Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1895/11 12.4.2012 Handel elektroniczny "Przy odbiorze przesyłki Zamawiający zobowiązany jest zweryfikować, czy zamówione produkty lecznicze zostały mu prawidłowo wydane oraz czy przesyłka nie została uszkodzona, pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji w terminie późniejszym"
XVII AmC 3022/11 12.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Awilax"
XVII AmC 2732/10 12.4.2012 Inne usługi "Podstawę do rozpatrywania reklamacji dotyczącej ilości lub jakości świadczeń stanowi kopia pisemnej reklamacji lub adnotacja kontrahenta na voucherze potwierdzona przez pilota/rezydenta lub kontrahenta w czasie trwania imprezy"
XVII AmC 2203/10 12.4.2012 Turystyka "Klient rezygnując z udziału w imprezie składa oświadczenie pisemne i ponosi następujące koszta: - 20% ceny, jeżeli rezygnacja nastąpiła do 30 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy, - 30% ceny imprezy przy rezygnacji od 29-22 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy, - 50% ceny imprezy przy rezygnacji od 21-7 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy, - przy rezygnacji do 7 dni przed terminem imprezy Biuro potrąca rzeczywiście związane udokumentowane koszta ok. 90%"
XVII AmC 119/05 12.4.2012 Edukacja "W przypadku opóźnienia wpłaty, uczelnia obciąża studenta odsetkami w wysokości 12 % opłaty miesięcznej za każdy miesiąc zwłoki"
XVII AmC 119/05 12.4.2012 Edukacja "Zaległe odsetki oraz kara umowna będą doliczane do należności za bieżący miesiąc"
XVII AmC 3640/11 11.4.2012 Usługi internetowe "Reklamacje nie mogą być wnoszone w terminie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia następnego po: a) ustaniu przerwy w korzystaniu z usługi, b) otrzymaniu faktury za usługę"
XVII AmC 3639/11 11.4.2012 Usługi internetowe "Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie usług i parametrów technicznych obejmujących sieć BS "Prok-Net", chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy nastąpiło z powodu: (...) e. nieprawidłowego działania lub specyfiki działania urządzeń innych operatorów poza siecią BS "Prok-Net", w szczególności łączy dostępowych lub urządzeń i serwerów innych operatorów sieci radiowych"
XVII AmC 3638/11 11.4.2012 Usługi internetowe "Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie usług i parametrów technicznych obejmujących sieć BS "Prok-Net", chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy nastąpiło z powodu: (...) d. działania osób trzecich"
XVII AmC 37/10 11.4.2012 Usługi ubezpieczeniowe "Ubezpieczeniem nie są objęte szkody: (...) w pojeździe wprowadzonym nielegalnie na obszar celny Unii Europejskiej tj. wówczas, gdy pojazd nie został dostarczony lub zgłoszony do miejsca kontroli celnej albo w zgłoszeniu celnym lub innym dokumencie podano nieprawdziwe dane, o ile przyczyna tak rozumianej nielegalności nie ustała" (§ 8 ust. 1 pkt 10)
XVII AmC 2923/10 11.4.2012 Turystyka "Uczestnicy zobowiązani są do pokrycia kosztów szkód wyrządzonych przez siebie w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich prawni opiekunowie"
XVII AmC 2923/10 11.4.2012 Turystyka "Wzrost cen o więcej niż 10% upoważnia zgłaszającego do rezygnacji z imprezy pod warunkiem powiadomienia B.T. "Sabat" osobiście lub listem poleconym nie później niż 30 dni od dnia otrzymania informacji o opłacie"
XVII AmC 3671/10 11.4.2012 Turystyka "Wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy, nie dające się załatwić polubownie będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby B.T. Wirtur"
XVII AmC 3007/11 11.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Apteka zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego regulaminu bez powiadomienia"
XVII AmC 3008/11 11.4.2012 Turystyka "Dla rozpatrywania wszelkich sporów związanych z wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy właściwy jest sąd miejsca siedziby Apteki"
XVII AmC 3039/11 11.4.2012 Handel elektroniczny "(...) Właściciele sklepu mają prawo do zmiany niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 5423/11 11.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Ewentualne spory wynikłe z realizacji umowy Strony poddadzą do rozstrzygnięcia przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego"
XVII AmC 1512/10 11.4.2012 Turystyka "Przedmiotem roszczeń nie mogą być znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy okoliczności powodujące utrudnienia niedogodności lub niewygody"
XVII AmC 1513/10 11.4.2012 Turystyka "Organizator zastrzega sobie również prawo odwołania imprezy nie później niż na 5 dni przed terminem jej rozpoczęcia w przypadku braku wymaganej liczby uczestników. Zobowiązany jest jednak niezwłocznie powiadomić o tym uczestnika"
XVII AmC 3160/10 11.4.2012 Turystyka "Niewykorzystanie w trakcie Imprezy przez Klienta wszystkich świadczeń /z przyczyn leżących po stronie Klienta/ nie uprawnia do zwrotu zapłaconej należności"
XVII AmC 3770/10 11.4.2012 Edukacja "Za przesłanie wezwania do zapłaty Uczelnia pobiera opłatę wg Tabeli opłat"
XVII AmC 252/10 11.4.2012 Handel elektroniczny "Firma MS Systemy Grzewcze i Wodociągowe nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika oraz zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu dostawy o czym wcześniej poinformuje klienta drogą meilową lub telefonicznie"
XVII AmC 252/10 11.4.2012 Handel elektroniczny "Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisania protokołu niezgodności"
XVII AmC 252/10 11.4.2012 Handel elektroniczny "Firma MS Systemy Grzewcze i Wodociągowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu"
XVII AmC 1232/09 11.4.2012 Inne usługi "Nadawca zobowiązany jest podać w Liście przewozowym rzeczywistą wartość Przesyłki i opis zawartości, jeśli przekracza ona kwotę 100,00 zł pod rygorem utraty roszczeń przeciwko SIÓDEMCE przekraczających te kwotę"
XVII AmC 1232/09 11.4.2012 Inne usługi "Dopóki Przesyłka znajduje się w posiadaniu SIÓDEMKI, SIÓDEMCE przysługuje prawo zastawu na niej celem zabezpieczenia należności SIÓDEMKI, w szczególności należnego jej wynagrodzenia oraz innych kosztów, opłat, wydatków poniesionych w związku z wykonywaniem usługi, której dana Przesyłka dotyczy, jak również wszelkich innych należności wynikających z innych usług świadczonych przez SIÓDEMKĘ na rzecz Nadawcy, Odbiory lub Zleceniodawcy."
XVII AmC 1232/09 11.4.2012 Inne usługi "Pod pojęciem siły wyższej należy rozumieć m.in. wszelkie katastrofy i kataklizmy, strajki, blokady dróg, lub inne nieprzewidziane, niezależne od SIÓDEMKI zdarzenia"
XVII AmC 1060/09 11.4.2012 Usługi internetowe "Niezależnie od innych postanowień Regulaminu wyłączających odpowiedzialność o2.pl wyraźnie lub zezwalających o2.pl na określone działania, przez co wyłączona jest odpowiedzialność o2.pl za takie działania o2.pl nie odpowiada również, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie (...) g. za utratę jakichkolwiek danych umieszczonych przez użytkowników w serwisie PrawoSOS.pl"
XVII AmC 1018/09 11.4.2012 Inne usługi "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowość lub nieterminowość doręczenia przez Pocztę Polską lub kuriera listów, telegramów i innych przesyłek wysyłanych przez lub do Organizatora w związku z Konkursem, ani za działanie podmiotów świadczących usługi telekomunikacyjne lub dostępu do Internetu, w zakresie, w jakim usługi te były wykorzystywane w związku z Konkursem"
XVII AmC 935/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od Banku, a w szczególności spowodowane dzialaniem siły wyższej, obejmującej m.in. strajki"
XVII AmC 1022/09 11.4.2012 Inne usługi "Wszelkie ewentualne spory, mogące wyniknąć w związku z Konkursem lub interpretacją postanowień niniejszego Regulaminu poddane będą pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Organizatora."
XVII AmC 468/09 11.4.2012 Sprzedaż konsumencka "Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za sytuację, kiedy uczestnik nie dowiedział się o zmianie Regulaminu Programu lub skierowanej do niego akcji specjalnej, jeśli informacje te były dostępne na stronie internetowej Programu, www.toyotamore.pl nawet, jeśli Uczestnik z obiektywnych przyczyn nie mógł przeczytać tych informacji na stronie (brak dotępu do Internetu, awaria serwera itp.)"
XVII AmC 959/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki. Wysokość ustalonego oprocentowania może ulec zmianie w przypadku zmiany o co najmniej 0,25 punktu procentowego jednego z niżej wymienionych czynników 1/ stawek WIBOR 2/ stopy procentowej bonów skarbowych 52-tygodniowych 3/ stopy redyskonta weksli NBP 4/ stopy procentowej kredytu lombardowego NBP 5/ wysokości stopy rezerw obowiązkowych Zmiana wysokości oprocentowania następuje z dniem wejścia w życie w bankach Uchwały Zarządu Banku zmieniającej wysokość stopy procentowej"
XVII AmC 959/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Kredytobiorca zobowiązuje się do zawiadamiania Banku o istotnej zmianie sytuacji majątkowej i finansowej swojej i Poręczycieli"
XVII AmC 959/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Kredytobiorca zobowiązuje się do sporządzenia na żądanie Banku na swój koszt operatu szacunkowego kredytowanej nieruchomości"
XVII AmC 959/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Bank zastrzega, a Kredytobiorca wyraża zgodę, że oświadczenie o wypowiedzeniu niniejszej umowy zostanie wysłane Kredytobiorcy listem poleconym na ostatni wskazany przez niego adres. W przypadku nieodebrania przesyłki za datę doręczenia przyjmuje się datę pierwszego awizowania przesyłki."
XVII AmC 959/09 11.4.2012 Usługi bankowe "Sprawy sporne wynikłe z wykonania niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Banku"
XVII AmC 1235/09 11.4.2012 Inne usługi ""SIÓDEMKA" nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie i utracone korzyści wynikłe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, zarówno w stosunku do Odbiorcy, Nadawcy jak i osób trzecich" (§14.4 regulaminu świadczenia usług)
XVII AmC 1235/09 11.4.2012 Inne usługi "W razie gdy do wypłaty odszkodowania zobowiązana jest instytycja ubezpieczeniowa, SIÓDEMKA nie ponosi odpowiedzialności, o której mowa w niniejszym paragrafie" (§14.5 regulaminu świadczenia usług)
XVII AmC 1235/09 11.4.2012 Inne usługi "Zleceniodawcy nie przysługuje prawo potrącenia kwot roszczenia od aktualnych przeszłych bądź przyszłych należności wobec SIÓDEMKI" (§15.8 regulaminu świadczenia usług)
XVII AmC 1235/09 11.4.2012 Inne usługi "Reklamacje zgłoszone po terminie, reklamacje nieścisłe lub niekompletne (niespełniające warunków określonych w pkt 15.5), reklamacje uzupełnione po terminie lub reklamacje wniesione przez osobę nieuprawnioną traktuje się jako niewniesione." (§15.4 regulaminu świadczenia usług)
XVII AmC 1235/09 11.4.2012 Inne usługi "Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: (...) dowody uiszczenia wszelkich opłat i należności wobec SIÓDEMKI - oryginał" (§15.5 regulaminu świadczenia usług)
XVII AmC 1163/11 23.3.2012 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na adres sklepu centrum-maszyn w stanie nienaruszonym oraz odesłany w nienaruszonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (faktura,paragon)"
XVII AmC 2286/11 23.3.2012 Handel elektroniczny "Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie sklepu bez obowiązku powiadamiania o tym Użytkowników."
XVII AmC 2371/11 23.3.2012 Inne usługi "Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane lub ceny nie są wolne od błędów i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń"
XVII AmC 3078/11 23.3.2012 Handel elektroniczny "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia"
XVII AmC 3077/11 23.3.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 5461/11 23.3.2012 Usługi internetowe "Abonent zobowiązany jest do bezzwłocznego informowania Operatora o wszelkich zmianach danych określonych w punkcie 3.1.1. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku wszelką korespondencję nadaną przez Operatora do Abonenta na dotychczasowy adres uważa się za prawidłowo doręczoną"
XVII AmC 5462/11 23.3.2012 Usługi internetowe "Jeżeli zawieszenie Usług nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Abonenta, zawieszenie nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty opłat abonamentowych oraz innych opłat za korzystanie z Usługi naliczanych zgodnie z Umową za okres zawieszenia"
XVII AmC 5463/11 23.3.2012 Usługi internetowe "Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody Abonenta, w szczególności uszkodzenia urządzenia Abonenta lub sprzętu komputerowego i utratę danych spowodowane działaniami lub zaniechaniami osób trzecich oraz będące efektem korzystania przez Abonenta z sieci Internet (...)".
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane