Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1582/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności firmy kurierskiej protokołu reklamacji."
XVII AmC 1553/16 16.2.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i konfiguracji"
XVII AmC 1559/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sklep zabawki.pl zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia bez podania przyczyn"
XVII AmC 1376/16 16.2.2017 Handel elektroniczny " Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.colway-sklep.com"
XVII AmC 941/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstaych na tle zawartej umowy jest sąd właściwy dla miejsca jej wykonania."
XVII AmC 303/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu przez Kupującego."
XVII AmC 642/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku uszkodzeń niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie Sklep. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu podpisanego przez odbiorcę (Kupującego) i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 31320/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Nie odbieramy żadnych przesyłek bez NR-Serwisowego RMA i Pobraniowych!"
XVII AmC 2166/14 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na nasz koszt (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 21290/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przeciwnym razie Firma Betty Beauty? zastrzega sobie prawo do nałożenia na Klienta kary w wysokości 500 zł oraz przeniesienie wierzytelności na firmę windykacyjną wskazaną przez firmę Betty Beauty?"
XVII AmC 32144/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy"
XVII AmC 859/16 31.1.2017 Inne usługi "Firma JUST FUN S.C. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów."
XVII AmC 834/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia spowodowane pracą firm kurierskich nie odpowiadamy."
XVII AmC 1379/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Firma Pres Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zamian w poszczególnych punktach Regulaminu."
XVII AmC 1613/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany (?) Zwracany towar należy odsyłać razem z paragonem oraz formularzem. (?)."
XVII AmC 1377/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Przy odbiorze przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności osoby doręczającej, przesyłkę pod względem jej stanu - wygląd, brak uszkodzeń. Następnie potwierdzić podpisem fakt otrzymania towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane, gdy zostaną zgłoszone w momencie odbioru przesyłki w obecności osoby doręczającej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie poprawnie wypełniony protokół stwierdzający odpowiedzialność przewoźnika. Przed wypełnieniem i podpisaniem protokołu zaleca się kontakt z firmą TERM-SYSTEM"
XVII AmC 1353/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu "protokołu szkody" podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 1654/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu tego sklepu; jak również akceptację wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie."
XVII AmC 1693/16 31.1.2017 Inne usługi "Rejestracja na stronie i składanie zamówień jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, które wchodzą w życie w momencie ich zamieszczenia w sklepie."
XVII AmC 1724/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby PW JULEX Julian Pichur."
XVII AmC 971/16 31.1.2017 Inne usługi "Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej z umowy przewozu i umowy usług pocztowych."
XVII AmC 1453/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia wynikające ze zwłoki Poczty Polskiej nie odpowiadamy."
XVII AmC 1394/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłączenie z dowodem zakupu"
XVII AmC 1351/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Wymagany podpis klienta i kuriera na protokole"
XVII AmC 1014/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku rezygnacji z winy Zamawiającego ~ Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonawcy w kwocie dwustu złotych"
XVII AmC 1397/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo z biura K-Consult Sp. z o.o. sądu powszechnego"
XVII AmC 1538/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Korzystanie z usług sklepu CentrumWalizek.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu"
XVII AmC 1494/16 31.1.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki"
XVII AmC 995/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Przed podpisaniem odbioru paczki, koniecznie sprawdź w obecności kuriera, czy zawartość paczki nie została naruszona. Jeżeli jej stan budzi Twoje wątpliwości spisz protokół szkody. Jest to jedyna podstawa do złożenia reklamacji."
XVII AmC 1238/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Warunkami przyjęcia zwrotu są: -dokument potwierdzający zakup towaru -dostarczenie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu -dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym i niezniszczonym (...) wcześniej należy powiadomić sklep poprzez kontakt mailowy biuro@ekolandia24.pl."
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 9
  • 5
  • 8
  • 4
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Agnieszka

    ocena usługi:

  • Sylwia

    ocena usługi:

    Bardzo wyczerpująca, obszerna, pomocna i bardzo fachowa opinia na zadane pytania
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • ryszard

    ocena usługi:

    jestem zadowolony
  • Yuliia

    ocena usługi:

  • Renata

    ocena usługi:

  • Magdalena

    ocena usługi:

    Profesjonalnie szybko i satysfakcjonujaco ! Polecam w 100 %
  • Andrzej

    ocena usługi:

    Dziekuje za opinie. Opinia Państwa pozwoliła mi na pełne zrozumienie mojego przypadku.Z góry dziękuję i gorąco polecam.
  • Damian

    ocena usługi:

    POLECAM!. Obsługa kompleksowa. Bardzo rzetelnie i profesjonalnie przedstawiona opinia. Damian
  • Fred

    ocena usługi:

    Wyrażam pozytywną opinię . Skorzystam zapewne jeszcze raz z porad e-prawnika. gorąco polecam.
  • Radek

    ocena usługi:

  • Marcin

    ocena usługi:

    pelen profesjonalizm
  • Marcin

    ocena usługi:

    pelen profesjonalizm
  • Adriana

    ocena usługi:

  • PIOTR

    ocena usługi:

    Opinia przydatna, cena też nie wygórowana. Polecam wszystkim
  • Marek

    ocena usługi:

    Dziekuje za opinie.Pozwolila skierowac moja sprawe w dobrym kierunku. Rozwiala moje watpliwosci.Zdecydowanie polecam.




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane