Marketing świąteczny

Okazja czyni klienta. Specjaliści ds. marketingu, niezależnie od branży, w której pracują, już dawno odkryli skuteczność tego sparafrazowanego zwrotu, oryginalnie odnoszącego się do umiejętności złodzieja.

(...)— Cztery czynniki decydują o rozpoczęciu wyprzedaży w Polsce. Są to: klimat, sytuacja rynkowa, możliwość narzucenia odpowiedniej marży oraz zasobność portfela klienta — wylicza Norbert Rachtan, dyrektor ds. sprzedaży w sieci sklepów odzieżowych Derri.

Puls Biznesu 27.12.2006 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika