Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 477/09 6.5.2011 Inne usługi "Wszelkie zastrzeżenia co do ilości zgromadzonych punktów Uczestnik zobowiązany jest zgłosić, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dnia reklamowanego zapisu punktów. Po upływie terminu określonego powyżej reklamacje nie będą uwzględniane"
XVII AmC 173/05 6.5.2011 Turystyka "Klient przyjmuje do wiadomości, że oferowany program imprezy ma charakter ramowy, ulotka programowa pełni funkcję informacyjną. Organizator zastrzega sobie prawo realizowania w ramach umowy programu ekwiwalentnego, równie dla klienta interesującego, co nie stanowi zmiany warunków umowy"
XVII AmC 173/05 6.5.2011 Turystyka "Biuro zwraca dokonaną wpłatę z potrąceniami w przypadku odwołania imprezy zgodnie z pkt 3.2 b w którym to przypadku zwrotowi podlegają tylko te kwoty, które biuro zdoła odzyskać"
XVII AmC 173/05 6.5.2011 Turystyka "W powyższych przypadkach nie przysługuje odszkodowanie, zwrot wpłaconych kwot od których nie należą się odsetki wyczerpuje odpowiedzialność odszkodowawczą organizatora wobec uczetnika."
XVII AmC 173/05 6.5.2011 Turystyka "Rezygnacja klienta z imprezy/świadczeń może nastąpić jedynie w formie pisemnej i pociąga za sobą potrącennia: a. Opłaty rezerwacyjnej, jeśli nastąpiła powyżej 35 dni przed rozpoczęciem imprezy świadczeń, b. 30 % opłaty zasadniczej, jeśli nastąpiła pomiedzy 35 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy/świadczeń, c. 60 % opłaty zasadniczej, jeśli nastąpiła pomiędzy 20 a 7 dniem przed rozpoczęciem imprezy/świadczeń, d. 30 % opłaty zasadniczej, jeśli nastąpiła poniżej 7 dni przed rozpoczęciem imprezy/świadczeń"
XVII AmC 1809/09 12.4.2011 Usługi bankowe "Bank zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 1831/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości stawek pobieranych prowizji i opłat w trakcie Umowy. Zmiana wysokości stawek prowizji i opłat przez Bank nie stanowi zmiany warunków Umowy" (§ 17)
XVII AmC 3175/10 11.4.2011 Turystyka "Biuro nie będzie dokonywało zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały wcześniej lub w całości wykorzystane z przyczyn leżących po stronie Klienta lub gdy klient dobrowolnie z nich zrezygnował"
XVII AmC 2915/10 11.4.2011 Turystyka "Jeżeli cena wzrośnie powyżej 10 %, klient ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów w terminie 3 dni od zawiadomienia"
XVII AmC 2916/10 11.4.2011 Turystyka "W przypadkach rezygnacji z imprezy przez Uczestnika z przyczyn nie leżących po stronie Biura Podróży [...] Uczestnika obciążają następujące koszty: - 10 % ceny imprezy, jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy, - 20 % ceny imprezy przy rezygnacji w imprezie w okresie 29-21 dni przed datą rozpoczecia imprezy, - 50 % ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 20-8 dni przed datą rozpoczęcia imprezy, - 90 % ceny imprezy przy rezygnacji w okresie krótszym niż 8 dni przed datą rozpoczęcia imprezy."
XVII AmC 2917/10 11.4.2011 Turystyka "Biuro podróży nie będzie dokonywało zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały w części lub w całości wykorzystane z przyczyn leżących po stronie uczestnika, jak np. spóźnienie się na zbiórkę, awaria środka transportu przy imprezach z dojazdem własnym, dłuższy niż przeciętny czas idywidualnego przekraczania granic, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub z całości imprezy z przyczyn innych niż określone w pkt II.2. powyższe odnosi się również do przypadku, gdy władze graniczne poszczególnych krajów nie wyrażą zgody na wjazd do danego kraju z powodów sobie wiadomych, na które biuro Podróży nie ma wpływu"
XVII AmC 2918/10 11.4.2011 Turystyka "Uczestnicy zobowiązani są do pokrycia kosztów ewentualnie wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania."
XVII AmC 3226/10 11.4.2011 Turystyka "Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń w ustalonym terminie nie upoważnia Państwa do otrzymania zwrotu części opłaty w Biurze"
XVII AmC 3227/10 11.4.2011 Turystyka "W wyjątkowych przypadkach Biuro rezerwuje sobie możliwość i prawo zmiany programu i zakwaterowania w innych hotelach, pensjonatach względnie ośrodkach wypoczynkowych o równorzędnym lub wyższym standardzie"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Jeśli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne, niezależne od Banku względy, Bank może czasowo ograniczyć dostęp do rachunku za pośrednictwem kanałów, przez okres jakiego wymaga usunięcie przyczyn braku dostępu. W takim wypadku Bank nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe ograniczenia w dostępności rachunku"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z działania telekomunikacji oraz Poczty Polskiej"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "W okresie wypowiedzenia Bank blokuje dostęp Klienta do rachunku"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii bankowych systemów komputerowych, systemów zasilania i łączy telekomunikacyjnych oraz opóźnienia wynikające z działania operatorów sieci telekomunikacyjnych"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za ewentualne skutki wadliwego działania lub niezgodnego z prawem wykorzystania łączy telekomunikacyjnych znajdujących się poza dyspozycją Banku i szkody przez nie wywołane"
XVII AmC 1422/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku"
XVII AmC 1281/09 11.4.2011 Inne usługi "Real, - zastrzega sobie prawo do dokonywania w Katalogu Lojalnościowym w okresie jego obowiązywania zmian asortymentu."
XVII AmC 1282/09 11.4.2011 Inne usługi "Wszelkie spory wynikające z Loterii będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora."
XVII AmC 1284/09 11.4.2011 Inne usługi "Real, - zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie (regulamin, tabela, katalog, itd.) w każdym czasie, gdy ma to na celu usprawnienie lub polepszenie działania Programu oraz gdy jest niezbędne dla zwiększenia efektywności Programu i realizacji celów, dla których został stworzony."
XVII AmC 1367/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 1368/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 1280/09 11.4.2011 Usługi internetowe "W przypadku Abonentów będących Konsumentami sądem właściwym jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania (siedziby) pozwanego."
XVII AmC 1259/09 11.4.2011 Usługi bankowe "W przypadku nieterminowej realizacji dyspozycji Posiadacza, w szczególności niedotrzymania przez Bank terminów wskazanych w § 20, Bank zapłaci na żądanie Posiadacza odszkodowanie w wysokości aktualnego oprocentowania środków na Rachunku za czas opóźnienia liczone od kwoty, na jaką opiewała dyspozycja."
XVII AmC 2030/09 11.4.2011 Handel elektroniczny "W przypadku braku ubezpieczenia przesyłki sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zaginięcia, uszkodzenia lub ograbienia"
XVII AmC 1502/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Zmiana wysokości stawek prowizji i opłat przez Bank nie stanowi zmiany warunków Umowy"
XVII AmC 1497/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank może wypowiedzieć Umowę tylko z ważnych powodów, a w szczególności?"
XVII AmC 1496/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z użycia identyfikatorów oraz haseł do kanału dostępu przez osoby trzecie"
XVII AmC 1501/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości stawek pobieranych prowizji i opłat w trakcie trwania Umowy"
XVII AmC 1499/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank może wypowiedzieć Umowę (...) gdy Posiadacz (...) naruszył postanowienia umowy kredytu związanego z prowadzeniem Rachunku"
XVII AmC 1498/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank może wypowiedzieć Umowę (...) gdy Posiadacz (...) popełnił (...) czyn prowadzący do utraty zaufania Banku do Posiadacza"
XVII AmC 1628/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie ponosi odpowiedzialności za operacje zrealizowane z użyciem odpowiednich środków dostępu: tokena, karty chipowej, identyfikatora ID, hasła, identyfikatora rachunku lub numerów PIN przez osoby nieuprawnione."
XVII AmC 1629/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie bierze odpowiedzialności za mogące wystąpić opóźnienia w dostarczaniu wiadomości SMS, w takim zakresie, w jakim powstałe opóźnienia będą następstwem okoliczności niezależnych od Banku"
XVII AmC 1779/10 11.4.2011 Turystyka "W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z udziału w imprezie z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora jak np.: A. niedotrzymanie przez Zamawiającego określonych w Umowie terminów, B. nieprzybycie Uczestnika na zbiórkę, C. choroba lub inne wypadki losowe-dokonuje się następujących potrąceń: a. 10% z ceny imprezy w razie rezygnacji Uczestnika z udziału w imprezie w terminie powyżej 50 dni przed jej rozpoczęciem, b. 20% z ceny imprezy przy rezygnacji pomiędzy 35-50 dniem przed rozpoczęciem imprezy, c. 40% z ceny imprezy przy rezygnacji pomiędzy 19-34 dniem przed rozpoczęciem imprezy, d. 60% z ceny imprezy w razie rezygnacji pomiędzy 9-18 dniem przed rozpoczęciem imprezy, e.100% z ceny imprezy przy rezygnacji w terminie poniżej 8 dni od daty rozpoczęcia imprezy"
XVII AmC 996/09 11.4.2011 Inne usługi "Progenis nie odpowiada za zakażenie krwi pępowinowej podczas jej pobierania w szpitalu"
XVII AmC 997/09 11.4.2011 Inne usługi "W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z treści niniejszej umowy, za które odpowiedzialność ponosi Progenis, Progenis zapłaci karę umowną odpowiadającą równowartości 10-krotności (dziesięciokrotności) wynagrodzenia zapłaconego Progenis z tytułu Umowy, do dnia wyrządzenia szkody"
XVII AmC 998/09 11.4.2011 Inne usługi "Progenis nie odpowiada za utratę komórek macierzystych, jeżeli przyczyny tej utraty były zdarzenia niezależne od Progenis, a w szczególności działanie siły wyższej, lub przyczyn, które w tej chwili nie są znane ze względu na obecny stan wiedzy medycznej"
XVII AmC 999/09 11.4.2011 Inne usługi "Strony zgodnie ustalają, że korespondencja wysłana dwukrotnie listem poleconym na ostatnio podany adres do korespondencji uznana zostaje jako doręczona"
XVII AmC 721/09 11.4.2011 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sklepu lub miejsca wykonania umowy"
XVII AmC 507/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank odpowiada za terminowe i prawidłowe przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych do wysokości rzeczywistej szkody poniesionej przez Posiadacza Ekstrakonta na skutek uchybień Banku w tym zakresie"
XVII AmC 507/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Kredytobiorca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów w związku z niewykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z Umowy, w tym (?) kosztów związanych z pozasądowym dochodzeniem przez Bank wierzytelności wynikających z Umowy - w wysokości nie wyższej niż 20 % każdorazowej kwoty zadłużenia przeterminowanego wg stanu na dzień zlecenia przez Bank pozasądowego dochodzenia wierzytelności"
XVII AmC 507/09 11.4.2011 Usługi bankowe "(...) Nie zawiadomienie Banku o powyższych zmianach powoduje, że oświadczenia Banku kierowane do Posiadacza rachunku według danych przedłożonych Bankowi będą traktowane za prawidłowo doręczone"
XVII AmC 964/09 11.4.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z działania telekomunikacji oraz Poczty Polskiej"
XVII AmC 1532/09 2.3.2011 Inne usługi "Odpowiedzialność Zleceniobiorcy ograniczona jest wyłącznie do odpowiedzialności za zagubienie, ubytek, uszkodzenie przesyłki przy czym odszkodowanie nie może przewyższać 200 złotych (dwustu złotych)."
XVII AmC 1533/09 2.3.2011 Inne usługi "Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie i utracone korzyści wynikłe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, zarówno w stosunku do Zleceniodawcy jak i osób trzecich."
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:




////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane