Utrudnianie abonentom rezygnacji z usługi preselekcji (czyli przekazywania naszych połączeń do realizacji przez innego operatora), brak rzetelnej i pełnej informacji oraz pobieranie od abonentów nieuzasadnionych opłat - to zarzuty, jakie postawił spółce Tele2 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK uważa, że operator telekomunikacyjny - spółka Tele2 narusza interesy konsumentów. Klienci skarżą się, że nie są informowani o konieczności powiadomienia Telekomunikacji Polskiej SA o rezygnacji z preselekcji. Abonenci mogą bowiem zlecić swojemu operatorowi, z którym zawarli umowę na świadczenie usług telefonicznych, przełączanie (czyli preselekcję) wszystkich rozmów na innego, wybranego przez siebie operatora.
Wówczas za połączenia rozliczają się według taryfy tego ostatniego. Abonenci, którzy rezygnowali z preselekcji, nie powiadamiali o tym TP SA, co w praktyce powodowało, że Telekomunikacja nadal kierowała połączenia telefoniczne na Tele2.
Rzeczpospolita 11.08.2004 r.
Michał Włodarczyk
Radca Prawny
Zajmuje się sprawami osób fizycznych jak również przedsiębiorców. Posiada rozległe doświadczenie w poradnictwie w sprawach życiowych osób fizycznych jak również profesjonalnych problemów prawnych przedsiębiorców. Bazując na swoim doświadczeniu skutecznie doradza w sprawach osób fizycznych jak i przedsiębiorców zawsze dbając o praktyczną stronę problemów prawnych z jakimi zwracają się do niego jego klienci.
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?