Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1765/12 13.2.2013 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotów stanowiących nagrody w Plebiscycie"
XVII AmC 1818/12 13.2.2013 Inne usługi "Wszelkie sprawy wynikłe z tytułu zobowiązań związanych z niniejszą promocją będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora promocji"
ACa 392/12 13.2.2013 Handel elektroniczny "W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do ELECTRO.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce"
XVII AmC 5743/11 13.2.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku rozwiązania Umowy lub zerwania Umowy Abonentowi nie przysługuje zwrot poniesionych opłat"
XVII AmC 5773/11 13.2.2013 Usługi internetowe "Nie dostarczenie rachunku / faktury lub innego dokumentu nie zwalnia Abonenta z obowiązku wnoszenia stałej Opłaty Abonamentowej wynikającej z zawartej Umowy i w terminie przewidzianym w Umowie"
XVII AmC 5767/11 13.2.2013 Usługi internetowe "61 zł - Opłata przyłączeniowa za ponowne podłączenie po rozwiązaniu umowy"
XVII AmC 115/12 13.2.2013 Handel elektroniczny "Operator oraz Przewoźnik nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia lub zwrot przesyłki, gdy nie nastąpiły one z ich winy"
XVII AmC 114/12 13.2.2013 Handel elektroniczny "Operator oraz Przewoźnik nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia oraz zwrot przesyłki, gdy zawartość faktyczna przesyłki nie zgadza się z zawartością deklarowaną na liście przewozowym"
XVII AmC 121/12 13.2.2013 Inne usługi "Termin wyjaśnienia i załatwienia reklamacji nie może przekroczyć 45 dni licząc od dnia wniesienia prawidłowo wypełnionej reklamacji"
XVII AmC 122/12 13.2.2013 Inne usługi "Wszelkie reklamacje winny być zgłoszone na piśmie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki"
XVII AmC 3738/10 13.2.2013 Usługi telekomunikacyjne "[...] W przypadku niewykonania przez Abonenta obowiązku poinformowania o zmianach, uznaje się, iż wszelka korespondencja kierowana do Abonenta pod jego dotychczasowym oznaczeniem i adresem jest prawidłowo doręczona i wywołuje skutki prawne z tym związane [...]"
XVII AmC 3901/10 13.2.2013 Turystyka "W przypadku rezygnacji z imprezy z przyczyn nie leżących po stronie Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Sp. z o.o., w tym m.in. z powodu (...), Klientowi nalicza się karę umowną, zależną od dnia rezygnacji: a) 50 PLN do 35 dni przed datą rozpoczęcia imprezy w przypadku wyjazdów sanatoryjnych 100 PLN do 35 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy w przypadku wyjazdów, których koszt nie przekracza 2 500 PLN 500 PLN do 35 dni przed datą rozpoczęcia imprezy w przypadku pozostałych wyjazdów b) do 20% ceny imprezy w terminie od 34 do 21 dni przed datą rozpoczęcia imprezy c) do 40% ceny imprezy w terminie od 20 do 8 dni przed datą rozpoczęcia imprezy d) do 75% ceny imprezy w terminie od 7 do 1 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy e) do 95% ceny imprezy w przypadku rezygnacji złożonej w dniu rozpoczęcia imprezy, niezależnie od przyczyn"
XVII AmC 1664/11 13.2.2013 Turystyka "Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez właściwy Sąd dla siedziby Student Travel s.c."
XVII AmC 1943/12 7.2.2013 Handel elektroniczny "Nie pobieramy żadnych opłat manipulacyjnych za zwrot towaru. Jedyne koszty związane z tym procesem to koszty firmy przewozowej kurier lub Poczta Polska, które pokrywa Nabywca w obie strony"
VI ACa 287/12 7.2.2013 Sprzedaż konsumencka "Firma Ford nie będzie w żadnym przypadku ponosić odpowiedzialności w stosunku do jakichkolwiek informacji zawartych na naszej stronie lub produktów przedstawionych na naszej stronie, obejmujących między innymi szkody pośrednie lub wtórne, lub jakiekolwiek inne szkody wynikające z użytkowania lub pozbawienia możliwości użytkowania, danych, lub zysków, zarówno w związku z nie wykorzystaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań, zaniedbaniem lub innym niedozwolonym postępowaniem wynikającym z wykorzystywania strony lub związanego z wykorzystywaniem strony"
XVII AmC 1262/09 7.2.2013 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada wyłącznie za rzeczywiste i udowodnione straty Posiadacza spowodowane przez nieprawidłowe lub nieterminowe wykonywanie rozliczeń pieniężnych"
VI ACa 391/12 1.2.2013 Handel elektroniczny "Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji"
VI ACa 404/12 1.2.2013 Usługi bankowe "przy zamknięciu ROR Posiadacz obowiązany jest zwrócić Bankowi karty płatnicze. Jeżeli nie może ich zwrócić, powinien złożyć wyjaśnienia uzasadniające fakt nie zwrócenia kart płatniczych oraz oświadczenie, że poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z tego faktu"
XVII AmC 378/12 1.2.2013 Nieruchomości "W przypadku odstąpienia przez Sprzedającego od niniejszej umowy, Sprzedający zwróci w ciągu 60 dni od daty pisemnego potwierdzenia ww. odstąpienia wpłacone przez Kupującego kwoty w walucie polskiej powiększone o odstępne w wysokości ... zł (3 % ceny)"
XVII AmC 110/12 1.2.2013 Handel elektroniczny "Podanie nieprawdziwych danych nt przesyłki lub zapakowanie jej bez zachowania wytycznych zwalnia Operatora i Przewoźnika z odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki"
XVII AmC 648/12 1.2.2013 Inne usługi "Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora"
XVII AmC 2/10 1.2.2013 Handel elektroniczny "Przywileje (...) mogą ulegać zmianie" (§ 5.5.3 Regulaminu)
XVII AmC 5/10 1.2.2013 Handel elektroniczny "Apart zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w czasie trwania Programu" (§ 10 ust. 3 Regulaminu)
XVII AmC 4/10 1.2.2013 Handel elektroniczny "Apart poinformuje o zakończeniu programu w salonach oraz na stronie internetowej pod adresem www.apart.pl w terminie na co najmniej 30 dni przed datą zakończenia Programu" (§ 10 ust. 2 Regulaminu)
XVII AmC 2783/11 1.2.2013 Usługi finansowe "Opłata za czynności windykacyjne (uzależniona od wysokości kwoty wymagalnej):-kwota wymagalna od 10.001,00 zł do 15.000,99 zł: 200 zł"
XVII AmC 2784/11 1.2.2013 Usługi finansowe "Opłata za czynności windykacyjne (uzależniona od wysokości kwoty wymagalnej):-kwota wymagalna od 15.001,00 zł do 25.000,99 zł: 350 zł"
XVII AmC 1894/12 31.1.2013 Handel elektroniczny "Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszych warunków sprzedaży. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji postanowień"
XVII AmC 107/12 31.1.2013 Handel elektroniczny "Operator oraz Przewoźnik nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia lub zwrot przesyłki, gdy odbiorca odmówi spełnienia warunków doręczenia przesyłki (np. odmówi wpłacenia kwoty pobrania)"
XVII AmC 112/12 31.1.2013 Handel elektroniczny "Regulamin może zostać zmieniony w dowolnym momencie obowiązywania umowy poprzez opublikowanie nowej wersji na stronie Operatora"
XVII AmC 1675/11 31.1.2013 Usługi internetowe "Operator nie będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody poniesione przez Abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymywaniu lub przesyłaniu danych spowodowanych brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub przerwami w świadczeniu usługi Flash Net, a w szczególności na skutek takich okoliczności jak (...)"
XVII AmC 1674/11 31.1.2013 Usługi internetowe "Jeśli przerwy w dostępie do Internetu za pomocą Sieci, udokumentowane przez uprawnione służby Operatora są spowodowane awarią w sieci Operatora i trwają dłużej niż cztery następujące po sobie dni, wówczas abonament zostanie obniżony, w przypadku doręczenia Operatorowi uzasadnionej pisemnej reklamacji Abonenta w terminie do 3 miesięcy od miesiąca, w którym ustała awaria, o 1/30 za każdy kolejny dzień awarii (w którym nastąpiło przynajmniej osiem godzin braku sygnału)"
XVII AmC 229/08 31.1.2013 Usługi telekomunikacyjne § 3 ust 4" Jeżeli przerwy w dostawie sygnału lub pogorszenie jakości sygnału udokumentowane przez uprawnione służby, są spowodowane awarią w sieci operatora i trwają dłużej niż następujące po sobie 48 godzin od daty zgłoszenia przez abonenta, wówczas opłata okresowa za usługę dotkniętą awarią za dany okres rozliczeniowy zostanie obniżona - w przypadku zgłoszenia operatorowi w formie określonej w pkt 6 uzasadnionej reklamacji abonenta w terminie 12 miesięcy od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym ustała awaria o 1/30 opłaty okresowej za usługę dotkniętą awarią za dany okres rozliczeniowy w przypadku płatności miesięcznej (1/90 w przypadku opłaty okresowej usługę dotkniętą awarią za dany okres rozliczeniowy uiszczanej kwartalnie) za każdy kolejny dzień awarii, licząc od daty zgłoszenia awarii /.../. W każdym przypadku przerwy w dostawie sygnału lub pogorszenia jej jakości z powodu awarii, abonent ma prawo skorzystania z drogi postępowania reklamacyjnego zgodnie z pkt 6 Regulaminu w związku z § 1 ust 2 pkt 4 "Awaria - brak sygnału lub pogorszenie odbioru uniemożliwiające korzystanie z usług objętych umową nieplanowane przez operatora, obejmujące swym zasięgiem znaczną część sieci (więcej niż trzy budynki)"
XVII AmC 229/08 31.1.2013 Usługi telekomunikacyjne § 6 ust 10 "W przypadku, w którym abonent nie zgłosi operatorowi w trybie złożenia reklamacji braku rachunku za dany okres rozliczeniowy, wówczas za datę doręczenia rachunku uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego"
XVII AmC 229/08 31.1.2013 Usługi telekomunikacyjne § 10 pkt 4 "Operator uprawniony jest do zmiany oferty programowej i/lub częstotliwości nadawanych programów telewizyjnych oraz zastrzega sobie prawo do zmiany systemu kodowania programów telewizyjnych lub programów Premium przy czym zmiana oferty programowej może następować w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności :/.../ niska oglądalność programu wśród abonentów operatora lub zastąpienie programu innymi o podobnym charakterze"
XVII AmC 229/08 31.1.2013 Usługi telekomunikacyjne § 2 ust 11 "Abonent jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w którym nastąpiła zmiana oferty programowej opisana w pkt 2.10.1-2.10.3, pod warunkiem doręczenia operatorowi oświadczenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności w tym zakresie w terminie 7 dni od wprowadzenia zmian z przyczyny określonej w pkt 2.10.1- 2.10.3"
XVII AmC 229/08 31.1.2013 Usługi telekomunikacyjne § 12 ust 12 "O zmianie o której mowa w ust 2.10 i pkt 2.10.1 - 2.10.3 operator zobowiązany jest powiadomić abonenta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem podając przyczynę dokonywanych zmian, w formie ulotki lub informacji na ekranie podanej w emitowanym programie lub na kanałach operatora. W sytuacjach nagłych i niezależnych od operatora, operator może poinformować abonenta o zmianie oferty programowej i/lub jego częstotliwości nadawanych programów w terminie krótszym niż 7 dni naprzód."
XVII AmC 4502/12 22.1.2013 Handel elektroniczny "Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu na własny koszt wraz z informacją o przyczynie zwrotu / reklamacji i kompletnymi danymi osobowymi wraz z loginem allegro i paragonem / fakturą. Reklamacje towarów niekompletnych, bez opisu usterki i dowodu zakupu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy. Reklamacji może dokonać tylko osoba, która dokonała zakupu. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przedmiot może być zwrócony jedynie w stanie nie zmienionym, gdy jest kompletny, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu"
XVII AmC 2942/12 22.1.2013 Inne usługi "Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być zgłaszane przez Uczestnika wyłącznie (...) w terminie 2 dni od dnia wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji"
XVII AmC 2943/12 22.1.2013 Inne usługi "Xelion zastrzega sobie z ważnych powodów prawo do zamiany Nagród na inne o zbliżonej wartości"
XVII AmC 2938/12 22.1.2013 Inne usługi "Xelion zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie w trakcie trwania Konkursu. Zmienione warunki Regulaminu zostaną ogłoszone w sposób określony w ust. 2 i zaczną obowiązywać od daty ich ogłoszenia"
XVII AmC 2939/12 22.1.2013 Inne usługi "Xelion zastrzega sobie prawo zakończenia Konkursu w każdym czasie przed upływem Okresu Lokowania Inwestycji z ważnych powodów"
XVII AmC 3498/12 22.1.2013 Inne usługi "Umowa zawarta zostaje na czas nieokreślony, nie dłużej jednak niż do momentu zakończenia czynności związanych z dochodzeniem roszczeń. W przypadku, gdy umowa zostanie rozwiązana przez Zleceniodawcę w trakcie wykonywania czynności związanych z jej realizacją bądź w przypadku rozwiązania jej przez Zleceniobiorcę z powodu naruszenia przez Zleceniodawcę postanowień § 2 pkt 3, Zleceniobiorcy przysługuje należne wynagrodzenie wg zasad określonych odpowiednio w § 3 pkt 1 niniejszej umowy"
XVII AmC 3498/12 22.1.2013 Inne usługi "W przypadku, gdy Zleceniodawca bezzasadnie wypowie Zleceniobiorcy niniejszą umowę lub wycofa pełnomocnictwo w trakcie prowadzonych działań na jego rzecz po upływie okresu przewidzianego do odstąpienia, zapłaci Zleceniobiorcy rekompensatę z tytułu utraconego wynagrodzenia wysokości przewidzianej do zapłaty prowizji biorącego zlecenie wynikającą z niniejszej umowy"
XVII AmC 3472/12 22.1.2013 Handel elektroniczny "Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z pracownikiem firmy Wirtualne Ogrody. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji". Rozpatrzenie i decyzja reklamacyjna zostaje wydana w terminie 21 dni roboczych liczonych od momentu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego"
XVII AmC 3840/12 22.1.2013 Handel elektroniczny "(...) wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy"
XVII AmC 4995/11 22.1.2013 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie ponosi odpowiedzialności prawnej za szkody poniesione przez Klienta w związku z korzystaniem z Usługi"
XVII AmC 4996/11 22.1.2013 Usługi telekomunikacyjne "Reklamacje dotyczące przerw w działaniu sieci będą rozpatrywane w przypadku stwierdzenia przerw dłuższych niż 24 h"
XVII AmC 4998/11 22.1.2013 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku nie poinformowania o zmianie adresu lub innych danych wszelka korespondencja, wysyłana przez Operatora, będzie uważana za skutecznie doręczoną"
XVII AmC 3943/12 17.1.2013 Nieruchomości "Umowa zostaje zrealizowana, a Pośrednik nabywa prawo do ustalonego w niniejszej umowie wynagrodzenia w przypadku, gdy Zamawiający przekaże uzyskane od Pośrednika informacje osobom trzecim"
XVII AmC 3943/12 17.1.2013 Nieruchomości "Rozwiązanie umowy nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapłaty wynagrodzenia o którym mowa w p. 3 niniejszej umowy"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane