TVP obniża loty
Kierowana przez Andrzeja Urbańskiego TVP obniża prognozy wpływów z reklamy. Słabe wyniki to pokłosie roszad kadrowych i echo politycznych przetasowań.
(...)— Celem jest osiągnięcie na trwałe przez wszystkie anteny TVP udziałów w widowni na poziomie 50 proc. siedem dni w tygodniu. Jak do tej pory, udaje się to w pojedyncze dni — mówi prezes TVP.
Sukces mają przynieść krytykowane przez analityków kosztowne nowe programy telewizyjne. Oraz TVP Info, która ma zwiększyć oglądalność o 3 pkt proc. z obecnych 6-7 proc. To bardzo optymistyczna deklaracja, zważywszy na wciąż mało zaawansowany stan prac nad kanałem, który wystartował w miniony weekend.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?