Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 3895/10 8.5.2012 Turystyka "Jeżeli klient rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie Biuro potrąca: a) 100 zł przy rezygnacji do 41 dni przed rozpoczęciem imprezy b) 25% ceny między 40 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy c) 50% między 20 a 8 dniem przed rozpoczęciem imprezy d) 95% ceny przy rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy"
XVII AmC 3898/10 8.5.2012 Turystyka "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
XVII AmC 3896/10 8.5.2012 Turystyka "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy"
XVII AmC 3897/10 8.5.2012 Turystyka "Centrum usługowe Nemezis Paweł Dębski nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem"
XVII AmC 1676/11 17.4.2012 Turystyka "Nie mogą być przedmiotem roszczeń znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy okoliczności powodujące utrudnienia lub niewygody"
XVII AmC 1677/11 17.4.2012 Turystyka "Uczestnicy zobowiązani są do pokrycia kosztów ewentualnie wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania"
XVII AmC 1680/11 17.4.2012 Turystyka "Organizator nie zwraca należności za świadczenia niewykorzystane przez Uczestnika"
XVII AmC 1678/11 17.4.2012 Turystyka "W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Klienta dokonuje się potrąceń: a. przy rezygnacji do 31 dnia przed datą rozpoczęcia kolonii - 50 zł opłaty manipulacyjnej, b. przy rezygnacji od 30 do 15 dni przed datą rozpoczęcia kolonii - 30 % ceny kolonii, nie mniej niż wysokość opłaty manipulacyjnej, c. przy rezygnacji w terminie od 14 dni do 7 dni przed datą rozpoczęcia kolonii - 50% ceny kolonii, nie mniej niż wysokość opłaty manipulacyjnej, d. przy rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed datą rozpoczęcia kolonii - 95% ceny kolonii. Dotyczy to także faktu, gdy klient nie zgłosi się na miejsce zbiórki. e. przy rezygnacji w czasie trwania kolonii - 100 % ceny kolonii"
XVII AmC 975/11 17.4.2012 Usługi ubezpieczeniowe "Organizator nie odpowiada za niewykonanie postanowień Regulaminu z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, w tym awarii technicznych i niedostępności serwisu internetowego"
XVII AmC 976/11 17.4.2012 Usługi ubezpieczeniowe "Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie lub zakończenie Promocji przed terminem bez podania przyczyny"
XVII AmC 977/11 17.4.2012 Usługi ubezpieczeniowe "Wykładnia i interpretacja Regulaminu należy wyłącznie do Organizatora"
XVII AmC 1667/11 17.4.2012 Turystyka "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone z własnej winy lub osób, nad którymi sprawuje opiekę. Straty powstałe z tego tytułu Uczestnik pokrywa na miejscu wyrządzonej szkody"
XVII AmC 1668/11 17.4.2012 Turystyka "Koszty odstąpienia przez Uczestników imprezy od umowy z przyczyn leżących po ich stronie liczone od osoby: a) powyżej 45 dni przed datą imprezy - opłata manipulacyjna 200 zł od każdego uczestnika imprezy b) od 44 do 30 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy - 30 % ceny imprezy c) od 29 do 14 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy - 50 % ceny imprezy d) od 13 do 7 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy - 80 % ceny imprezy e) od 6 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy do jednego dnia - 100 % ceny imprezy"
XVII AmC 1669/11 17.4.2012 Turystyka "Organizator ma prawo odwołania imprezy z powodu braku wymaganej liczby uczestników, jednakże nie później niż na 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu wpłaconej ceny (§ 4 pkt 2)"
XVII AmC 1355/11 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 1909/11 17.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Apteka [...] zwraca zapłatę - jeżeli została już dokonana - po potrąceniu kosztów"
XVII AmC 1910/11 17.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Dla rozpatrywania wszelkich sporów związanych z wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy właściwy jest sąd miejsca siedziby Apteki"
XVII AmC 1911/11 17.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Apteka Służewiecka sp. j. zastrzega sobie prawo do zmian i własnej interpretacji niniejszego regulaminu"
XVII AmC 785/11 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozstrzygania spraw spornych jest sąd właściwy dla miejsca zarejestrowania firmy Megabuty.pl czyli sąd w Szczecinie"
XVII AmC 256/11 17.4.2012 Turystyka "Organizator nie dokonuje zwrotu ceny imprezy ani wartości poszczególnych świadczeń objętych Umową, jeżeli Klient nie uczestniczył w całości lub w części imprezy, czy też nie wykorzystał w całości lub w części opłaconych świadczeń w czasie imprezy z przyczyn: a. leżących po stronie Klienta, jak np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, niewykorzystanie wszystkich posiłków, dobrowolne nieskorzystanie z części lub całości imprezy (art. 11 a ustawy o usługach turystycznych, Dz. U. nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z późniejszymi zmianami); b. wynikających z decyzji władz państwowych (polskich i innych państw pobytu lub przejazdu), w szczególności decyzji dotyczących cofnięcia z granicy, nie wpuszczenia do kraju pobytu, przejazdu, których nie można było przewidzieć ani uniknąć (art. 11 a ustawy o usługach turystycznych , Dz. U. nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z późniejszymi zmianami); c. za które, na zasadach ogólnych odpowiadają osoby trzecie, tj. inne niż pracownicy i kooperanci Organizatora, których nie można było przewidzieć ani uniknąć (art. 11 a ustawy o usługach turystycznych, Dz. U. nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z późniejszymi zmianami); d. wynikających z działania siły wyższej (art. 11 a ustawy o usługach turystycznych, Dz. U. nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z późniejszymi zmianami)"
XVII AmC 941/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie dostawy, reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Klient wraz z osobą doręczającą przesyłkę (upoważniony przedstawiciel firmy kurierskiej) sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez Adresata przesyłki i Doręczającego" (rozdział 7 pkt 1)
XVII AmC 942/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "(...) Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru (...)" (rozdział 7 pkt 2)
XVII AmC 943/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe pod względem technicznym działanie Sklepu (...)" (rozdział 10 pkt 2)
XVII AmC 944/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę bezpośrednią lub pośrednią wynikającą z korzystania ze sklepu" (rozdział 10 pkt 3)
XVII AmC 945/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską" (rozdział 5 pkt 4)
XVII AmC 946/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość towaru w przypadku realizacji zamówienia i jego transportu w okresie występowania wysokich temperatur dodatnich" (rozdział 7 pkt 6)
XVII AmC 947/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu" (rozdział 10 pkt 9)
XVII AmC 1347/10 17.4.2012 Turystyka "Uzupełnienia składanych reklamacji mogą być składane w biurze, które sprzedało imprezę nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w trakcie trwania imprezy, zgodnie z punktem VI.1."
XVII AmC 1348/10 17.4.2012 Turystyka "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy"
XVII AmC 1349/10 17.4.2012 Turystyka "Touroperator nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały przez Uczestnika wykorzystane w całości lub części z jego winy, np.: spóźnienie się na zbiórkę, awaria środka transportu przy imprezach z dojazdem własnym, skrócenie pobytu, itp."
XVII AmC 1769/10 17.4.2012 Turystyka "Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy, jeżeli liczba uczestników nie osiągnie zakładanego minimum lub jej przeprowadzenie jest utrudnione lub niebezpieczne z powodów niezależnych od organizatorów"
XVII AmC 973/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Juvelo Agnieszka Sobesto nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez podmiot realizujący dostawę."
XVII AmC 974/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu odpowiedniego protokołu podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 975/10 17.4.2012 Handel elektroniczny "Firma Juvelo Agnieszka Sobesto zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu bez uprzedzenia"
XVII AmC 2246/10 12.4.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać w wyniku wykonywania postanowień niniejszego regulaminu jest sąd w Białymstoku"
XVII AmC 2841/11 12.4.2012 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość i użyteczność wygranej przez laureata nagrody (w tym odpowiedzialności z tytułu gwarancji lub rękojmi za wady rzeczy będącej nagrodą). Odpowiedzialnym z tego tytułu jest osoba udzielająca gwarancji (producent, dystrybutor, sprzedawca)"
XVII AmC 2842/11 12.4.2012 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z działaniem Poczty Polskiej, operatora sieci komórkowej lub stacjonarnej, firm kurierskich (...)"
XVII AmC 1701/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał nie jest zgodny z zamówieniem ma prawo do złożenia reklamacji. Prawo takie obowiązuje 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Niezgodność należy niezwłocznie zgłosić do sklepu HighClass.pl telefonicznie lub mailowo"
XVII AmC 1701/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "W każdym powyższym przypadku zwracana jest równowartość reklamowanych produktów, nie jest natomiast zwracany koszt przesyłki, gdyż usługa ta została zrealizowana na rzecz Klienta. Koszty wysyłki reklamowanych towarów ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi"
XVII AmC 1701/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Koszty wysyłki towarów ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi"
XVII AmC 1701/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Sklep HighClass.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym momencie. Wszelkie zmiany obowiązują od chwili opublikowania nowego Regulaminu na stronach internetowych HighClass.pl"
XVII AmC 1701/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z realizacji niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby HighClass.pl"
XVII AmC 2324/11 12.4.2012 Inne usługi "Pracownia Plastyczna ART-WAX zastrzega sobie prawo do zmian i własnej interpretacji niniejszego regulaminu"
XVII AmC 2347/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w warunki gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane konto lub przekazem pocztowym na podany na zamówieniu adres, po potrąceniu kosztów manipulayjnych w wysokości 5% kosztu zamówienia brutto"
XVII AmC 2390/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu"
XVII AmC 2357/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Dokonywanie zakupów w naszym sklepie oznacza akceptację Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie sklepu bez obowiązku powiadamiania o tym Użytkowników"
XVII AmC 2321/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Sklep nie przyjmuje zwrotu towaru"
XVII AmC 2113/10 12.4.2012 Usługi telekomunikacyjne "Reklamacja dotycząca przerw o których mowa w § 16 ust. 2 winna być wniesiona w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia, w którym Klient stwierdził wystąpienie takiej przerwy"
XVII AmC 2112/10 12.4.2012 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku wniesienia przez Usługodawcę w trybie postępowania reklamacyjnego uzasadnionej reklamacji w sprawie braku dostępu do usługi eNet, Usługodawca zobowiązany będzie do obniżenia opłaty abonamentowej za następny miesiąc w wysokości równowartości 1/30 opłaty abonamentowej za kolejne 24 godziny braku dostępu do internetu"
XVII AmC 1894/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Odstąpienie jest ważne wyłącznie w przypadku, jednoczesnego zwrócenia przesyłki przez zamawiającego wraz ze wszystkimi zamówionymi produktami w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, przechowywanych zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane