Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
Sygn. akt XVII AmC 2533/13 25.5.2017 INNE USŁUGI "Czas realizacji może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od sprzedawcy."
Sygn. akt XVII AmC 9977/13 25.5.2017 INNE USŁUGI "W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego naruszeń Towaru w postaci śladów użytkowania, uszkodzenia lub zniszczenia Towaru lub jego oryginalnego opakowania, Towar nie podlega zwrotowi, a Sprzedawca nie zwróci Zamawiające-mu równowartości Ceny. O takiej sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną. W takim wypadku Klient zobowiązany jest odebrać Towar na swój koszt z siedziby Sprzedawcy w terminie 30 dni. Po upływie tego czasu Towar zostanie zniszczony."
Sygn. akt XVII AmC 218/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY Spory pomiędzy Klientem, a spółką McArthur, wynikające ze złożonego zamówienia lub dokonanej transakcji będą rozpatrywane przez sąd rejonowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, właściwy dla siedziby sprzedawcy.
Sygn. akt XVII AmC 1279/16 25.5.2017 USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE "Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu lub zakończenia Promocji w momencie bez konieczności podawania przyczyn. Zmiana Informacja o zmianie Regulaminu lub odwołaniu Promocji zostanie podana przez Polkomtel do wiadomości na stronie internetowej www.plus.pl"
Sygn. akt XVII AmC 942/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Podstawą przyjęcia reklamacji jest faktura Vat lub paragon fiskalny, otrzymany przez Kupującego wraz z zakupionym towarem."
Sygn. akt XVII AmC 746/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "CrazyToys.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia"
Sygn. akt XVII AmC 15/15 25.5.2017 USŁUGI UBEZPIECZENIOWE "po powrocie do Polski przedłożyć Uniqa TU S.A. oryginały rachunków za leczenie oraz inne dokumenty dotyczące leczenia, zawierające co najmniej następujące dane: imię nazwisko, datę urodzenia leczonej osoby, nazwę choroby, opis udzielonych świadczeń medycznych, czas leczenia, nazwy przepisanych leków oraz zapis potwierdzający dokonanie zapłaty lub inny dokument stanowiący potwierdzenie zapłaty należności za leczenie, w przypadku gdy ubezpieczony opłacił koszty leczenia we własnym zakresie"
Sygn. akt XVII AmC 206/16 25.5.2017 SPRZEDAŻ KONSUMENCKA "Mimo zachowania należytej staranności w ofercie prezentowanej na www.cmyk.pl mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec Sprzedawcy."
Sygn. akt XVII AmC 270/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Wszystkie sprawy sporne, strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej, a w razie gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy"
Sygn. akt XVII AmC 1307/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota."
Sygn. akt XVII AmC 1772/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Przesyłki nie oznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży"
Sygn. akt XVII AmC 176/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu."
Sygn. akt XVII AmC 223/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego."
Sygn. akt XVII AmC 169/16 25.5.2017 SPRZEDAŻ KONSUMENCKA "Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży."
Sygn. akt XVII AmC 1516/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy."
Sygn. akt XVII AmC 594/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Koszt przesyłki do Klienta i koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi. Koszty te zawsze pokrywa Kupujący."
Sygn. akt XVII AmC 63/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją regulaminu."
Sygn. akt XVII AmC 1195/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu"
Sygn. akt XVII AmC 1192/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinie wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę"
Sygn. akt XVII AmC 712/16 25.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Opisy pochodzą ze stron producentów oraz dystrybutorów i mimo staranności przy ich dodawaniu mogą zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec Sklepu"
Sygn. akt XVII AmC 1237/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę VAT."
Sygn. akt XVII AmC 1592/16 25.5.2017 INNE USŁUGI "Termin odesłania towaru przez Nabywcę wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia jego odbioru, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu, bez śladów montażu i użytkowania"
Sygn. akt XVII AmC 1865/14 24.5.2017 INNE USŁUGI "W przypadku widocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia zastrzeżeń doręczycielowi przesyłki (kurierowi), sporządzenia, podpisania i zachowania egzemplarza protokołu spisanego z doręczycielem, jak również zachowania opakowania uszkodzonej przesyłki, a następnie niezwłocznego zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu pisemnie na adres l.wesolowski@aspaspaw.pl załączając opis reklamacji, dowód zakupu towaru oraz kopie protokołu sporządzonego w obecności doręczyciela"
Sygn. akt XVII AmC 756/13 24.5.2017 USŁUGI BANKOWE "Umowa może zostać wypowiedziana w formie pisemnej w każdym czasie, przez którąkolwiek ze Stron, z tym że: 1) Posiadacz/e rachunku może/mogą wypowiedzieć Umowę w każdym czasie bez dodatkowych opłat i podania przyczyn, przesyłając do Banku pisemne wypowiedzenie oraz spłacając wykorzystany Limit wraz z należnymi odsetkami, opłatami i prowizjami,"
Sygn. akt XVII AmC 756/13 24.5.2017 USŁUGI BANKOWE "W okresie obowiązywania Umowy Bank zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany stawek opłat i prowizji. Zmiana stawek może nastąpić w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie, w jakim zmiany te wpływają na wysokość płat i prowizji, 2) zmiany zakresu lub formy wykonania danej czynności, o ile konsekwencją jest zmiana kosztów ponoszonych przez Bank przy wykonywaniu poszczególnych czynności bankowych i faktycznych, 3) zmiany stawek opłat i prowizji za czynności bankowe i faktyczne stosowanych przez banki konkurencyjne, przy czym nie moga one stanowić jedynej podstawy do podwyższenia wysokości opłat i prowizji, 4) zmian cen towarów i usług, z których Bank korzysta przy wykonywaniu poszczególnych czynności bankowych i faktycznych, a także zmian cen towarów i usług wpływających na poziom kosztów stałych Banku, 5) zmian kursów walut NBP, o ile ich konsekwencją jest zmiana kosztów ponoszonych przez Bank przy wykonywaniu poszczególnych czynności bankowych i faktycznych."
Sygn. akt XVII AmC 756/13 24.5.2017 USŁUGI BANKOWE "Wezwanie do zapłaty, upomnienie, zawiadomienie posiadacza rachunku, kredytobiorcy, poręczycieli o wymagalności zadłużenia: a) wysłane listem zwykłym - od każdego wezwania wysłanego do posiadacza rachunku, kredytobiorcy, poręczycieli - nie więcej niż raz w miesiącu - 15 zł, b) wysłane listem poleconym - od każdego wezwania wysłanego do posiadacza rachunku, kredytobiorcy, poręczycieli - nie więcej niż raz w miesiącu - 20 zł. Uwaga. Opłatę pobiera się od posiadacza rachunku."
Sygn. akt XVII AmC 756/13 24.5.2017 USŁUGI BANKOWE "Bank może w trakcie obowiązywania Umowy: 1) zwiększyć wysokość przyznanego Limitu, o ile zdolność kredytowa Posiadacza/y rachunku będzie pozwalała na spłatę zwiększonej wysokości Limitu, a Posiadacz/e rachunku rzetelnie wywiązywać się będzie/ będą ze wszystkich postanowień Umowy. Limit ten zostanie podwyższony od dnia wskazanego w piśmie przesłanym przez Bank, jeżeli w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Posiadacza/y rachunku pisemnej propozycji podwyższenia Limitu, Posiadacz/e rachunku nie poinformują Banku o odmowie przyjęcia tej propozycji."
Sygn. akt XVII AmC 3025/14 24.5.2017 INNE USŁUGI "Licencja obejmuje komunikaty systemowe SMS lub notyfikacje zawierające: (?) b) dane o aktualnościach produktowych."
Sygn. akt XVII AmC 1148/14 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Wraz z towarem znajdującym się na gwarancji i towarem reklamowanym, konieczne przesłanie jest formularza reklamacyjnego (formularz reklamacyjny) oraz dokumentu zakupu."
Sygn. akt XVII AmC 1079/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka (lub jej opakowanie zewnętrzne jeżeli występuje) nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji" "
Sygn. akt XVII AmC 1088/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Wszystkie sprawy sporne, w związku z zawieranymi w Sklepie Internetowym umowami sprzedaży, których nie uda się rozwiązać na drodze polubownej lub korzystając z mediacji przy pomocy Rzecznika Praw Konsumenta będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego."
Sygn. akt XVII AmC 1178/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Zwrotom podlegają jedynie te towary, które: nie posiadają śladow używania, nie zostały w żaden sposób zniszczone, są czyste z oryginalnymi metkami, są kompletne, posiadają dowód zakupu (faktura VAT, lub paragon), posiadają oryginalne opakowanie. W przeciwnym wypadku Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu."
Sygn. akt XVII AmC 1409/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zmówionego towaru."
Sygn. akt XVII AmC 1653/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "ORIGINAL" zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości"
Sygn. akt XVII AmC 1606/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Za wszelkie opoźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej lub Kuriera nie odpowiadamy"
Sygn. akt XVII AmC 1029/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "STR zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu"
Sygn. akt XVII AmC 832/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Aktualny regulamin publikowamny jest pod adresem www.sferapc.pl i Sprzedawca zastrzega sobie możliwość jego zmiany bez uprzedzenia."
Sygn. akt XVII AmC 482/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Zwrotowi i wymianie nie podlega towar, który uległ uszkodzeniu, w trakcie transportu z winy przewoźnika. Klient zobowiązany jest więc do każdorazowego sprawdzenia w obecności kuriera lub listonosza stanu otrzymanego towaru. Należy zwrócić uwagę w szczególności na stan opakowania i taśmy zabezpieczające. W przypadku uszkodzeń fizycznych produktu konieczne jest sporządzenie protokołu szkody przez kuriera i nie przyjmowanie przesyłki. Należy także niezwłocznie zawiadomić obsługę sklepu A la Mode Shop o zaistniałej sytuacji."
Sygn. akt XVII AmC 1505/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Sklep www.horstsc.pl nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia złożone przez osoby trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz hasło użytkownika naszego serwisu."
Sygn. akt XVII AmC 1094/16 24.5.2017 HANDEL ELEKTRONICZNY "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia i w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin może odstąpić od realizacji zlecenia"
Sygn. akt XVII AmC 1218/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Aby twoja reklamacja została rozpatrzona powinieneś/ powinnaś spełnić następujące warunki: Produkt powinien zostać zwrócony kompletny, w orginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał)"
Sygn. akt XVII AmC 117/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Wszelkie koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Klient."
Sygn. akt XVII AmC 650/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota."
Sygn. akt XVII AmC 210/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Boskas nie odpowiada za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez firmę kurierską."
Sygn. akt XVII AmC 1375/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu."
Sygn. akt XVII AmC 1570/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "zwrot należności za zwrócone towary po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres"
Sygn. akt XVII AmC 334/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT)"
Sygn. akt XVII AmC 1440/16 24.5.2017 INNE USŁUGI "Firma DEMI nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmy kurierskie."
XVII AmC 1807/16 18.4.2017 Handel elektroniczny "Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać kopię faktury"
XVII AmC 1781/16 18.4.2017 Inne usługi "Wysyłka listem ekonomicznym i listem priorytetowym jest przesyłką nierejestrowaną, w związku z tym, że nie posiadamy numeru nadania nie ponosimy odpowiedzialności za błędy poczty polskiej."
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane