Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 2796/12 30.8.2012 Inne usługi "Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie ubytek lub uszkodzenie przesyłki oraz za opóźnienie w jej doręczeniu, jeżeli przyczyny zaistnialy: (...) innych zdarzeń losowych niezawinionych przez Zleceniobiorcę"
XVII AmC 5605/11 30.8.2012 Usługi internetowe "Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za: (...) jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku opóźnień lub braku transmisji danych lub przerwami w świadczeniu Usług, albo spadkiem jakości Usług"
XVII AmC 5606/11 30.8.2012 Usługi internetowe "Dostawca ma także prawo zawiesić świadczenie Usług, w sytuacji, gdy (...) z innych powodów, w szczególności technicznych (np. zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług przez dostawców usług kupowanych przez Dostawcę usług, zaprzestanie świadczenia usług satelitarnych za pośrednictwem dotychczasowego satelity)"
XVII AmC 5607/11 30.8.2012 Usługi internetowe "W przypadku nie dokonania powiadomienia, wszelka korespondencja kierowana do Abonenta wg dotychczasowych danych będzie uznana za skutecznie doręczoną"
XVII AmC 5817/11 30.8.2012 Usługi telekomunikacyjne "BMJ nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty Abonenta wynikłe z braku dostępu do Usługi"
XVII AmC 5818/11 30.8.2012 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku niewykonania przez Abonenta tego obowiązku wszelką korespondencję kierowaną do Abonenta pod dotychczasowy adres i (...) nazwisko Abonenta uważa się za prawidłowo doręczoną ze wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z tego faktu dla Abonenta"
XVII AmC 5819/11 30.8.2012 Usługi telekomunikacyjne "BMJ zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w zakresie możliwości wykorzystania Sieci wynikających z ochrony poprawnej pracy sieci. Przykładowo ograniczenia wielkości przesyłanych wiadomości poczty elektronicznej, dostępu do poszczególnych Usług internetowych"
XVII AmC 3683/10 30.8.2012 Usługi bankowe "O terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji Bank informuje Użytkownika w chwili rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 90 dni od daty otrzymania dokumentu, o którym mowa w § 40 ust. 2. W przypadku uzasadnionej konieczności przedłużenia tego terminu, wynikajacej z przepisów Visa International oraz specyfiki procesów reklamacyjnych, Użytkownik zostanie powiadomiony niezwłocznie, w formie pisemnej. W takim przypadku termin rozpatrzenia reklamacji nie powinien być dłuższy niż 140 dni, licząc od daty otrzymania przez bank dokumentu, o którym mowa w § 40 ust.2" (§ 41 ust.2)
XVII AmC 3683/10 30.8.2012 Usługi bankowe "Utrata prawa posługiwania się kartą ma miejsce w szczególności w następujących przypadkach: (...) 2) niewywiązania się Klienta z innych umów zawartych z Bankiem, m.in. (...) 9) wycofania karty z oferty Banku" (§ 54 ust.2)
XVII AmC 3683/10 30.8.2012 Usługi bankowe "Reklamacja składana jest w oddziale, w formie pisemnej (na odpowiednim formularzu bankowym) i zawiera podpis Użytkownika, zgodny z podpisem na karcie"
XVII AmC 3683/10 30.8.2012 Usługi bankowe "Kwota transakcji, na którą została udzielona autoryzacja, pomniejsza dostępny limit kredytu do czasu rozliczenia transakcji. Maksymalny czas, przez jaki autoryzacja pomniejsza dostępny limit kredytu w przypadku braku rozliczenia transakcji, jest określany przez Bank"
XVII AmC 5834/11 30.8.2012 Usługi internetowe "Operator nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług Internetowych spowodowane działaniem osób trzecich"
XVII AmC 5364/11 30.8.2012 Handel elektroniczny "Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku (...)"
XVII AmC 79/11 30.8.2012 Handel elektroniczny "MegaMarket dokłada wszelkich starań aby dane techniczne, zdjęcia i opisy produktów dostępnych w sklepie były zgodne z rzeczywistością. Natomiast nie odpowiada za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę dokonaną przez producenta"
XVII AmC 79/11 30.8.2012 Handel elektroniczny "Różnica w wyglądzie produktu na zdjęciu umieszczonym na stronie internetowej i rzeczywistym wyglądem produktu nie może być podstawą roszczeń Kupującego wobec sklepu Internetowego Mega Market"
XVII AmC 79/11 30.8.2012 Handel elektroniczny "Sklep Internetowy nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązywaniem się firm kurierskich z umów obsługi przewozowej"
XVII AmC 79/11 30.8.2012 Handel elektroniczny "Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, które znajduje się na stronie sklepu tutaj, zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA, który można uzyskać wypełniając formularz Zgłoszenie reklamacyjne na stronie sklepu. Paczki nie oznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony"
XVII AmC 1868/12 30.8.2012 Handel elektroniczny "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń"
XVII AmC 1869/12 30.8.2012 Handel elektroniczny "Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień"
XVII AmC 83/11 30.8.2012 Edukacja "W przypadku rozwiązania niniejszej umowy w okresie urlopu Student jest zobowiązany do uiszczenia 40% opłaty semestralnej tytułem odstępnego od umowy"
XVII AmC 1557/11 30.8.2012 Usługi finansowe "Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji nie stanowi zmiany umowy"
VI ACa 1008/11 30.8.2012 Inne usługi "W przypadku udokumentowanego niedotrzymania deklarowanego terminu doręczenia przesyłki kurierskiej z przyczyn zawinionych przez Operatora, X-Press Couriers Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zobowiązuje się do zwrotu poniesionych opłat za zleconą usługę w terminie 14 dni licząc od daty stwierdzenia opóźnienia w wykonaniu usługi"
XVII AmC 5645/11 30.8.2012 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Konkursu, jeżeli jest to uzasadnione celem Konkursu. O zmianach Regulaminu uczestnicy Konkursu będą informowani poprzez stronę www.15na15.pl"
XVII AmC 3139/10 30.8.2012 Inne usługi "Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora" (pkt 21 zd. 2 wzorca)
XVII AmC 5343/11 30.8.2012 Usługi telekomunikacyjne "Użytkownik powinien złożyć ewentualną reklamację nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy zaistniała podstawa do złożenia reklamacji"
XVII AmC 73/11 30.8.2012 Nieruchomości "Przedstawiciel Spółki wyjaśnia, że stawka podatku VAT w dniu zawarcia niniejszej umowy wynosi dla lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w prawie do gruntu 7%, a dla lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne - garażu, dla komórki lokatorskiej oraz dla ceny (wynagrodzenia) za ustalenie sposobu korzystania na zasadzie wyłączności z miejsca postojowego - 22% i podane wyżej ceny są cenami brutto, to jest z należnym podatkiem od towarów i usług VAT. Strony ustalają, że w przypadku zwiększenia tej stawki należny podatek obciąży stronę zobowiązaną do kupna, przy czym rozliczenie z tego tytułu nastąpi stosownie do obowiązujących przepisów podatkowych, a zapłata nastąpi wraz z zapłatą ostatniej raty, o której mowa niżej"
XVII AmC 74/11 30.8.2012 Nieruchomości "Strona zobowiązana do kupna nie będzie uzależniała odbioru lokalu mieszkalnego od ukończenia prac dotyczących zagospodarowania terenu wokół budynku"
XVII AmC 75/11 30.8.2012 Nieruchomości "Warunkiem zawarcia umowy przyrzeczonej sprzedaży konkretnego lokalu mieszkalnego jest wywiązanie się przez stronę zobowiązaną do kupna z wszelkich zobowiązań finansowych zgodnie z niniejszą umową, a w szczególności wpłacenie na rachunek bankowy Spółki całej ceny tego lokalu mieszkalnego"
XVII AmC 77/11 30.8.2012 Nieruchomości "Stronie zobowiązanej do kupna przysługuje prawo do odstąpienia od zakupu danego lokalu mieszkalnego w terminie do 3 dni po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego lokalu mieszkalnego w przypadku, gdyby powierzchnia przedmiotowego lokalu mieszkalnego różniła się od powierzchni zakładanej w projekcie o więcej niż +/- 5%"
XVII AmC 2334/10 30.8.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego"
XVII AmC 3411/12 21.8.2012 Inne usługi "Paczkolot.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przewozu, jeżeli (...) c) zawartość faktyczna przesyłki nie zgadza się z zawartością deklarowaną przy wysyłaniu"
XVII AmC 3412/12 21.8.2012 Inne usługi "ZLECENIODAWCA ma prawo do usunięcia lub/i zablokowania konta zarejestrowanego klienta bez podania przyczyny"
XVII AmC 3413/12 21.8.2012 Inne usługi "Paczkolot.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przewozu, jeżeli (...) g) zaistnieje siła wyższa (...) strajki (...)."
XVII AmC 3414/12 21.8.2012 Inne usługi "Paczkolot.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przewozu, jeżeli (...) d) waga przesyłki nie zgadza się z wagą deklarowaną przy wysyłaniu"
XVII AmC 3415/12 21.8.2012 Inne usługi "Paczkolot.pl zastrzega sobi prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie"
XVII AmC 3416/12 21.8.2012 Inne usługi "ZLECENIODAWCY nie przysługuje prawo potrącenia kwot roszczenia od aktualnych, przeszłych bądź przyszłych zobowiązań wobec paczkolot.pl"
XVII AmC 3417/12 21.8.2012 Inne usługi "Wszelkie reklamacje dotyczące stwierdzonego ubytku lub uszkodzenia, jak również związane z opóźnieniem w doręczeniu przesyłki winny być zgłoszone pisemnie w terminie 2 (dwóch) dni od dnia odbioru przesyłki"
XVII AmC 3418/12 21.8.2012 Inne usługi "(...) Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wszelkie dokumenty niezbędne do rozpatrzenia jego reklamacji w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania przez paczkolot.pl"
XVII AmC 3419/12 21.8.2012 Inne usługi "Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi wygasa wskutek przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to jednak roszczeń z tytułu niewidocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki zgłoszonych przez Odbiorcę do paczkolot.pl nie później niż w terminie 2 dni od przyjęcia przesyłki"
XVII AmC 3420/12 21.8.2012 Inne usługi "Paczkolot.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przewozu, jeżeli nie można przypisać mu winy (...)"
XVII AmC 3693/12 21.8.2012 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia (...) Programu KARTA STAŁEGO KLIENTA w każdym momencie"
XVII AmC 3694/12 21.8.2012 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo (...) zakończenia Programu KARTA STAŁEGO KLIENTA w każdym momencie"
XVII AmC 3695/12 21.8.2012 Inne usługi "Organizator Programu KARTA STAŁEGO KLIENTA uprawniony jest do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu programu w każdym momencie trwania programu"
XVII AmC 3314/12 21.8.2012 Handel elektroniczny "Zespół sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów, zdjęć i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta"
XVII AmC 3747/12 21.8.2012 Inne usługi "Ewentulane spory związane z Promocją będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny w Poznaniu"
XVII AmC 3021/12 21.8.2012 Handel elektroniczny "5. W przypadku zwrotu towaru zostaną potrącone koszty wysyłki i/lub obsługi płatności"
XVII AmC 1971/12 21.8.2012 Inne usługi "Operator ma prawo do odrzucenia wniosku o podpisanie umowy z Klientem bez podania przyczyny lub wyłączenia możliwości korzystania z usług poszczególnych firm kurierskich"
XVII AmC 1972/12 21.8.2012 Inne usługi "Reklamacje należy zgłaszać w formie elektronicznej poprzez e-mail na adres handel@fast-pack.pl"
XVII AmC 1973/12 21.8.2012 Inne usługi "Operator nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści (lucrum cassans) wynikające z niemożności korzystania z serwisu, związaną z utratą, ubytkiem, uszkodzeniem lub opóźnieniem przesyłki"
XVII AmC 1974/12 21.8.2012 Inne usługi "Regulamin może zmienić się w dowolnym momencie obowiązywania Umowy"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane