Hazard lepszy niż piwo
Tego jeszcze nie było. Na hazard wydajemy więcej niż na piwo. W tym roku ma to być aż 11 mld zł. Ale Totalizator Sportowy w tej hossie nie bierze udziału.
(...) W 2006 r. wartość rynku hazardu wzrosła prawie o 30 proc. i przekroczyła 8,3 mld zł.
(...) Palmę pierwszeństwa dzierży sektor operatorów automatów o niskich wygranych (AoNW). Kilkadziesiąt prywatnych firm już dziś dysponuje ponad 14 tys. lokalizacji (głównie puby czy bary), w których ustawiło około 26 tys. maszyn: tzw. jednorękich bandytów.
Puls Biznesu 30.07.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?