Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1534/09 2.3.2011 Inne usługi "Jeśli w skutek zwłoki w doręczeniu wyłącznie z winy błędów serwisowych powstała szkoda inna niż w przesyłce TBA Express, po rozpatrzeniu reklamacji, zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania do wysokości 50 % kwoty przewoźnego, tzn. opłaty podstawowej za transport, wynikającej z Cennika aktualnego na datę nadania przesyłki lub umowy zawartej z TBA Express."
XVII AmC 1679/09 2.3.2011 Inne usługi "Towar zakupiony w Wyprzedaży i Promocji nie podlega zwrotom."
XVII AmC 1482/09 2.3.2011 Usługi telekomunikacyjne "We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator"
XVII AmC 1482/09 2.3.2011 Usługi telekomunikacyjne "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konkursu, jego przerwania lub zawieszenia konkursu z ważnych przyczyn"
XVII AmC 1482/09 2.3.2011 Usługi telekomunikacyjne "Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu"
XVII AmC 1482/09 2.3.2011 Usługi telekomunikacyjne "Reklamacje zgłasza się wyłącznie w formie pisemnej wraz z opisem reklamacji i jej szczegółowym uzasadnieniem w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zaistnienia podstawy reklamacji pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek roszczeń takiego uczestnika w związku z jego udziałem w konkursie, a w każdym razie nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia konkursu, albo w terminie 7 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamacje, jeżeli została ona zgłoszona w terminie."
XVII AmC 18/10 2.3.2011 Usługi finansowe "Równocześnie Prender nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody powstałe w wyniku przerw w działaniu platformy pożyczkowej lub awarii, lub wad serwisu." (§ 5 ust. 3 Regulaminu)
XVII AmC 18/10 2.3.2011 Usługi finansowe "Prender zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian lub uzupełnień w dowolnym czasie w niniejszym regulaminie" (§ 17 Regulaminu)
XVII AmC 18/10 2.3.2011 Usługi finansowe "Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług drogą elektroniczną przez Prender na podstawie niniejszego regulaminu strony poddają jurysdykcji sądów polskich właściwych miejscowo dla siedziby Prender" (§ 18 Regulaminu)
XVII AmC 545/09 2.3.2011 Handel elektroniczny "Wszystkie spory, mogące wyniknąć z tytułu umowy sprzedaży zawartej w sklepie internetowym będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Mix Electronics S.A."
XVII AmC 1092/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 1092/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 2190/10 2.3.2011 Inne usługi "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby firmy Mechart Sp. j."
XVII AmC 1681/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Złożone zlecenie nie może być odwołane w dniu jego realizacji"
XVII AmC 155/10 2.3.2011 Inne usługi "Wysokość czesnego może być zmieniona w przypadku wzrostu kosztów utrzymania Przedszkola, jednak nie częściej niż jeden raz i nie więcej niż o 10% w okresie obowiązywania umowy"
XVII AmC 154/10 2.3.2011 Inne usługi "Wpisowe i czesne nie podlegają zwrotom w przypadku rezygnacji przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę"
XVII AmC 1087/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem udostępnionego Systemu przez Bank powinny być zgłaszane przez Klienta w Banku w ciągu 14 dni od wystąpienia przyczyny reklamacji"
XVII AmC 1086/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Przekazana do Banku dyspozycja przelewu nie może być odwołana"
XVII AmC 942/09 2.3.2011 Sprzedaż konsumencka "Nie odpowiadamy za opóźnienia z winy poczty i innych przewoźników"
XVII AmC 963/09 2.3.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 478/09 2.3.2011 Inne usługi "Tym samym BP zastrzega sobie prawo zastąpienia towaru lub usługi produktem lub usługą o tych samym lub zbliżonym przeznaczeniu i parametrach. Jeżeli Uczestnik nie zgłosił zastrzeżeń przy odbiorze, uważa się, że zaakceptował zamienny produkt lub usługę"
XVII AmC 480/09 2.3.2011 Inne usługi "Odpowiedzialność BP ogranicza się do zapewnienia dostawy towarów oraz udostępnienia usług objętych Katalogiem lub Katalogiem Internetowym. W szczególności BP nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady towarów lub usług"
XVII AmC 304/09 2.3.2011 Usługi telekomunikacyjne "Do czasu otrzymania płatności Operator zwolniony jest z wykonywania obowiązków zapisanych w umowie i Regulaminie. Ponowne wznowienie świadczenia usługi wymaga uregulowania zaległości oraz wniesienia stosownej zgodnej z cennikiem opłaty i zostanie zrealizowane w terminie 3 dni roboczych od uiszczenia ww. opłaty."
XVII AmC 2721/10 28.2.2011 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla m.st. Warszawy"
XVII AmC 1789/09 28.2.2011 Usługi bankowe "Wszelka korespondencja wysyłana jest przez Bank na wskazany przez posiadacza rachunku adres do korespondencji i uważa się ją za doręczoną po upływie 14 dni od daty jej wysłania przez Bank"
XVII AmC 1919/09 28.2.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banków"
XVII AmC 1918/09 28.2.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
XVII AmC 2944/10 28.2.2011 Turystyka "Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Umowy, strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Rzeszowie"
XVII AmC 2056/09 28.2.2011 Usługi bankowe "Jeżeli pisma wysłane przez Bank na ostatni wskazany przez Kredytobiorcę na piśmie adres nie zostaną podjęte przez Kredytobiorcę uznaje się je za doręczone z dniem złożenia pierwszego awiza pocztowego na ten adres"
XVII AmC 1790/09 28.2.2011 Usługi bankowe "Nie zawiadomienie Banku o powyższych zmianach powoduje, że oświadczenia Banku kierowane do Posiadacza rachunku według danych przedłożonych Bankowi będą traktowane za prawidłowo doręczone"
XVII AmC 1783/09 28.2.2011 Usługi bankowe "W razie zaniechania obowiązku niezwłocznego zawiadomienia banku o zmianie adresu, pisma wysłane do posiadacza rachunku pod dotychczasowy adres pozostawia się w dokumentacji rachunku ze skutkiem doręczenia, chyba że nowy adres jest znany bankowi"
XVII AmC 2328/10 28.2.2011 Usługi internetowe "Wszelką korespondencję, nadaną przez TuxNet listem poleconym na adres lub z wykorzystaniem innych danych abonenta wskazanych w umowie lub przekazanych pisemnie do BOK po podpisaniu umowy, uważa się za doręczoną abonentowi po upływie trzech (3) dni od dnia jej nadania"
XVII AmC 2329/10 28.2.2011 Usługi internetowe "TuxNet nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem firmy TuxNet"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie, niepowodzenie w rejestracji domeny oraz zmianę danych, na które została zarejestrowana domena z przyczyn od siebie niezależnych, w szczególności z przyczyn leżących po stronie Wnioskodawcy, Abonenta i Rejestrów/Rejestratorów domen"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do: a) okresowego wyłączania dostępności usług w ramach serwisu strony www.domeny.pl w celu jego rozbudowy i konserwacji, b) sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do usług w przypadku zaistnienia awarii, c) ograniczeń w zakresie możliwości wykorzystania sieci i usług Domeny.pl sp. z o.o. wynikającego z ochrony poprawnej pracy sieci"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl sp. z o.o. przysługuje prawo do odszkodowania za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Abonenta. (?) Wysokość odszkodowania stanowić będzie równowartość niewykorzystanej usługi"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "W przypadku braku możliwości uruchomienia usługi, z przyczyn od Domeny.pl sp. z o.o. niezależnych, w tym z przyczyn leżących po stronie Wnioskodawcy, Domeny.pl sp. z o.o. przysługuje odszkodowanie tytułem zwrotu poniesionych kosztów, które może zostać potrącone z opłaty wniesionej przez Wnioskodawcę"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl nie ponoszą odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną Abonentowi, skutkiem działania lub zaniechania osób trzecich, w tym Rejestru/Rejestratora domen, z którym Domeny.pl sp. z o.o. zawarła stosowne porozumienie o współpracy"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Abonenta powstałe wskutek: a) braku ciągłości świadczenia usług z przyczyn niezależnych od Domeny.pl"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Domeny.pl sp. z o.o. obowiązana jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, termin liczony jest od momentu ich uzyskania"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Wniesienie sprzeciwu przyznaje Domeny.pl sp. z o.o. prawo do 1) uznania sprzeciwu za wypowiedzenie umowy skutkujące jej rozwiązaniem po upływie 1 miesiąca od otrzymania sprzeciwu oraz dokonania zwrotu Konsumentowi opłat proporcjonalnie do niewykorzystanych świadczeń albo 2) utrzymania usługi na dotychczas obowiązujących zasadach"
XVII AmC 340/09 28.2.2011 Usługi internetowe "Warunki świadczenia usługi mogą ulec zmianie, w razie zmiany warunków świadczenia usług przez współpracujące Rejestry/Rejestratorów"
XVII AmC 96/07 28.2.2011 Usługi telekomunikacyjne "W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację w cenie dla 1 oraz 2 Ofert wynosi 900 zł, natomiast dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację w cenie dla 3 i więcej Ofert oraz taryfy Era Nowy Komfort VIP wynosi 1200 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług."
XVII AmC 2034/09 22.2.2011 Inne usługi "Jeżeli w ciągu 30 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań klienta, oznacza to, że uznał żądanie za uzasadnione"
XVII AmC 2035/09 22.2.2011 Inne usługi "Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony do 30 dni"
XVII AmC 2036/09 22.2.2011 Inne usługi "Towar nie może być zwrócony jeśli Zamawiający zdjął opakowanie zabezpieczające towar"
XVII AmC 2037/09 22.2.2011 Inne usługi "Zwrot dopuszczalny jest jedynie w przypadku towaru oryginalnie opakowanego"
XVII AmC 1974/09 22.2.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku"
XVII AmC 1974/09 22.2.2011 Usługi bankowe "Bank nie odpowiada za ewentualne skutki wadliwego działania lub niezgodnego z prawem wykorzystywania łączy telekomunikacyjnych znajdujących się poza dyspozycją Banku i szkody przez nie wywołane"
XVII AmC 1777/09 22.2.2011 Inne usługi "Domniemywa się, że Użytkownik składając zamówienie zapoznał się z treścią Regulaminu zakupów i zaakceptował postanowienia w nim zawarte"
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Ilona

    ocena usługi:

  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • K

    ocena usługi:

    Szybka i konkretna pomoc dziękuję
  • Martyna

    ocena usługi:

  • hi

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Tadeusz

    ocena usługi:

  • Pajączek

    ocena usługi:

    Bardzo szybka obsługa
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Marzena

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z Państwa usługi. Już drugi raz pomogliście mi profesjonalnie. Polecam wszystkim korzystanie z Państwa usług!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Mariusz Sperczyński

    ocena usługi:

    Otrzymałem bardzo rzetelną, wyczerpującą odpowiedź. Nie mam wątpliwości z ew. dalszą interpretacją zagadnienia wskazanego w zapytaniu. Jako przedsiębiorca i jako osoba prywatna jestem bardzo zadowolony. Dziękuję i polecam!
  • Agnieszka

    ocena usługi:




////

Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane