Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
13.10.2010
XVII AmC 435/10 7.10.2010 Inne usługi "Wszystkie spory mogące wyniknąć z tytułu umowy sprzedaży rozstrzygane będą w Sądzie właściwym dla siedziby firmy Domax S.A."
XVII AmC 1668/09 7.10.2010 Turystyka "W przypadku odstąpienia Klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora (jak np.odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekroczenia granicy, choroba, sprawy rodzinne, niemożność otrzymania urlopu) Organizator, z zastrzeżeniem pkt 3, 7, 8, 9 dokonuje potrąceń od osoby w celu pokrycia kosztów poniesionych przez Organizatora w związku z przygotowaniem imprezy.Poniższe zestawienie wskazuje typowo kształtujące się kwoty potrącenia, ma charakter jedynie informacyjny i wynika z wiedzy nabytej w ciągu wieloletniego doświadczenia Organizatora: a. na 45 lub więcej dni przed datą wyjazdu potrąca się 10 % ceny imprezy, b. w terminie 44-31 dni przed datą wyjazdu potrąca się 20 % ceny imprezy, c.w terminie 30-15 dni przed datą wyjazdu potrąca się 50 % ceny imprezy, d. w terminie 14-7 dni przed datą wyjazdu potrąca się 80 % ceny imprezy, e. w terminie 6-1 dni przed datą wyjazdu oraz w dniu wyjazdu potrąca się 90 % ceny imprezy. Wysokości wskazanych wyżej potrąceń są kosztami szacunkowymi, ustalanymi w oparciu o standardowe koszty imprezy. Każdorazowo Organizator analizuje wysokość kosztów rzeczywiście poniesionych w związku z w/w odstąpieniem. W razie zaistnienia różnicy pomiędzy kwotą potrącenia a kosztami rzeczywiście poniesionymi przez Organizatora, Organizator dokona w oparciu o własną dokumentację weryfikacji kosztów rzeczywiście poniesionych."
XVII AmC 716/09 7.10.2010 Inne usługi "Nie ponoszę odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe działanie sieci, niezrealizowanie zamówienia lub nieterminowe dostarczenie przesyłki przez pocztę i firmy kurierskie"
XVII AmC 1055/09 7.10.2010 Inne usługi "Do zmiany regulaminu wystarczy jego ogłoszenie na stronie www.wegiel-brunatny.kol.pl"
XVII AmC 824/09 27.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną jest Sąd powszechny RP wg siedziby STU Ergo Hestia S.A. w Sopocie"
XVII AmC 820/09 27.9.2010 Inne usługi "Ewentualne sprawy będą rozstrzygane przed Sądem właściwym dla siedziby zleceniobiorcy"
XVII AmC 360/09 27.9.2010 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu"
XVII AmC 531/09 22.9.2010 Usługi internetowe "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania osób trzecich współdziałających z nim w wykonaniu zobowiązań wynikających z oferty promocyjnej"
XVII AmC 531/09 22.9.2010 Usługi internetowe "Wykładnia i interpretacja regulaminu należy wyłącznie do organizatora akcji promocyjnej"
XVII AmC 531/09 22.9.2010 Usługi internetowe "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania osób trzecich mające lub mogące mieć wpływ na wykonanie warunków oferty, nadto nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z działania siły wyższej awarii telekomunikacyjnych, energetycznych lub innych zdarzeń pozostających poza kontrolą Organizatora"
XVII AmC 817/09 22.9.2010 Inne usługi "Zleceniodawca jest zobowiązany do opisania zawartości przesyłki w dowodzie nadania, brak wpisu zwalnia zleceniobiorcę od wypłaty odzszkodowania za zagubienie, utraty części przesyłki lub jej uszkodzenie w czasie transportu"
XVII AmC 818/09 22.9.2010 Inne usługi "Odszkodowanie za opóźnienie w przewozie przesyłki nie może być wyższe niż równowartość sumy pobranej tytułem opłaty za przewóz powiększonej o 50% przy czym najniższa kwota odszkodowania nie może być niższa niż 15 pln"
XVII AmC 819/09 22.9.2010 Inne usługi "Zleceniobiorcy nie przysługuje prawo potrącenia kwot roszczenia od aktualnych, przeszłych bądź przyszłych należności wobec zleceniobiorcy"
XVII AmC 858/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek, uszkodzenie lub opóźnienie w dostawie przesyłki jeżeli nastąpiło to w wyniku zdarzeń losowych nie zawinionych przez kolporter"
XVII AmC 858/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter nie ponosi odpowiedzialności za utraty, ubytek, uszkodzenie lub opóźnienie w dostawie przesyłki jeżeli nastąpiło to w wyniku nienależytego oznaczenia przesyłki lub jej części"
XVII AmC 858/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek, uszkodzenie lub opóźnienie w dostawie przesyłki jeżeli nastąpiło to w wyniku innej przyczyny nie zawinionej przez kolporter"
XVII AmC 858/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter nie odpowiada za ubytek przesyłki jeżeli została ona dostarczona do odbiorcy lub zwrócona do nadawcy w nienaruszonym opakowaniu"
XVII AmC 867/09 6.9.2010 Inne usługi "Wszystkie reklamacje powinny być zgłoszone do Kolportera w ciągu 30 dni od dnia następnego po nadaniu przesyłki"
XVII AmC 868/09 6.9.2010 Inne usługi "W przypadku uszkodzenia przesyłki zgłaszający zobowiązany jest pozostawić przesyłkę w dyspozycji Kolportera na czas trwania postępowania"
XVII AmC 869/09 6.9.2010 Inne usługi "W przypadku opóźnienia w realizacji usługi podstawowej Kolporter zwróci nadawcy 50% kwoty należnej za wykonanie zleconej usługi po rozpatrzeniu reklamacji"
XVII AmC 870/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian, modyfikowania i rozszerzania niniejszego Regulaminu w każdym czasie według własnego uznania"
XVII AmC 871/09 6.9.2010 Inne usługi "Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Kolporter S.A."
XVII AmC 862/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter odpowiada wyłącznie za udowodnione straty poniesione przez zleceniodawcę wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z wyłączeniem utraconych korzyści, zysków lub dochodów zleceniodawcy lub osoby trzeciej jeżeli nie nastąpiło to z winy umyślnej Kolportera"
XVII AmC 863/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter nie odpowiada za naruszenie opakowania jako części rzeczy przewożonej jeżeli opakowanie to jest jedynym opakowaniem, a uszkodzenie powstało jako normalne następstwo czynności ładunkowych oraz innych czynności związanych z wykonywaniem usługi"
XVII AmC 864/09 6.9.2010 Inne usługi "Kolporter odpowiada z tytułu utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki nie ubezpieczonej: a) zawierającej dokumenty-do wysokości 200,00 PLN b) zawierającej inne rzeczy-do wysokości 500,00 PLN"
XVII AmC 866/09 6.9.2010 Inne usługi "Odszkodowanie wypłacane będzie według wartości rzeczy netto bez podatku Vat"
XVII AmC 9/10 1.9.2010 Usługi finansowe "Korzystanie z Serwisu Finansowo.pl odbywa się na koszt i ryzyko Użytkownika"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "1. Ubezpieczenie nie obejmuje także szkód powstałych w wyniku kradzieży pojazdu lub jego części albo użycia pojazdu bez zgody właściciela, jeżeli: a) w chwili dokonania kradzieży pojazd nie był należycie zabezpieczony (...) d) poszkodowany nie przedłożył ubezpieczycielowi oryginału dowodu rejestracyjnego i innych oryginałów dokumentów pojazdu na podstawie których pojazd był dopuszczony do ruchu w dniu szkody oraz kompletu kluczy służących do otwarcia i uruchomienia pojazdu w liczbie podanej we wniosku ubezpieczeniowym wraz z kompletem urządzeń uruchamiających urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą (piloty immobilizery, karty magnetyczne itp) chyba, że pojazd został utracony w wyniku rozboju"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "2.Ubezpieczenie nie obejmuje także szkód powstałych w pojeździe, którego kierujący w chwili wypadku znajdował się w stanie nietrzeźwości lub stanie wskazującycm na spożycie alkoholu, był pod wpływem narkotyków, środków psychotropowych lub innych podobnie działających środków, a także gdy kierowca pojazdu bez uzasadnionej przyczyny oddalił się z miejsca wypadku"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "3.Ubezpieczenie nie obejmuje także szkód powstałych: w wyniku kradzieży radia lub radioodtwarzacza z odejmowanym panelem czołowym gdy ubezpieczający nie może przedstawić tego panela towarzystwu"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "4. Ubezpieczenie nie obejmuje także szkód powstałych w okolicznościach innych niż określone w zgłaszaniu szkody dokonanym w Towarzystwie"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "6. Niezależnie od obowiazków określonych w §§ 19-22 w ubezpieczeniu autocasco do obowiązków ubezpieczającego należy: 5) przedłożenie oryginalnych dokumentów (w przypadku kradzieży) potwierdzających pochodzenie pojazdu i umożliwiających jego identyfikację (np. brief, dokument odprawy celnej, umowa kupna-sprzedaży, faktura zakupu, karta pojazdu) oraz kompletu oryginalnych kluczy służących do otwarcia pojazdu w liczbie podanej we wniosku ubezpieczeniowym wraz z kompletem urządzeń uruchamiających systemy zabezpieczające przed kradzieżą (piloty, immobilizery, karty magnetyczne itp), chyba, że pojazd został utracony w wyniku rozboju"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "7. Ustalenie wartości szkody (w przypadku wybrania wariantu kosztorysowego) następuje na podstawie wyceny dokonanej przez ubezpieczyciela. Wyceny dokonuje się w oparciu o zasady systemu Audatex (bez uwzględnienia podatku VAT)"
XVII AmC 155/08 1.9.2010 Usługi ubezpieczeniowe "9. Ubezpieczyciel ma prawo do potrącenia z odszkodowania rat składki jeszcze nie wymagalnych niezależnie od tego, którego rodzaju ubezpieczenia dotyczy wypłata"
XVII AmC 626/09 31.8.2010 Inne usługi "Zerwanie umowy po redakcji roszczeń lub sporządzeniu pisma procesowego nie zwalnia Zleceniodawcy od zapłaty ustalonej prowizji od roszczonego odszkodowania"
XVII AmC 1046/09 31.8.2010 Turystyka "Za uszkodzenia i wady stwierdzone przez Gościa lojalnościowego po odebraniu nagrody Operator Programu Q-Club, ani żadna inna spółka grupy Qubus Hotel, nie odpowiadają"
XVII AmC 1047/09 31.8.2010 Turystyka "Operator Programu lojalnościowego Q-Club, ani żadna inna Spółka grupy Qubus Hotel, nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu niewielkich różnic, w szczególności kolorystycznych, pomiędzy wyglądem Nagrody w Katalogu Nagród a jej rzeczywistym wyglądem"
XVII AmC 1052/09 31.8.2010 Turystyka "Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie, w chwili publikacji jego zmienionej wersji na stronie internetowej www.qubushotel.com"
VI ACa 780/09 31.8.2010 Turystyka "Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaty, jeżeli rezygnacja lub niemożność wzięcia udziału w imprezie następuje z przyczyn leżących po stronie Biura. Należy do nich: a/ zmiana istotnych warunków umowy (cena, termin, trasa wycieczki). Rezygnacja z tych przyczyn może nastąpić w ciągu 3 dni po otrzymaniu z Biura pisemnego zawiadomienia. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za akceptację zmienionych warunków umowy, b/ odwołania imprezy zgodnie z pkt III p.10"
XVII AmC 8/10 23.8.2010 Usługi finansowe "Finansowo.pl nie ponosi jednak odpowiedzialności, za żadne szkody powstałe w wyniku przerw w działaniu, awarii czy wad technicznych Serwisu"
XVII AmC 10/10 23.8.2010 Usługi finansowe "Finansowo.pl zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie"
XVII AmC 538/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku Nagrody" (§ 11 ust 6 Regulaminu)
XVII AmC 539/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Organizator nie przyjmuje zwrotów Nagród i nie dokonuje z tego powodu weryfikacji Konta Neptunków" (§ 12 ust 2 Regulaminu)
XVII AmC 540/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Nagród, jak również nie udziela na nie gwarancji" (§ 12 ust 3 Regulaminu)
XVII AmC 541/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Wszelkie reklamacje związane z procesem gromadzenia i ewidencjonowania Neptunków zamówieniem lub jego realizacją, rodzajem i ilością Nagród są przyjmowane wyłącznie przez Organizatora na podstawie zgłoszeń sporządzonych w formie pisemnej, albo elektronicznej z tym zastrzeżeniem, że muszą one wskazywać konkretne okoliczności, które spowodowały konieczność zgłoszenia reklamacji i zostaną zgłoszone nie później niż 28 dni od daty zdarzenia stanowiącego podstawę zgłoszenia reklamacji" (§ 14 ust 1 Regulaminu)
XVII AmC 542/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Reklamacje dotyczące Nagród mogą być składane do 28 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, chyba że termin realizacji zamówienia został przedłużony" (§ 14 ust 3 Regulaminu)
XVII AmC 543/09 23.8.2010 Usługi internetowe "W przypadku braku Nagrody w przesyłce, uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu reklamacja zgłoszona Organizatorowi będzie rozpatrzona wyłącznie wtedy, gdy Uczestnik doręczy Organizatorowi wraz z reklamacją protokół sporządzony przez przewoźnika/doręczyciela, z którego jasno wynikać będzie, że uszkodzenie Nagrody nastąpiło w czasie transportu, albo że nie było jej w przesyłce" (§ 15 ust 1 Regulaminu)
XVII AmC 544/09 23.8.2010 Usługi internetowe "Żadne z postanowień Regulaminu nie może być interpretowane odrębnie od postanowień i zastrzeżeń określonych w Katalogach lub ofertach promocyjnych a także w regulaminie świadczenia usług przez Organizatora udostępnionym na stronie internetowej Organizatora" (§ 19 ust 1 Regulaminu)
XVII AmC 717/09 23.8.2010 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozptrywania sporów wynikłych z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby sklepu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane