informowania Uczelni o zmianie adresu do doręczeń. Zaniechanie obowiązku powoduje, że nie odebrana korespondencja wywołuje skutek doręczenia"
XVII AmC 1037/09 5.8.2013 Nieruchomości "Strony oświadczają, że wobec zawarcia niniejszej umowy nie zgłaszają wobec siebie żadnych roszczeń finansowych oraz że umowa niniejsza wyczerpuje całość roszczeń związanych z ustanowieniem odrębnej własności lokalu mieszkalnego i jego sprzedaży wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz sprzedaży udziału w lokalu niemieszkalnym - garażu podziemnym, wielostanowiskowym z wyjątkiem roszczeń przysługujących Kupującemu z tytułu rękojmi"
XVII AmC 5421/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby firmy PaperConcept"
XVII AmC 5173/12 5.8.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości (...) w połączeniach internetowych"
XVII AmC 4753/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "Błędne wskazania na skutek błędów czy też opóźnień w aktualizacji ceny towaru nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń wobec sprzedawcy" (pkt 4.2 Regulaminu)
XVII AmC 4030/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"
XVII AmC 2276/12 5.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Odpowiedzialność Organizatora wobec danego Uczestnika nie przekroczy wartości nagrody"
XVII AmC 2976/12 5.8.2013 Handel elektroniczny "W przypadku wycofania zamówienia na towar, którego cena zakupu przekracza 3500 PLN, zadatek nie podlega zwrotowi"
XVII AmC 2026/12 2.8.2013 Inne usługi "VIP nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub zwrot, gdy nie nastąpiły one z winy VIP"
XVII AmC 1870/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep zwraca kwotę równą wartości towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 10 dni roboczych, od momentu otrzymania danych do przelewu na konto wskazane przez Klienta... .Jeżeli zamówienie było wysłane do klienta na koszt sklepu, sklep zastrzega prawo do obciążenia Klienta poniesionymi wcześniej kosztami wysyłki"
XVII AmC 2975/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep internetowy echosonda.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej"
XVII AmC 4964/11 2.8.2013 Handel elektroniczny "Towary wadliwe lub uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod adres E-Lady ul. Osadnicza 33, 65-785 Zielona Góra"
XVII AmC 3362/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Marcelin Management Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 3311/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili jego opublikowania w serwisie RC.SUSCO.PL. Firma SUSCO zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego informowania o tym użytkowników"
VI ACa 1246/12 2.8.2013 Inne usługi "Reklamacje należy zgłosić pisemnie na adres siedziby ISL i powinna zawierać (...) kopię protokołu stwierdzającego szkodę z czytelnym podpisem kuriera"
XVII AmC 3330/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 2977/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędy występujące w opisach produktów lub nagłą ich zmianę przez producenta"
XVII AmC 736/12 2.8.2013 Usługi internetowe "Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych, spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową lub powolną transmisją, opóźnieniami lub przerwami"
XVII AmC 2129/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Jeżeli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy)..."
XVII AmC 4964/11 2.8.2013 Handel elektroniczny "W przypadku przesyłek zaginionych od czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację według regulaminów firm przewozowych wynosi 30 dni"
XVII AmC 4964/11 2.8.2013 Handel elektroniczny "Firma e-Lady nie ponosi odpowiedzialności za pracę firm kurierskich i terminowość doręczeń zamówionych w sklepie towarów"
XVII AmC 4964/11 2.8.2013 Handel elektroniczny "W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby firmy e-lady.pl"
XVII AmC 4846/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nieużywanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu"
XVII AmC 3351/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep zwraca wyłącznie cenę zakupionego towaru, bez uwzględnienia kosztów przesyłki"
XVII AmC 7601/12 2.8.2013 Sprzedaż konsumencka "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy kupna sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby eXellent"
XVII AmC 4476/12 2.8.2013 Inne usługi "Wszelkie spory dotyczące wykonania niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla Drukarni Ligatura"
XVII AmC 4476/12 2.8.2013 Inne usługi "Drukarnia wyłącza swoją odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zleceń. Oznacza to, iż klient nie będzie mógł dochodzić żadnych roszczeń odszkodowawczych z podanego tytułu"
XVII AmC 8441/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Zdjęcia i opisy produktu mają charakter informacyjny i nie mogą być podstawą do reklamacji"
XVII AmC 5409/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską, a także za uszkodzenia przesyłki powstałe na skutek działania poczty lub firm kurierskich"
XVII AmC 5409/12 2.8.2013 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane