UOKiK skarży się na Tele2

Utrudnianie abonentom rezygnacji z usługi preselekcji (czyli przekazywania naszych połączeń do realizacji przez innego operatora), brak rzetelnej i pełnej informacji oraz pobieranie od abonentów nieuzasadnionych opłat - to zarzuty, jakie postawił spółce Tele2 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

UOKiK uważa, że operator telekomunikacyjny - spółka Tele2 narusza interesy konsumentów. Klienci skarżą się, że nie są informowani o konieczności powiadomienia Telekomunikacji Polskiej SA o rezygnacji z preselekcji. Abonenci mogą bowiem zlecić swojemu operatorowi, z którym zawarli umowę na świadczenie usług telefonicznych, przełączanie (czyli preselekcję) wszystkich rozmów na innego, wybranego przez siebie operatora.

Porady prawne
Wówczas za połączenia rozliczają się według taryfy tego ostatniego. Abonenci, którzy rezygnowali z preselekcji, nie powiadamiali o tym TP SA, co w praktyce powodowało, że Telekomunikacja nadal kierowała połączenia telefoniczne na Tele2.


Rzeczpospolita 11.08.2004 r.


Michał Włodarczyk

Radca Prawny

Zajmuje się sprawami osób fizycznych jak również przedsiębiorców. Posiada rozległe doświadczenie w poradnictwie w sprawach życiowych osób fizycznych jak również profesjonalnych problemów prawnych przedsiębiorców. Bazując na swoim doświadczeniu skutecznie doradza w sprawach osób fizycznych jak i przedsiębiorców zawsze dbając o praktyczną stronę problemów prawnych z jakimi zwracają się do niego jego klienci.

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika