Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 449/09 4.7.2011 Inne usługi "W momencie pojawienia się nowej edycji katalogu SMART oferta z poprzedniego katalogu SMART traci ważność"
XVII AmC 652/09 4.7.2011 Turystyka "Biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające ze zmian trwania i rozkładu lotu, wprowadzonych przez linię lotniczą lub kapitana statku powietrznego, w szczególności podyktowane względami technicznymi lub względami bezpieczeństwa"
XVII AmC 678/09 4.7.2011 Inne usługi "Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta"
XVII AmC 678/09 4.7.2011 Inne usługi "Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku niemożności jego realizacji"
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo do odebrania przyznanych punktów w sytuacji, gdy zdarzenie za jakie zostały one przyznane, zostało anulowane już po przyznaniu punktów Uczestnikowi. Wówczas Indywidualne konto punktowe uczestnika zostaje pomniejszone o zadaną ilość punktów. O odebraniu punktów uczestnik zostanie powiadomiony przez Organizatora w terminie 7 dni od daty odebrania przyznanych punktów." (§ III punkt 4 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania zleconej przez Uczestnika wymiany Punktów na Nagrodę w sytuacji, gdy po zleceniu wymiany Punktów na wskazaną Nagrodę okaże się ona niedostępna dla Organizatora" (§ IV punkt 5 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Jeżeli Nagroda ma wady, Uczestnik może zgłosić pisemną reklamację w terminie do 7 dni od daty wydania nagród" (§ IV punkt 8 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania z Katalogu dowolnej Nagrody bez podania przyczyny jej wycofania" (§ IV punkt 10 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad przyznawania punktów, jak również zawartości katalogu Nagród, w trybie określonym w pkt 3 Postanowień końcowych (?) Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w niniejszym regulaminie, oraz pozostałych załącznikach. Zamiany w regulaminie wchodzą po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia takiej informacji na stronie internetowej Medicolux, pod adresem http.://www.medicolux.com.pl/" (§ VI punkt 2 oraz 3 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w każdym czasie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia takiej informacji na stronie internetowej Medicolux, pod adresem: http://www.medicolux.com.pl/". Zebrane przez uczestników punkty, nie wymienione na Nagrody w czasie trwania Programu tracą ważność i nie uprawniają do żądania wymiany punktów na Nagrody". (§ VI punkt 4 Regulaminu)
XVII AmC 456/09 4.7.2011 Inne usługi "Ostateczna interpretacja postanowień Regulaminu jest zastrzeżona dla Organizatora" (§ VI punkt 10 Regulaminu)
XVII AmC 1023/09 4.7.2011 Inne usługi "LMP nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane zgubieniem, kradzieżą lub uszkodzeniem Karty Programu LMP, a także brakiem możliwości jej wykorzystania przez Uczestnika lub inne osoby"
XVII AmC 1023/09 4.7.2011 Inne usługi "LMP zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, zasad naliczania Punktów zawartych w materiałach informacyjnych o Programie, a także zakresy towarów lub usług objętych Programem. LMP będzie udostępniał informacje o takich zmianach na stronie Programu (sekcja D.O.M. na www.leroymerlin.pl)"
XVII AmC 1023/09 4.7.2011 Inne usługi "LMP zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Nagród, anulowania dotychczasowych, a także do zmiany rodzajów i wartości punktowych Nagród"
XVII AmC 1023/09 4.7.2011 Inne usługi "LMP zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz w materiałach, o których mowa w pkt. 5.1, w każdym czasie"
XVII AmC 240/09 4.7.2011 Turystyka "Podstawą reklamacji uczestnika nie mogą być jednak zdarzenia i okoliczności, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności i przy zachowaniu należytej staranności nie mogące ich przewidzieć (awarie techniczne środków transporu, postoje na granicach, czynności celne, warunki atmosferyczne w czasie realizacji imprezy, zamieszki, wojny itp.)."
XVII AmC 240/09 4.7.2011 Turystyka "Biuro zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy lub wyjazdu z danej trasy lub miasta do 10 dni przed jej rozpoczęciem z powodu nie osiągnięcia zakładanego minimum grupy, a w każdym czasie z przyczyn od Biura niezależnych i nie zawinionych"
XVII AmC 240/09 4.7.2011 Turystyka "Biuro wyłącza odpowiedzialność w stosunku do Uczestników rezygnujących z imprezy w czasie jej trwania."
XVII AmC 240/09 4.7.2011 Turystyka "W przypadku rezygnacji lub zmiany terminu przez Uczestnika, Biuro z uwagi na poniesione koszty organizacji imprezy, zakupu świadczeń u kontrahenta, zastrzega sobie prawo dokonania potrąceń liczonych od ceny imprezy - według następujących zasad: - do 30 dni przed wyjazdem - 20% ceny - od 29 do 22 dni przed wyjazdem - 30% ceny - od 21 do 15 dni przed wyjazdem - 50% ceny - od 14 do 8 dnia przed wyjazdem - 70% ceny - 7 dni lub mniej - 80% ceny"
XVII AmC 239/08 4.7.2011 Turystyka "Rezygnacja z imprezy, na którą wystawione już zostało potwierdzenie rezerwacji/dokumenty podróży, dokonuje się na następujących warunkach: ▪ Przy rezygnacji najpóźniej na 40 dni przed zaplanowaną datą wyjazdu biuro podróży pobiera opłatę w wysokości 20% ceny imprezy jednak nie więcej niż faktycznie podniesione koszty, ▪ Przy rezygnacji - mniej niż 40 dni przed terminem wyjazdu, ale nie później niż 22 dni przed tym terminem - biuro podróży ma prawo zatrzymać 50% ceny imprezy jednak nie więcej niż faktycznie poniesione koszty, ▪ Przy rezygnacji między 21 a 8 dniem przed terminem wyjazdu biuro podróży ma prawo zatrzymać 80% ceny imprezy jednak nie więcej niż faktycznie poniesione koszty, ▪ Przy rezygnacji na 7 dni i mniej przed datą wyjazdu, biuro podróży ma prawo zatrzymać 90% ceny imprezy jednak nie więcej niż faktycznie poniesione koszty."
XVII AmC 960/10 16.6.2011 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostawcy (kuriera lub pracownika Poczty Polskiej)"
XVII AmC 961/10 16.6.2011 Inne usługi "Zastrzega się prawo zmiany w/w zasad sprzedaży"
XVII AmC 3162/10 16.6.2011 Turystyka "Wszystkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją umowy rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora."
XVII AmC 2054/09 16.6.2011 Usługi bankowe "Niezawiadomienie Banku o zmianach, o których mowa w ust. 1 powoduje, że oświadczenie Banku kierowane do Posiadacza rachunku według poprzednich danych będzie traktowane za prawidłowo doręczone"
XVII AmC 731/10 16.6.2011 Usługi bankowe "Za datę doręczenia uważa się również datę pierwszego awizowania przesyłki poleconej, nie doręczonej, wysłanej na ostatni znany Bankowi adres posiadacza rachunku"
XVII AmC 733/10 16.6.2011 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za odmowę realizacji transakcji w bankomacie lub terminalu elektronicznym POS"
XVII AmC 735/10 16.6.2011 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za awarię bankomatu uniemożliwiającą dokonanie transakcji"
XVII AmC 149/10 16.6.2011 Inne usługi "Przy zapisie dziecka do przedszkola pobierana jest jednorazowa bezzwrotna opłata w wysokości 400 zł. - wpisowe"
XVII AmC 150/10 16.6.2011 Inne usługi "Za zwłokę w uiszczeniu opłat przedszkole może naliczyć odsetki w wysokości 1% zaległości za każdy dzień."
XVII AmC 895/10 14.6.2011 Turystyka "Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w trakcie imprezy, z przyczyn leżących po jego stronie. Dotyczy to także sytuacji zatrzymania przez służby graniczne"
XVII AmC 885/10 14.6.2011 Turystyka "Agencja R.A.T. zastrzega sobie możliwość podwyżki ceny imprezy (najpóźniej 20 dni przed datą wyjazdu) w przypadku udokumentowanego wzrostu: a) kosztów transportu b) ceł, podatków lub opłat należnych za takie usługi c) kursu walut"
XVII AmC 2996/10 14.6.2011 Turystyka "Centrum Usługowe Nemezis Paweł Dębski zastrzega sobie prawo zmiany programowej i ceny nie później niż 20 dni przed imprezy (...)"
XVII AmC 2997/10 14.6.2011 Turystyka "Uzupełnienia składanych reklamacji mogą być zgłoszone w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w trakcie trwania imprezy, zgodnie z punktem VI.1."
XVII AmC 33/10 14.6.2011 Inne usługi "Blue Media jest uprawniona do jednostronnej zmiany niniejszych zasad"
XVII AmC 434/10 14.6.2011 Turystyka "Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy, jeżeli liczba uczestników nie osiągnie zakładanego minimum lub jej przeprowdzenie jest utrudnione lub niebezpieczne z powodów niezależnych od organizatorów."
XVII AmC 3161/10 14.6.2011 Turystyka "Jeżeli Klient zrezygnuje z udziału w imprezie turystycznej z innych przyczyn niż określone w pkt 7, Organizator potrąci z wpłaty Klienta następujące kwoty: - równą opłacie manipulacyjnej w wysokości 50 zł - w razie rezygnacji na więcej niż 40 dni przed wyjazdem na imprezę, - 50% ceny imprezy - w razie rezygnacji na 39-35 dni przed wyjazdem na imprezę, - 100% ceny imprezy - w razie rezygnacji w terminie krótszym niż 34 dni przed wyjazdem na imprezę, jednak nie mniej niż opłata manipulacyjna, o której mowa w pkt 1."
XVII AmC 2055/09 14.6.2011 Inne usługi "Klient zobowiązany jest każdorazowo informować Operatora o zmianie swoich danych wskazanych w Umowie, w szczególności adresu, pod rygorem uznania pism i Rachunków skierowanych na ostatnio wskazany Operatorowi adres za skutecznie doręczone"
XVII AmC 2627/10 14.6.2011 Turystyka "Uczestnikom nie przysługuje zwrot świadczeń niewykorzystanych w trakcie obozu"
XVII AmC 2626/10 14.6.2011 Turystyka "Organizator nie odpowiada za utratę mienia uczestnika na skutek zguby, zniszczenia lub kradzieży"
XVII AmC 729/10 14.6.2011 Usługi bankowe "Bank zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany stawek opłat i prowizji w czasie trwania umowy bez konieczności wypowiadania jej w tej części. Zmiana stawek opłat i prowizji nie stanowi zmiany umowy"
XVII AmC 730/10 14.6.2011 Usługi bankowe "Wszelkie pisma kierowane przez Bank do posiadacza rachunku według ostatnich danych i na ostatni wskazany przez niego adres uważa się za skutecznie doręczone"
XVII AmC 732/10 14.6.2011 Usługi bankowe "Zmiany warunków prowadzenia IKE wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nie wymagają wypowiedzenia i nie stanowią zmiany umowy o prowadzeniu rachunku a informacje o tych zmianach Bank zamieszcza w Komunikatach"
XVII AmC 736/10 14.6.2011 Usługi bankowe "Bank zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 1059/09 13.6.2011 Usługi internetowe "Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie http:/www.prawosos.pl/regulamin"
XVII AmC 2084/10 13.6.2011 Turystyka "Orgazniator zastrzega sobie okres 30 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 60 dni"
XVII AmC 2082/10 13.6.2011 Turystyka "Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń nie upoważnia do zwrotu zapłaconej kwoty"
XVII AmC 2083/10 13.6.2011 Turystyka "Koszty rezygnacji: a) Do 45 dni przed rozpoczęciem imprezy - opłatę manipulacyjną w wysokości 100,00 zł/osoby b) 20% ceny imprezy przy rezygnacji od 44 do 30 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy c) 40% ceny imprezy przy rezygnacji od 29 do 14 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy d) 60% ceny imprezy przy rezygnacji od 13 do 7 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy e) 90% ceny imprezy oraz koszta manipulacyjne prawnego dokonania odstąpienia od imprezy przy rezygnacji od 6 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy"
XVII AmC 1201/09 13.6.2011 Inne usługi "Jeżeli w przypadku zawieszenia wykonywania usług QURIERS nie będzie w stanie uzyskać od nadawcy instrukcji dotyczących dalszego postępowania z paczką lub przesyłką w ciągu 14 dni, QURIERS jest upoważniony do zniszczenia lub sprzedaży takiej paczki"
XVII AmC 1202/09 13.6.2011 Inne usługi "QURIERS nie jest odpowiedzialny za żadne szkody jakie nadawca może ponieść w wyniku świadczenia przez QURIERS Usług w odniesieniu do paczek, które nie spełniają ograniczeń i wymogów określonych powyżej oraz, jeżeli QURIERS zawiesi wykonywanie Usług z przyczyn określonych w niniejszych warunkach, nadawcy nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu wynagrodzenia za Usługi za które zapłacił"
XVII AmC 1203/09 13.6.2011 Inne usługi "Odpowiedzialność QURIERS jest ograniczona wyłącznie do zawinionego zagubienia, ubytku lub uszkodzenia przesyłki"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:




////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane