Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 3088/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "W przypadku reklamacji, klient zobowiązany jest wysłać towar na swój koszt, z dołączonym paragonem (fakturą) zakupu oraz wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym"
XVII AmC 3089/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Sklep Bez barier zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów"
XVII AmC 1920/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Apteka Prywatna Eskulap s.c. zastrzega sobie prawo do zmian i własnej interpretacji niniejszego regulaminu"
XVII AmC 3019/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Cenazdrowia.pl zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego regulaminu bez powiadomienia"
XVII AmC 3623/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym do rozstrzygania sporów między apteką internetową, a jej klientami jest sąd właściwy dla siedziby właściciela Apteki"
XVII AmC 3154/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z realizacji umowy zakupu jest sąd właściwy dla siedziby wykonawcy usługi"
XVII AmC 2298/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Fiorente.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia"
XVII AmC 300/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Zwroty są akceptowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach (...)" (§ 11)
XVII AmC 3009/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Apteka nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia z winy przewoźnika"
XVII AmC 3010/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Apteka tanie-zdrowie.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w/w Regulaminu"
XVII AmC 2261/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie spory wynikające z Loterii będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
XVII AmC 3456/10 8.5.2012 Usługi bankowe "Posiadacz karty oraz Użytkownik karty są zobowiązani w szczególności do (...)"
XVII AmC 375/11 8.5.2012 Usługi bankowe "Realizacja tytułu wykonawczego przez Bank - 15,00 zł"
XVII AmC 376/11 8.5.2012 Usługi bankowe "Za wszelkie szkody i straty spowodowane przez dyspozycje złożone w sposób niewłaściwy, błędny lub niekompletny, tj. opatrzone nieprawidłowymi numerami rachunku, błędnie wprowadzone kwoty zleceń, odpowiedzialność ponosi Klient"
XVII AmC 377/11 8.5.2012 Usługi bankowe "Umowa o udostępnienie systemu IB może zostać rozwiązana przez każdą ze stron [...]."
XVII AmC 2098/10 8.5.2012 Turystyka "Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania"
XVII AmC 3075/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy"
XVII AmC 252/11 8.5.2012 Turystyka "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika"
XVII AmC 5385/11 8.5.2012 Usługi internetowe "Wszelką nie podjętą przez Abonamenta korespondencję wysłaną na ostatnio znany Operatorowi adres do doręczeń uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą jej zwrotu na adres Operatora"
XVII AmC 5386/11 8.5.2012 Usługi internetowe "Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w zakresie możliwości wykorzystania Sieci Operatora wynikających z ochrony poprawnej pracy tej Sieci. W szczególności ograniczenia, o których mowa powyżej dotyczą dostępu do poszczególnych usług internetowych oraz maksymalnej wielkości przesyłanych listów poczty elektronicznej e-mail"
XVII AmC 5633/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Gwarancja nie obejmuje skutków normalnego używania wyrobu"
XVII AmC 4905/11 8.5.2012 Usługi telekomunikacyjne "Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za: (...) przerwy w świadczeniu Serwisów zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu)"
XVII AmC 4906/11 8.5.2012 Usługi telekomunikacyjne "Całkowita odpowiedzialność Dostawcy wobec użytkownika (dochodzona na podstawie jakiegokolwiek tytułu prawnego) ograniczona jest do wysokości opłaty faktycznie uiszczonej przez użytkownika w związku ze skorzystaniem z usługi (opłaty za nabycie danego Elementu Mulitimedialnego)"
XVII AmC 3147/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Jeśli reklamacja będzie dotyczyć wad technicznych zakupionego towaru, wadliwy towar należy odesłać (w terminie do 30 dni od dnia wykrycia wady, jednak nie później niż rok od daty zakupu) na adres: GALAXY ul. Klonowa 7, 32-091 Masłomiąca. Koszt przesyłki reklamowanego towaru ponosi kupujący"
XVII AmC 3148/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki"
XVII AmC 3149/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Korzystanie ze Sklepu internetowego KrainaDziecka.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości bądź faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, nie będą rozpatrywane"
XVII AmC 5387/11 8.5.2012 Usługi internetowe "W przypadku przekroczenia terminu płatności o 7 dni Operator ma prawo do zawieszenia świadczenia usług. Zawieszenie usług powstałe na skutek przekroczenia terminu płatności nie zwalnia Abonenta z opłat abonamentowych za okres zawieszenia"
XVII AmC 5634/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego"
XVII AmC 3326/10 8.5.2012 Usługi bankowe "Opłata za dochodzenie wymagalnych należności Banku przez zewnętrzną firmę windykacyjną, TRYB POBIERANIA Od zdarzenia; jako % należności, WYSOKOŚĆ OPŁATY/PROWIZJI 4%-15%"
XVII AmC 3744/11 8.5.2012 Usługi telekomunikacyjne "Regulamin może być zmieniany przez Administratora w dowolnym czasie poprzez zamieszczenie zmian na niniejszej stronie internetowej. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej"
XVII AmC 3163/10 8.5.2012 Turystyka "Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie: - przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych, - od 30 do 15 dni przed terminem przyjazdu: 20% wartości zarezerwowanych usług, - od 14 do 7 dni przed terminem przyjazdu: 30% wartości zarezerwowanych usług, - poniżej 7 dni przed terminem przyjazdu: 40% wartości zarezerwowanych usług"
XVII AmC 3163/10 8.5.2012 Turystyka "Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia"
XVII AmC 3741/11 8.5.2012 Usługi telekomunikacyjne "Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Administratora oraz za inne problemy w funkcjonowaniu Usługi, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń niezależnych od Administratora, w szczególności wskutek zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej"
XVII AmC 2657/11 8.5.2012 Usługi finansowe "Kasa zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania Umowy o prowadzenie Rachunku"
XVII AmC 5418/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Towar można zwrócić w ciągu 10 dni (kalendarzowych) od daty odebrania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r., jeżeli towar nie został rozpakowany (zapakowany w oryginalne opakowanie), zabrudzony, kopiowany lub w żaden inny sposób wykorzystany. Zwracany towar prosimy odesłać wraz z fakturą zakupu na adres: Fundacja "Nasza Przyszłość", ul. Klasztorna 16 78-400 Szczecinek z dopiskiem (ZWROT)"
XVII AmC 828/11 8.5.2012 Sprzedaż konsumencka "Dla rozpatrywania wszelkich sporów związanych z wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy właściwy jest sąd miejsca siedziby Apteki"
XVII AmC 3214/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Kwestie sporne rozstrzyga Sąd Cywilny właściwy dla miejsca działalności PREZO z siedzibą w Łodzi"
XVII AmC 3756/10 8.5.2012 Edukacja "W przypadku braku zgody, co do ich rozstrzygnięcia, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo Sąd w Poznaniu"
XVII AmC 3142/10 8.5.2012 Turystyka "Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy"
XVII AmC 3092/11 8.5.2012 Handel elektroniczny "Piume.pl zastrzega sobie prawo zmiany wyżej wymienionych zasad regulaminu"
XVII AmC 2418/10 8.5.2012 Turystyka "Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan" Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu."
8.5.2012
8.5.2012
8.5.2012
XVII AmC 2058/10 8.5.2012 Handel elektroniczny "Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna-sprzedaży między sklepem www.profi24.pl a konsumentem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Poznaniu, właściwy dla siedziby sprzedawcy"
XVII AmC 527/10 8.5.2012 Turystyka "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
XVII AmC 2133/10 8.5.2012 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa powstałe na skutek zgubienia bądź zniszczenia listy haseł jednorazowych"
XVII AmC 343/10 8.5.2012 Handel elektroniczny "Kupujący bezwzględnie zobowiązany jest potwierdzić zamówienie poprzez link umieszczony w wiadomości elektronicznej przesłanej przez Sprzedającego. (...) Brak potwierdzenia może skutkować opóźnieniem lub anulowaniem zamówienia"
XVII AmC 2435/10 8.5.2012 Turystyka "W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro: - do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy - stała opłata manipulacyjna w wysokości 60.00 PLN, - od 40 do 31 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 20% ceny Imprezy, - od 30 do 15 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 45% ceny Imprezy, - od 14 do 8 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 70% ceny Imprezy, - 7 dni lub mniej przed rozpoczęciem Imprezy - 100% ceny Imprezy, - każde odstąpienie od umowy "Last Minute" - 100% ceny Imprezy."
XVII AmC 2436/10 8.5.2012 Turystyka "Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • Karolina

    ocena usługi:

    Konkretna odpowiedź, dziękuję
  • euro52

    ocena usługi:

    Szybka i obszerna opinia na zadany temat.Bardzo dobrze.
  • Asia

    ocena usługi:

    Super pomoc dziękuję
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Klient

    ocena usługi:

    Szybka reakcja, konkretna odpowiedź .Polecam????
  • Cezary

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Aga

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie uzyskałam wyczerpująca odpowiedź na moje pytanie. Dziękuję serdecznie .
  • Olena Bilyk

    ocena usługi:

    Odpowiedz na czas, odpowiedz kompletna
  • Ela

    ocena usługi:

  • Ela

    ocena usługi:

  • Agnieszka

    ocena usługi:

    Szybka i profesjonalna pomoc. Polecam
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące
  • Barbara Kwiatkowska

    ocena usługi:

    Kompetentne i wyczerpujące



////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane