Z wielu badań przeprowadzanych na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że przy zakupach kierujemy się przede wszystkim ceną. Jakość i marka produktu są zawsze mniej ważne. - Ze wszystkich informacji to przede wszystkim właśnie cena towaru powinna być podana rzetelnie - podkreśla Małgorzata Cieloch z biura prasowego UOKiK.
Jak manipuluje się klientem?
Powiązane artykuły
Umowa agencyjna
Przez umowę agencyjną przyjmujący zlecenie (agent) zobowiązuje się, w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa, do stałego pośredniczenia, za wynagrodzeniem, przy zawieraniu z klientami umów (...)
Czy warto kupować mieszkanie spółdzielcze?
W przeciwieństwie do dewelopera, który umowy z klientami kreuje na podstawie kodeksu cywilnego, spółdzielnia mieszkaniowa działa w oparciu o przepisy ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i Prawa (...)
Kiedy pośrednik może domagać się wynagrodzenia za swoje świadczenie?
Podstawowym warunkiem dla uznania ważności umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jest jej forma pisemna. Jak skonstruować umowę, aby uniknąć trudności w wyegzekwowaniu (...)
Jak zarejestrować firmę przez bank?
Już ponad tysiąc przedsiębiorców skorzystało z możliwości rejestracji firmy za pomocą bankowości elektronicznej. Korzystasz z bankowości elektronicznej i myślisz o założeniu własnej (...)
Kontrola pracownika przebywającego na chorobowym przez pracodawcę
Pracodawcy są uprawnieni do przeprowadzania kontroli prawidłowości wykorzystywania przez pracowników zwolnień lekarskich od pracy z powodu choroby lub konieczności sprawowania opieki nad chorym (...)
Stosowanie ustawy o STIR
STIR (system teleinformatyczny izby rozliczeniowej) umożliwia wymianę informacji między systemem bankowym a Krajową Administracją Skarbową (KAS) i zapobiega wyłudzeniom skarbowym, których (...)