Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1675/16 18.4.2017 Handel elektroniczny "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie sklepu"
XVII AmC 1662/16 18.4.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny"
XVII AmC 1203/16 18.4.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym do rozstrzygania sporów między sklepem internetowym Karnak.pl, a jej Klientami jest Sąd Rejonowy w Zabrzu"
XVII AmC 2765/14 21.3.2017 Handel elektroniczny "Razem ze zwracanym produktem należy przesłać kopię faktury"
XVII AmC 1359/16 21.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego."
XVII AmC 393/15 21.3.2017 Inne usługi "Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie używany, będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania"
XVII AmC 1518/16 21.3.2017 Handel elektroniczny "Ewentualne spory w zakresie stosunków, wyszczególnionych w Regulaminie, poddawane są przez strony do rozstrzygnięcia sądu powszechnego, właściwego dla miasta, w którym znajduje się siedziba Sprzedającego."
XVII AmC 1579/16 21.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego."
XVII AmC 1812/14 20.3.2017 Inne usługi "Umowa dotycząca członkowstwa w Klubie zostaje zawarta na czas określony 12 miesięcy. Z dniem następującym po ostatnim dniu ww. okresu obowiązywania Umowy, Umowa ta ulega przedłużeniu na okres kolejnych 12 miesięcy, chyba że Członek Klubu albo Holmes Place nie później niż na 90 dni przed upływem okresu obowiązywania Umowy, wyśle listem poleconym drugiej Stronie Umowy oświadczenie o braku woli kontynuowania Umowy. W przypadku gdy Umowa przedłuży się, zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego, do przedłużenia Umowy na kolejne okresy 12 miesięczne, będą mieć zastosowanie zasady wskazane w zdaniu poprzednim."
XVII AmC 2728/14 20.3.2017 Handel elektroniczny "Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres wskazany powyżej nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki."
XVII AmC 2729/14 20.3.2017 Handel elektroniczny "Jednocześnie Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zarejestrowania takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i kontaktu telefonicznego z pracownikiem firmy EXTREME HOBBY, nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki"
XVII AmC 2640/14 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Jednak tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony."
XVII AmC 1352/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (przed wysłaniem towar jest szczegółowo sprawdzony przez fachowca oraz dokładnie zabezpieczony aby dostarczyć go w idealnym stanie)."
XVII AmC 495/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i ewentualne spisanie protokołu uszkodzeń jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia reklamacji na uszkodzenia towaru powstałe w transporcie"
XVII AmC 1452/16 20.3.2017 Inne usługi "Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 943/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep domitp.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów."
XVII AmC 1067/16 20.3.2017 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego"
XVII AmC 1361/16 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1383/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 590/16 20.3.2017 Handel elektroniczny Termin w którym Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu wynosi 30 dni od momentu odebrania towaru."
XVII AmC 732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby ceramika centrum.pl."
XVII AmC 2998/14 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub konserwowania oraz naturalnego zużycia."
XVII AmC 1753/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie."
XVII AmC 486/15 20.3.2017 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest w Koszalinie"
XVII AmC 392/15 20.3.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do nierealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych."
XVII AmC 1025/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy produkt nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletność w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"
XVII AmC 1768/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Odsyłany towar nie może być używany (nie może nosić najmniejszych śladów uzywania- ocenia to sklep) i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także fakturę VAT lub, jeżeli nie zostala wystaiona faktura VAT, oryginalny paragon fiskalny"
XVII AmC 1235/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "...Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (nie zwracamy pieniędzy za koszt przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu"
XVII AmC 1211/16 20.3.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego"
XVII AmC 1407/16 20.3.2017 Inne usługi "Właściwym sądem do rozstrzygnięcia sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 1529/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia. W przypadku budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia"
XVII AmC 269/16 20.3.2017 Inne usługi "Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 241/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru: -nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) -oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu - nie zniszczonego w inny sposób - nie pozbawionego metek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu -kompletnego tj zawierającego wszystkie elementy w tym zapasowe guziki, zamki etc o ile takie zostały do produktu dołączone"
XVII AmC 134/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie ujawniona w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej lub pracownika poczty."
XVII AmC 35/16 20.3.2017 Inne usługi "Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu"
XVII AmC 414/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego."
XVII AmC 983/16 20.3.2017 Inne usługi "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia, w tym montażu oraz eksploatacji, i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego."
XVII AmC 1830/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej."
XVII AmC 1834/16 20.3.2017 Inne usługi "Klient ponosi koszty przesyłki towaru "w obie strony" tj. przesyłka do klienta i przesylka do Sklepu."
XVII AmC 1850/16 20.3.2017 Inne usługi "W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, sklep ma prawo obciążyć Klienta kosztami manipulacyjnymi (koszty ekspertyz, transportu)"
XVII AmC 1732/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie."
XVII AmC 1784/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w dniu otrzymania przesyłki w obecności pracownika firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego na druku firmy transportowej oraz przesłanie protokołu na adres sklepu."
XVII AmC 186/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Sklep dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne oferowanych produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub ich zmianę przez producenta, przed zakupem prosimy każdorazowo sprawdzić parametry danego produktu na oficjalnej stronie producenta lub w oficjalnym katalogu."
XVII AmC 50/16 20.3.2017 Inne usługi "Sklep nie ponosi odpowiedzialności i zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów w opisach i zdjęciach umieszczonych przy poszczególnych produktach."
XVII AmC 242/16 20.3.2017 Handel elektroniczny "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń."
XVII AmC 32144/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy"
XVII AmC 21290/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przeciwnym razie Firma Betty Beauty? zastrzega sobie prawo do nałożenia na Klienta kary w wysokości 500 zł oraz przeniesienie wierzytelności na firmę windykacyjną wskazaną przez firmę Betty Beauty?"
XVII AmC 2166/14 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na nasz koszt (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 31320/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Nie odbieramy żadnych przesyłek bez NR-Serwisowego RMA i Pobraniowych!"
XVII AmC 642/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku uszkodzeń niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie Sklep. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu podpisanego przez odbiorcę (Kupującego) i dostawcę przesyłki."
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane