Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 3394/12 24.4.2013 Inne usługi "Zleceniodawcy nie przysługuje prawo potrącenia kwot roszczenia od aktualnych, przeszłych bądź przyszłych należności wobec Zleceniobiorcy"
XVII AmC 2522/12 24.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne przyznanych nagród"
XVII AmC 2529/12 24.4.2013 Inne usługi "Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem SMS będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Organizatora"
XVII AmC 2531/12 24.4.2013 Inne usługi "Organizator nie bierze również odpowiedzialności za połączenia i funkcjonowanie sprzętu telefonicznego"
XVII AmC 2536/12 24.4.2013 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie możliwość zawieszenia konkursu, gdyby taka konieczność spowodowana została awarią techniczną"
XVII AmC 2540/12 24.4.2013 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania Konkursu, gdyby taka konieczność spowodowana została awarią techniczną"
XVII AmC 3036/12 24.4.2013 Handel elektroniczny "Sprawdzanie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków"
XVII AmC 3748/12 24.4.2013 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie spory mogące wyniknąć z umów pomiędzy Klientem a SZW, dotyczących świadczenia usług przez SZW, którym nie uda się zapobiec w drodze postępowania reklamacyjnego rozstrzygane będą przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby SZW"
XVII AmC 3746/12 24.4.2013 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdym czasie, poprzez zamieszczenie uaktualnionego tekstu Regulaminu w sklepach wymienionych w załączniku (...) oraz na stronie internetowej (...)"
XVII AmC 4578/12 23.4.2013 Inne usługi "Jakakolwiek odpowiedzialność Organizatora w związku z Konkursem jest ograniczona do wartości przyznanej nagrody"
XVII AmC 4579/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, mające wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Konkursie"
XVII AmC 4580/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie (...) przez właściwych operatorów (...) listów (...) kierowanych do (...) Uczestników"
XVII AmC 4581/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za (...) terminowość doręczenia przez właściwych operatorów (...) listów (...) kierowanych do (...) Uczestników"
XVII AmC 4582/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za (...) usługi kurierskie (...)"
XVII AmC 4583/12 23.4.2013 Inne usługi "Realizator zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu nagrody"
XVII AmC 4584/12 23.4.2013 Inne usługi "Wszystkie wiadomości e-mail wysłane przez serwer pocztowy uznaje się za dostarczone"
XVII AmC 4585/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za (...) działalność osób trzecich"
XVII AmC 4586/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za (...) funkcjonowanie sprzętu telefonicznego (...)"
XVII AmC 2521/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych powodów"
XVII AmC 2524/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie bierze również odpowiedzialności za działanie osób trzecich"
XVII AmC 2525/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w działaniu Firmy zajmującej się dostarczaniem nagród jak również opóźnienia lub niedoręczenia nagrody"
XVII AmC 2538/12 23.4.2013 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie możliwość przerwania konkursu, gdyby taka konieczność spowodowana została awarią techniczną"
VI ACa 1018/12 23.4.2013 Usługi finansowe "Informacja o zmianie "tabeli opłat i prowizji" podawana jest do wiadomości członków przez umieszczenie stosownej informacji na tablicy ogłoszeń w miejscach prowadzenia działalności przez kasę"
XVII AmC 3818/10 23.4.2013 Usługi internetowe "W okresie zawieszenia świadczenia usługi pobiera się opłaty określone w umowie (...)"
XVII AmC 3777/12 22.4.2013 Handel elektroniczny "Środki finansowe za zwrócony towar Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru"
XVII AmC 3778/12 22.4.2013 Handel elektroniczny "Od chwili złożenia zamówienia do 72 godzin od wpłaty środków na konto Sklepu, klient ma prawo anulowania zamówienia lub zażądać zmiany danych umieszczonych na fakturze. Anulowanie zamówienia po tym terminie, może skutkować naliczeniem przez Sklep opłaty w wysokości 5% wartości zamówienia, na pokrycie kosztów poniesionych przez Sklep w związku z obsługą zamówienia. Na powyższą opłatę zostanie wystawiony paragon lub faktura VAT"
XVII AmC 3779/12 22.4.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sklepu"
XVII AmC 3776/12 22.4.2013 Inne usługi "W przypadku przerwy w świadczeniu usługi trwającej dłużej niż jeden dzień, Abonentowi przysługuje uprawnienie do zwrotu opłaty abonamentowej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty za usługę"
XVII AmC 3556/12 22.4.2013 Inne usługi "Wszelkie spory lub roszczenia wynikłe w związku z Promocją rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora"
XVII AmC 3035/12 22.4.2013 Handel elektroniczny "Zespół Sklepu Domus Vini Sp. j. dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów umieszczonych w sklepie były zgodne z rzeczywistoścą. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów (w tym rocznika) i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta"
XVII AmC 1886/12 22.4.2013 Handel elektroniczny "Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Kwota zwracana klientowi na konto to kwota za towar. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeżeli klient zwracając towar korzystał z promocji "Wysyłka za darmo" to w dokumencie korygującym zostanie doliczony koszt wysyłki wg obowiązującego cennika kosztów wysyłki. Kwota zwrotu na konto zostanie pomniejszona o koszty wysyłki"
XVII AmC 4212/12 22.4.2013 Inne usługi "Kropla nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe doręczenie przesyłek, gdy: (...) - Zawartość rzeczywista przesyłki nie zgadza się z zadeklarowaną"
XVII AmC 4213/12 22.4.2013 Inne usługi "Kropla nie ponosi odpowiedzialności za szkody polegające na utracie korzyści, zysków lub dochodów zarówno w stosunku do klienta, jak i osób trzecich"
XVII AmC 150/12 17.4.2013 Inne usługi "Podstawą reklamacji u Przewoźnika jest stwierdzenie uszkodzenia przy kurierze dostarczającym przesyłkę"
XVII AmC 3548/12 12.4.2013 Handel elektroniczny "Warunkiem jest odesłanie na koszt Kupującego nienaruszonych produktów. Reklamacji nie podlega towar otwarty, rozfoliowany lub noszący jakiekolwiek ślady użycia"
XVII AmC 5420/11 12.4.2013 Turystyka "OK TOURS zastrzega sobie prawo zmiany rozkladu jazdy autokaru i rozkładu lotów"
XVII AmC 5420/11 12.4.2013 Turystyka "W ramach realizacji imprezy OK TOURS sporządza dokumentację fotograficzną, z której najciekawsze zdjęcia mogą być użyte w kolejnych edycjach katalogu i na stronie internetowej"
XVII AmC 3020/11 12.4.2013 Handel elektroniczny "Apteka zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu bez powiadomienia"
XVII AmC 3021/11 12.4.2013 Handel elektroniczny "Sądem właściwym do rozstrzygania sporów między apteką internetową, a jej klientami, jest sąd właściwy dla siedziby właściciela Apteki"
XVII AmC 5946/11 12.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku przerwy w dostępie do usługi nie wynikającej z winy użytkownika, a trwającej dłużej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, przysługuje obniżenie opłaty o 1/30 opłaty miesięcznej za każdą pełną dobę między zgłoszeniem a usunięciem awarii"
XVII AmC 1544/12 12.4.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za Zgłoszenia zagubione przez system SMS (...)"
XVII AmC 5165/11 12.4.2013 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za (...) odmowę realizacji transakcji w bankomacie lub terminalu elektronicznym POS (...)."
XVII AmC 5166/11 12.4.2013 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za (...) awarię bankomatu uniemożliwiającą dokonanie transakcji (...)"
XVII AmC 3122/12 12.4.2013 Inne usługi "Wskutek przyjęcia przez Odbiorcę Przesyłki bez zastrzeżeń wygasają wszelkie roszczenia przeciwko DAREX USŁUGI"
XVII AmC 3124/12 12.4.2013 Inne usługi "DAREX USŁUGI nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie i utracone korzyści wynikłe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, zarówno w stosunku do Odbiorcy, Nadawcy jak i osób trzecich"
XVII AmC 3773/12 11.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi, będące następstwem (...) wyłącznie z winy osób trzecich"
XVII AmC 3513/12 11.4.2013 Usługi telekomunikacyjne "Odpowiedzialność Internet Union nie obejmuje utraconych przez Abonenta korzyści"
XVII AmC 3532/12 11.4.2013 Handel elektroniczny "Gdy ma miejsce uszkodzenie proszę spisać protokół szkody i natychmiast nas powiadomić w innym przypadku za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadamy"
XVII AmC 3532/12 11.4.2013 Handel elektroniczny "Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni, a my oddamy Ci pieniądze za zakupiony towar (koszty przesyłki pokrywa kupujący), towar musi wyglądać jak nowy, nieużywany w oryginalnym opakowaniu)"
XVII AmC 3536/12 11.4.2013 Handel elektroniczny "2. La Lill akceptuje zwroty zamówionego towaru bez podawania przyczyn w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów 9 (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271). W takim przypadku towar musi być nowy, kompletny, w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane