Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 607/15 31.1.2017 Handel elektroniczny "Dokładamy najwyższych starań, aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie możemy jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy Clics Toys Polska S.C."
XVII AmC 1391/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrzenia ewentualnych sporów wynikających z realizacji umowy zakupu jest sąd właściwy dla siedziby wykonawcy usługi."
XVII AmC 1322/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, nienaruszone metki, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania."
XVII AmC 1047/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Ouou zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu."
XVII AmC 1356/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Reklamację dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłek, powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. Reklamację na uszkodzenia mechaniczne, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody oraz fabrycznego opakowania reklamowanego towaru"
XVII AmC 734/16 31.1.2017 Inne usługi " W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności karta płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę"
XVII AmC 1173/16 31.1.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i spisanie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy ubytku przesyłki w transporcie"
XVII AmC 1370/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu."
XVII AmC 443/16 31.1.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu."
XVII AmC 1040/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Zwracany w takim trybie towar będzie przyjęty przez Sklep wyłącznie wówczas, gdy zostanie odesłany: całkowicie sprawny, kompletny, w oryginalnym opakowaniu, nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użycia, dostarczony wraz z kompletem dokumentów (faktura VAT lub paragon, karta gwarancyjna), wszelkich materiałów informacyjnych i reklamowych (metki, naklejki, zawieszki) oraz ewentualnych gratisów dołączonych do towaru. Jeśli zwracany towar był w momencie zakupu w częściach do samodzielnego montażu (np. rowerek), nie może być wcześniej zmontowany przez kupującego, a potem rozmontowany w celu zwrotu."
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "Niedokonanie przez KUPUJĄCEGO wpłaty ceny samochodu w trybie określonym w § 2.2 lub zaliczki zgodnie z § 2.3, a w szczególności niedokonanie wpłaty w zakreślonym terminie lub na powołane konto będzie równoznaczne ze złożeniem przez KUPUJĄCEGO oświadczenia o dostąpieniu od umowy"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "W wypadku odstąpienia od umowy lub nie wywiązania się z jej postanowień przez KUPUJĄCEGO, SPRZEDAJĄCY zatrzymuje zaliczkę"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "SPRZEDAJĄCY i KUPUJĄCY zgodnie oświadczają że rozwiązanie umowy w trybie określonym w punkcie 1 nie wywołuje ani w dacie jej rozwiązania ani w przyszłości obowiązku jakichkolwiek świadczeń na rzecz drugiej Strony z wyjątkiem zwrotu zaliczki KUPUJĄCEMU"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "W związku z powyższym do zwrotu zaliczki KUPUJĄCEMU oraz następstw odstąpienia od umowy nie stosuje się (?) art. 494 Kodeksu Cywilnego"
XVII AmC 1572/16 31.1.2017 Inne usługi "Cena samochodu nie może ulec podwyższeniu poza wypadkiem zmian przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji a w szczególności wzrostu stawek podatkowych lub celnych mających wpływ na cenę samochodu"
XVII AmC 1036/16 31.1.2017 Inne usługi "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu"
XVII AmC 1346/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Wszelkie spory, powstałe pomiędzy Operatorem oraz Użytkownikami na tle wykonywania obsługi w zakresie określonym niniejszym Regulaminem, strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla siedziby Operatora"
XVII AmC 1408/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka " Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia"
XVII AmC 1489/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Towar zwrócony nie może mieć śladów używania: nie może być otwierany, uszkodzony lub pozbawiony oryginalnego opakowania"
XVII AmC 709/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji."
XVII AmC 1169/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów, mogących wynikać z działalności prowadzonej przez sklep internetowy TISSOTOYS, jest Sąd właściwy dla siedziby TISSO-TOYS Marcin Banach."
XVII AmC 1263/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści regulaminu i cen, bez wcześniejszego uprzedzenia."
XVII AmC 969/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Kupujący zakładając konto w sklepie internetowym, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych dotyczących korzystania z oferowanych przez nas serwisów, usług i funkcjonalności w celach statystycznych i marketingowych."
XVII AmC 1303/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, nie więcej jednak niż równowartość 10-krotnej ceny za wykonaną usługę"
XVII AmC 1238/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Warunkami przyjęcia zwrotu są: -dokument potwierdzający zakup towaru -dostarczenie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu -dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym i niezniszczonym (...) wcześniej należy powiadomić sklep poprzez kontakt mailowy biuro@ekolandia24.pl."
XVII AmC 995/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Przed podpisaniem odbioru paczki, koniecznie sprawdź w obecności kuriera, czy zawartość paczki nie została naruszona. Jeżeli jej stan budzi Twoje wątpliwości spisz protokół szkody. Jest to jedyna podstawa do złożenia reklamacji."
XVII AmC 1494/16 31.1.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki"
XVII AmC 1538/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Korzystanie z usług sklepu CentrumWalizek.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu"
XVII AmC 1397/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo z biura K-Consult Sp. z o.o. sądu powszechnego"
XVII AmC 1014/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku rezygnacji z winy Zamawiającego ~ Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonawcy w kwocie dwustu złotych"
XVII AmC 1351/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Wymagany podpis klienta i kuriera na protokole"
XVII AmC 1394/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłączenie z dowodem zakupu"
XVII AmC 1453/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia wynikające ze zwłoki Poczty Polskiej nie odpowiadamy."
XVII AmC 971/16 31.1.2017 Inne usługi "Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej z umowy przewozu i umowy usług pocztowych."
XVII AmC 1724/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby PW JULEX Julian Pichur."
XVII AmC 1693/16 31.1.2017 Inne usługi "Rejestracja na stronie i składanie zamówień jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, które wchodzą w życie w momencie ich zamieszczenia w sklepie."
XVII AmC 1654/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu tego sklepu; jak również akceptację wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie."
XVII AmC 1353/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu "protokołu szkody" podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 1377/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Przy odbiorze przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności osoby doręczającej, przesyłkę pod względem jej stanu - wygląd, brak uszkodzeń. Następnie potwierdzić podpisem fakt otrzymania towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane, gdy zostaną zgłoszone w momencie odbioru przesyłki w obecności osoby doręczającej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie poprawnie wypełniony protokół stwierdzający odpowiedzialność przewoźnika. Przed wypełnieniem i podpisaniem protokołu zaleca się kontakt z firmą TERM-SYSTEM"
XVII AmC 1613/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany (?) Zwracany towar należy odsyłać razem z paragonem oraz formularzem. (?)."
XVII AmC 1379/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Firma Pres Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zamian w poszczególnych punktach Regulaminu."
XVII AmC 834/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia spowodowane pracą firm kurierskich nie odpowiadamy."
XVII AmC 859/16 31.1.2017 Inne usługi "Firma JUST FUN S.C. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów."
XVII AmC 1189/13 30.1.2017 Inne usługi " W przypadku gdy różnica ceny przekracza 3% wartości kwoty podanej w zamówieniu Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty wyznaczonej na dzień odbioru samochodu"
XVII AmC 3099/14 30.1.2017 Inne usługi "W przypadku rezygnacji z imprezy ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest zgłosić ten fakt na 180 dni przed terminem przyjęcia, a w razie późniejszej rezygnacji ORGANIZATOR zastrzega sobie prawo do obciążenia ZAMAWIAJĄCEGO kosztami w wysokości 50% wartości zamawianej imprezy. W przypadku rezygnacji na 90 dni przed terminem przyjęcia ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapłaty 100% wartości zamawianej imprezy"
XVII AmC 29/14 30.1.2017 Inne usługi "Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą."
XVII AmC 38757/13 30.1.2017 Handel elektroniczny "Podstawę do reklamacji stanowi protokół reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie)."
XVII AmC 2169/14 30.1.2017 Inne usługi "Reklamowany towar przesłany do nas musi być nieuszkodzony. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji"
XVII AmC 739/16 30.1.2017 Inne usługi "Firma F.H.U Robert zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu."
XVII AmC 726/16 30.1.2017 Handel elektroniczny "Do zwrotu koniecznie należy dołączyć paragon zakupu, jak i pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zawartej umowy kupna/sprzedaży"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane