Umowy dystrybucyjne - praktyka krajowa i międzynarodowa
Jak skonstruować umowę dystrybucyjną, aby zwiększyć sprzedaż?
Wybór optymalnej formy dystrybucji przekłada się na większą sprzedaż produktów w przedsiębiorstwie, jednakże największe problemy stwarza napisanie skutecznej umowy handlowej, zabezpieczającej interesy firmy. Konstruowanie dobrych umów powinno wiązać się z zachowaniem równowagi między prawami i obowiązkami obydwu stron.
W dniach 24-25 września 2012, w Hotelu Mercure Grand w Warszawie odbędą się warsztaty „Umowy dystrybucyjne – praktyka krajowa i międzynarodowa” podczas których eksperci powiedzą jak ustrzec się ryzyka, błędów oraz negatywnych konsekwencji związanych z zawarciem umowy.
Podczas spotkania poruszone zostaną kluczowe zagadnienia: jak dokonać wyboru właściwego systemu dystrybucji, jakie są nowe możliwości i ograniczenia prawne w dystrybucji internetowej, jakimi zasadami kieruje się UOKiK przy nakładaniu kar na przedsiębiorców, kiedy działania promocyjne stają się praktyką ograniczającą konkurencję w dystrybucji oraz czy podział rynku jest dozwolony w umowach dystrybucyjnych.
Uwaga: do 17 sierpnia 15% zniżki na uczestnictwo!
Kontakt: katarzyna.ciszak@nf.pl, tel. 22 314 14 30
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem warsztatów:
www.wydarzenia.nf.pl