Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania oprogramowania nie świadczy bezpłatnych usług związanych z jego instalacją" (pkt 25 umowy)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Strony zobowiązują się rozwiązywać sprawy sporne polubownie, a w ostateczności rozstrzygane będą przez Sąd rejonowy w Sierpcu" (pkt 28 umowy)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Nowy regulamin oraz cennik wchodzi w życie w ciągu 14 dni od daty jego ogłoszenia na stronie internetowej operatora" (pkt 31 umowy)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Zmiany cennika usług i regulaminu nie stanowią zmiany umowy" (pkt 33 umowy)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku umowy zawartej na czas określony, zostaje ona automatycznie przedłużona na okres 24 miesięcy, zgodnie z obowiązującą promocją i cennikiem w dniu przedłużenia umowy, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 60 dni przed terminem wygaśnięcia umowy zawartej na czas określony" (§ 3 pkt 9 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W razie niedopełnienia obowiązku wynikającego z § 4 ust. 1 niniejszego regulaminu wszelką korespondencję kierowaną do Abonenta pod ostatni wskazany adres uważa się za prawidłowo doręczoną ze wszystkimi skutkami prawnymi" (§ 4 pkt 2 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Po rozwiązaniu umowy urządzenia stanowiące własność operatora podlegają odłączeniu od sieci protokolarnemu zwrotowi nie później niż do 14 dni od wygaśnięcia umowy. W przypadku nie zwrócenia sprzętu przez Abonenta w terminie wskazanym powyżej Operator ma prawo do naliczenia oraz obciążenia Abonenta opłatą karną określoną w cenniku operatora jako (wartość zestawu startowego/abonenckiego). W przypadku, gdy Abonent zwróci Operatorowi niesprawny sprzęt należący do operatora, stanowiący zestaw startowy, Operator również nalicza opłatę karną w wysokości określonej w cenniku operatora jako wartość zestawu startowego" (§ 5 pkt 11 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W razie nie otrzymania faktury w terminie, w którym była ona zwykle Abonentowi przekazywana, Abonent zobowiązany jest do bezzwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Operatora i dokonania płatności na konto bankowe podane w poprzedzającej fakturze o tej samej kwocie która widniała na poprzedniej fakturze dostarczonej Abonentowi" (§ 6 pkt 9 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku gdy abonent narusza w rażący sposób warunki niniejszej umowy lub regulaminu, zwleka z płatnościami powyżej 14 dni liczonych od momentu gdy operator wyznaczył termin płatności, operator może zawiesić świadczenie usługi na czas 30 dni. Po upływie 30 dni na które operator zawiesił świadczenie usługi operator może rozwiązać umowę o świadczenie usługi z abonentem i jeśli umowa została zawarta na czas określony (promocyjne ceny zestawu startowego) obciążyć abonenta karą umowną w wysokości 1800 zł, (słownie jeden tysiąc osiem zł)" (§ 6 pkt 11 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operator zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty karnej za wznowienie świadczenia usługi zawieszonej w przypadku określonym w pkt 11. Opłatę reguluje cennik operatora" (§ 6 pkt 14 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Zawieszenie usług w związku z przekroczeniem terminu płatności nie zwalnia Abonenta z opłat abonamentowych za okres zawieszenia" (§ 6 pkt 17 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operatorowi przysługuje prawo do zmiany cen świadczonych usług w każdym czasie" (§ 6 pkt 18 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Zwrot abonentowi należności z tytułu uwzględnienia reklamacji następuje w formie zaliczenia jej na poczet należności Abonenta na rzecz Operatora z tytułu świadczonych na rzecz Abonenta usług telekomunikacyjnych" (§ 9 pkt 12 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku gdy abonent narusza w rażący sposób warunki niniejszej umowy lub regulaminu, zwleka z płatnościami powyżej 14 dni liczonych od momentu gdy operator wyznaczył termin płatności, operator może zawiesić świadczenie usługi na czas 30 dni. Po upływie 30 dni na które operator zawiesił świadczenie usługi operator może rozwiązać umowę o świadczenie usługi z abonentem i jeśli umowa została zawarta na czas określony (promocyjne ceny zestawu startowego, promocyjna cena abonamentu za określoną usługę) obciążyć abonenta karą umowną w wysokości 1800 zł, (słownie jeden tysiąc osiemset zł" (§ 10 pkt 7 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku umowy zawartej na czas określony, zostaje ona automatycznie przedłużona na okres 24 m-cy, zgodnie z obowiązującą promocją i cennikiem w dniu przedłużenia umowy, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 60 dni (dwumiesięcznym) przed terminem wygaśnięcia umowy zawartej na czas określony zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu i umowy" (§ 10 pkt 8 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W żadnym przypadku Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione bezpośrednio lub pośrednio przez Abonenta lub osoby trzecie, będące następstwem korzystania lub niemożności korzystania z usług Operatora przez Abonenta włącznie z utratą zysków z działalnosci przedsiębiorstwa, przerwy w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, utraty informacji gospodarczej lub innych strat pieniężnych i niepieniężnych, nawet jeśli Operator został poinformowany o możliwości zaistnienia takich szkód" (§ 11 pkt 2 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Zmiana regulaminu nie stanowi zmiany warunków umowy" (§ 12 pkt 7 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Operatora, chyba że postanowienia niniejszego regulaminu stanowią inaczej" (§ 12 pkt 8 regulaminu)
XVII AmC 1251/12 5.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody poniesione przez Abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem transmisji danych, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub przerwami w świadczeniu usług Operatora w szczególności wynikających z (...)" (§ 11 pkt 1 regulaminu)
XVII AmC 1567/12 4.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku niedopełnienia przez Abonenta tego obowiązku wszelka korespondencja kierowana do Abonenta pod dotychczasowy adres korespondencyjny będzie uznana za skutecznie doręczoną ze wszystkimi konsekwencjami dla Abonenta"
XVII AmC 1964/12 4.4.2013 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów"
XVII AmC 3343/12 4.4.2013 Handel elektroniczny "...Sklep gwarantuje zwrot ceny równej cenie produktu,...Koszty przesyłki towaru nie są zwracane...Jeśli zamówienie było zrealizowane z wysyłką gratis, od wartości zwrotu zostanie odjęty koszt tej wysyłki wg cennika Poczty Polskiej"
XVII AmC 3554/12 4.4.2013 Handel elektroniczny "1. Jeśli zakupiony przedmiot nie działa prawidłowo, został uszkodzony lub z innych powodów nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. W przypadku uszkodzenia towaru należy zawsze sporządzić protokół szkody! Na podstawie, którego możemy reklamować usługę w firmie kurierskiej. 2. Zwracany towar powinien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, bez widocznych śladów użytkowania. Do przesyłki należy również dołączyć oryginał dowodu zakupu"
XVII AmC 3554/12 4.4.2013 Handel elektroniczny "3. Licytując na naszych aukcjach akceptujesz warunki jakie na nich są podane. Jeśli jakieś Ci nie odpowiadają nie licytuj"
XVII AmC 3064/12 4.4.2013 Inne usługi "Le Premier sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia strojów kąpielowych na hali basenowej"
XVII AmC 2800/12 4.4.2013 Inne usługi "Firma NJ Jadwiga Księżyk nie ponosi odpowiedzialności z tytułu całkowitej lub częściowej utraty, zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki a także za zwłokę w jej dostarczeniu na zasadach określonych w przepisach prawa"
XVII AmC 3063/12 4.4.2013 Inne usługi "Osoby przebywające na terenie obiektu i naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje, w tym używające wulgaryzmów, stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających w obiekcie, a także nie stosujące się do przepisów niniejszego regulaminu do zaleceń służb porządkowych lub pracowników mogą zostać usunięte z terenu kompleksu bez prawa zwrotu wcześniej uiszczonych opłat"
XVII AmC 1887/12 4.4.2013 Handel elektroniczny "Regulamin może być zmieniany przez MILITARY.PL w dowolnym czasie poprzez zamieszczenie zmian na niniejszej stronie internetowej. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczania na niniejszej stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej"
XVII AmC 3324/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "W przypadku gdyby nie było możliwe polubowne załatwienie sprawy, lub któraś ze stron nie byłaby usatysfakcjonowana, wówczas wszelkie spory będą rozpatrywane przez sąd powszechny w Białymstoku, właściwy dla siedziby sprzedawcy"
XVII AmC 3323/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia firmy kurierskiej"
XVII AmC 3325/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny i bez wcześniejszych uprzedzeń"
XVII AmC 1942/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Eksport-z-polski.pl zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie zarejestrowanych klientów. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich opublikowania na portalu eksport-z-polski.pl"
XVII AmC 1243/12 3.4.2013 Inne usługi "§3. Rejestrując się w ArsLege, Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania . §43. ArsLege zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany Regulaminu bez konieczności uzasadnienia przyczyny takiej zmiany..."
XVII AmC 3322/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Wymiana produktu na nowy możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu"
XVII AmC 3319/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia przez klienta oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu"
XVII AmC 3320/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych, w przypadku konieczności sprowadzenia niezbędnych towarów z zagranicy termin ten może ulec przedłużeniu, o czym klient zostanie poinformowany"
XVII AmC 3022/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Zespół sklepu dawmar-narzedzia.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość"
XVII AmC 2958/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "...Klient otrzyma zwrot ceny zapłaconej za zamówiony produkt w formie podanej w formularzu zwrotu. Na podstawie art. 10 ust. 3 wskazanej powyżej ustawy Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu zapłaconych kosztów przesyłki"
XVII AmC 2137/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie" (rozdz. ZASADY GWARANCJI Regulaminu)"
XVII AmC 2950/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Sklep gwarantuje zwrot ceny równej cenie produktu, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówiemiu. Koszty przesyłki towaru nie są zwracane"
XVII AmC 3346/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru,... Koszty przesłania towaru do klienta oraz jego odesłania nie podlegają zwrotowi"
XVII AmC 3007/12 3.4.2013 Handel elektroniczny "Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep Nibylandia"
XVII AmC 2972/11 28.3.2013 Usługi finansowe "Opłata za wysłanie monitu do poręczyciela - 10 zł"
XVII AmC 2973/11 28.3.2013 Usługi finansowe "Opłata za wysłanie monitu do kredytobiorcy - 10 zł"
XVII AmC 1073/11 28.3.2013 Handel elektroniczny "Zwracany w trybie opisanym w § 23 regulaminu towar zostanie przyjęty przez sklep LazienkoMANIA.pl tylko wtedy, gdy będzie znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym, niesklejonym taśmą opakowaniu"
XVII AmC 3761/11 28.3.2013 Handel elektroniczny "6. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu"
XVII AmC 951/11 28.3.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy będzie sąd właściwy według siedziby, bądź miejsca zamieszkania każdorazowego pozwanego"
XVII AmC 2780/11 28.3.2013 Usługi finansowe "Opłata za czynności windykacyjne (uzależniona od wysokości kwoty wymagalnej): - kwota wymagalna od 500,00 zł do 2.000,00 zł: 30 zł"
XVII AmC 749/12 22.3.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku opóźnienia płatności przez Abonenta, Operator ma prawo (...) obciążyć Abonenta opłatą administracyjną z tytułu dochodzenia zaległych opłat, określoną w Cenniku Usług". "Opłata administracyjna - opłata windykacyjna za przekazanie ściągania należności do zewnętrznych firm windykacyjnych -123,00"
XVII AmC 750/12 22.3.2013 Usługi telekomunikacyjne "Ograniczenie lub zawieszenie Usług, o którym mowa w pkt 3 nie zwalnia Abonenta z terminowego uiszczania abonamentu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:




////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane