Jak manipuluje się klientem?

Formą manipulacji klientem jest podawanie na towarze dwóch różnych cen.

Z wielu badań przeprowadzanych na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że przy zakupach kierujemy się przede wszystkim ceną. Jakość i marka produktu są zawsze mniej ważne. - Ze wszystkich informacji to przede wszystkim właśnie cena towaru powinna być podana rzetelnie - podkreśla Małgorzata Cieloch z biura prasowego UOKiK.

Rzeczpospolita 12.09.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika