Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 11801/12 1.3.2016 Inne usługi "Spółka Rudbauer Sp. z o.o., jej pracownicy i przedstawiciele nie gwarantują nieprzerwanego i bezbłędnego użytkowania strony glamor.pl"
XVII AmC 28314/13 1.3.2016 Handel elektroniczny "W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę."
XVII AmC 30938/13 1.3.2016 Handel elektroniczny "Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania."
XVII AmC 17591/13 1.3.2016 Handel elektroniczny "Koszty dostawy towaru nie podlegają zwrotowi"
XVII AmC 17594/13 1.3.2016 Handel elektroniczny "Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty tylko przy zwrocie przez nabywcę paragonu fiskalnego."
XVII AmC 31251/13 1.3.2016 Handel elektroniczny "Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru)"
XVII AmC 3095/14 1.3.2016 Handel elektroniczny "W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu właściwy jest Sąd dla miejsca sporządzenia Zamówienia"
XVII AmC 3085/14 1.3.2016 Handel elektroniczny "Kupujący zobowiązuje się do uiszczenia ceny obowiązującej w dniu sprzedaży (fakturowania) samochodu, o ile kwota ta nie różni się od ceny podanej w "Zamówieniu" o więcej niż 3% jej wartości"
XVII AmC 3092/14 1.3.2016 Handel elektroniczny "brak zapłaty całości ceny (...) w terminie 30 dni od podanego terminu gotowości do odbioru - o ile strony nie uzgodnią innego terminu - stanowi podstawę do uznania przez Sprzedającego zamówienia za zerwane przez Kupującego, ze skutkiem jak w pkt. 9 z zastrzeżeniem, że z zaliczki potrącoe zostaną koszty składowania i ubezpieczenia pojazdu."
XVII AmC 3094/14 1.3.2016 Handel elektroniczny "Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu określonym przez Sprzedającego"
XVII AmC 2464/14 1.3.2016 Handel elektroniczny "W przypadku zwrotu zamówienia dostarczonego pocztą sklep Internetowy Fanshop zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 (czternastu) dni, licząc od dnia odebrania przesyłki jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry"
XVII AmC 35060/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia. W przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia."
XVII AmC 35856/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie www.technoland.com.pl"
XVII AmC 35856/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "Koszt odesłania towaru sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji"
XVII AmC 35856/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Wymiana i zwrot produktu możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu szkody."
XVII AmC 35856/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "Firma Daniel Firlej Techoland Przedsiębiorstwo Obsługi Budownictwa nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw przez firmę kurierską."
XVII AmC 33262/13 15.2.2016 Handel elektroniczny "W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń czy wątpliwości powinien niezwłocznie skontanktować się z naszą firmą.Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora."
XVII AmC 12962/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Jeżeli towar jest sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki"
XVII AmC 12961/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Zwrócna zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je sprzedający i ew. inne koszty, związane z dostarczeniem i obsługą towaru"
XVII AmC 32011/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Warunkiem dokonania zakupów w sklepie www.maestrobrush.pl jest akceptacja niniejszego regulaminu"
XVII AmC 32017/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Jeśli przesyłka i jej zawartość są uszkodzone - proszę o spisanie protokołu szkody. JEST TO WARUNEK UZNANIA REKLAMACJI I PRZYJĘCIA PRZEZE MNIE ZWROTU W PRZYPADKU USZKODZEŃ, KTÓRE MOGŁY NASTĄPIĆ W TRANSPORCIE. Towar przyjęty od listonosza to towar zaakceptowany przez Kupującego. Wynika to z zasad i regulaminu Poczty Polskiej - jeśli podpiszecie przy listonoszu odbiór listu/paczki, to Poczta odrzuci późniejszą ewentualną reklamację"
XVII AmC 32020/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki"
XVII AmC 32021/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Reklamacja i zwroty; Reklamacja nie będzie uwzględniona, jeśli produkt:-został zniszczony lub uszkodzony - został nadesłany po upływie 7 dni od daty dostarczenia przesyłki"
XVII AmC 35057/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, posiadają zniszczone opakowanie, bądź nie posiadają kompletu metek"
XVII AmC 34006/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Wszystkie sprawy sporne, strony będą się starały na drodze polubownej, a w razie gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 34006/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy (pożar, powódź, strajki, zamknięcie granic, itp."
XVII AmC 34006/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszty wysyłki"
XVII AmC 34006/13 3.2.2016 Handel elektroniczny "Zwrot towaru Sprzedającemu w stanie niezmienionym (jeśli towar posiadał oryginalne opakowanie musi być w nim dostarczony), (...). Wszelkie zarysowania odbarwienia, czy tym podobne uszkodzenia mechaniczne, których wystąpienie mogłoby sugerować niewłaściwe obchodzenie się z towarem spowodują nie uznanie roszczenia"
XVII AmC 11803/12 29.1.2016 Inne usługi "Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik zgadza się na korzystanie z portalu glamor.pl wyłącznie na własne ryzyko"
XVII AmC 12003/12 28.1.2016 Sprzedaż konsumencka "Dealer, w ramach realizacji niniejszego zamówienia, może dostarczyć klientowi SAMOCHÓD o zmienionych, w wyniku modyfikacji wprowadzonych przez producenta po dacie podpisania niniejszego zamówienia, ogólnych cechach konstrukcyjnych lub komponentach, o ile zmiany te nie pogarszają parametrów technicznych oraz wyglądu SAMOCHODU określonych zamówieniem"
XVII AmC 12960/13 28.1.2016 Handel elektroniczny "Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w czasie transportu"
XVII AmC 27428/13 28.1.2016 Handel elektroniczny "Wszystkie spory, mogące wyniknąć z tytułu umowy sprzedaży zawartej w sklepie internetowym będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby sklepu internetowego. Sklep Internetowy LepszeZakupy.pl P.H.U. M&K Michał Świerk, al.Beliny-Prazmowskiego 49a, 31-514 Kraków"
XVII AmC 27428/13 28.1.2016 Handel elektroniczny "Zwracany w trybie opisanym w pkt. 2 towar zostanie przyjęty przez sklep internetowy tylko wtedy, gdy będzie znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, a stan samego towaru pozostanie niezmieniony w stosunku do stanu pierwotnego (w jakim otrzymał go Kupujący). Towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt należy odsyłać w oryginalnym opakowaniu oraz w przypadku produktów małogabarytowych w dodatkowym opakowaniu zastępczym. Na opakowaniu nie wolno nic naklejać"
XVII AmC 27428/13 28.1.2016 Handel elektroniczny "Jeżeli żądanie Kupującego uznane zostanie za zasadne, sklep internetowy ponosi wszystkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego towaru pozbawionego wad od Kupującego, a ponadto zwróci Kupującemu koszt dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu internetowego. Jeżeli żądanie Kupującego było bezzasadne, koszty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu internetowego nie podlegają zwrotowi, a Kupujący ponosi ponadto koszt ponownego dostarczenia mu reklamowanego towaru"
XVII AmC 32080/13 25.1.2016 Dostawa energii, wody, gazu i ciepła "§ - Realizacja zamówień 3. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy"
XVII AmC 8750/12 25.1.2016 Dostawa energii, wody, gazu i ciepła "W przypadku rozwiązania umowy przez Odbiorcę przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta, Odbiorca będzie zobowiązany do zapłaty Sprzedawcy kwoty w wysokości ulgi przyznanej Odbiorcy w związku z zawarciem przez niego Umowy na czas określony, pomniejszoną o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania. Wysokość ulgi przyznanej Odbiorcy w związku z zawarciem Umowy na czas określony - w rozumieniu niniejszego ustępu - stanowi iloczyn miesięcy, na który została zawarta Umowa oraz różnicy między Cennikiem dla umów zawartych na czas określony a Cennikiem, który wiązałby Odbiorcę, gdyby zawarł umowę ze Sprzedawcą na czas nieokreślony"
XVII AmC 13940/12 25.1.2016 Sprzedaż konsumencka "Zaliczka uiszczona przez Kupującego zostaje zatrzymana przez Sprzedawcę w następujących wypadkach: c) złożenie przez Kupującego oświadczenia o rezygnacji z zamówionego samochodu"
XVII AmC 15160/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen podanych na stronie w każdym czasie, przy czym zmiana nie będzie dotyczyć zamówień już opłaconych"
XVII AmC 31263/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że towar zostanie odesłany na zasadach zwrotu, pismo o odstąpieniu od umowy, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (faktura), wypełniony formularz zwrotu oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Po przekroczonym terminie 10 dni, braku w/w dokumentów Flex Łukasz Zajda zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia ewentualnego zwrotu towaru bądź potrącenia kosztów manipulacyjnych w wysokości 10% wartości towaru"
XVII AmC 30055/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Best Body zrzeka się prawa dochodzenia roszczeń na rzecz adresata w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. (...) Oznacza to, że Best Body nie ponosi odpowiedzialności za szkody (...)"
XVII AmC 12316/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na niewłaściwych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do autentyczności danych podanych przez Użytkownika w trakcie procesu rejestracji i zamawiania"
XVII AmC 31461/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Towar umieszczony w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lecz propozycję sprzedaży, dlatego ewentualne pomyłki cenowe nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń"
XVII AmC 40138/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Warunkiem przyjęcia towaru jest jego stan nienaruszony"
XVII AmC 36737/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Sklep DomMamy.pl nie odpowiada za ewentualne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) - takie rozbieżności nie mogą być przyczyną ewentualnych reklamacji i zwrotów"
XVII AmC 30587/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "W przypadku gdy Klient zażądał wystawienia faktury, pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez firmę Aquamatic.pl podpisanego dokumentu korekty"
XVII AmC 30098/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Aquamatic.pl uchyla się od jakichkolwiek odpowiedzialności za straty bezpośrednie, utratę przedsiębiorstwa, zysków lub za koszty wynikające z zakupu jakiegokolwiek produktu w naszym sklepie internetowym"
XVII AmC 30522/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego"
XVII AmC 30046/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość"
XVII AmC 30053/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "Osoba rejestrująca się w sklepie internetowym BestBody.com.pl wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości email związanych z informacjami o promocjach i nowościach oraz wiadomości niezbędnych do zawarcia umowy cywilnoprawnej między usługobiorcą, a usługodawcą"
XVII AmC 39673/13 25.1.2016 Handel elektroniczny "...UWAGA! Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginał faktury lub paragonu imiennego, w zależności co Państwo otrzymali jako dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane