Sukces marketingowy
Do wianuszka branżowych nagród, które zebrała Polska Telefonia Cyfrowa za swoją nową markę Heyah, dołączyło Grand Prix w konkursie Effie. Kampanię reklamową wprowadzającą czerwoną łapę na rynek uznano za najbardziej skuteczną.
Pod tym względem VI edycja Effie była pozbawiona niespodzianek. Już we wrześniu, podczas ogłaszania wstępnych danych dotyczących tego konkursu, powiedziano dziennikarzom, że po raz pierwszy jury zdecydowało się przyznać nagrodę główną w kategorii "wprowadzenie marki na rynek". Dodano nawet, że w tym roku ta nominacja uzyskała rekordową liczbę punktów, co oznacza, że jurorzy nie mieli wątpliwości. A to rzadkość, bo w tym konkursie zdarzało się, że Grand Prix w ogóle nie przyznawano ze względu na poziom nadesłanych prac albo dlatego, że dobra kampania nie kwalifikowała się do najwyższej nagrody ze względów formalnych.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?