Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1582/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności firmy kurierskiej protokołu reklamacji."
XVII AmC 1553/16 16.2.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i konfiguracji"
XVII AmC 1559/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sklep zabawki.pl zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia bez podania przyczyn"
XVII AmC 1376/16 16.2.2017 Handel elektroniczny " Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.colway-sklep.com"
XVII AmC 941/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstaych na tle zawartej umowy jest sąd właściwy dla miejsca jej wykonania."
XVII AmC 303/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu przez Kupującego."
XVII AmC 642/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku uszkodzeń niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie Sklep. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu podpisanego przez odbiorcę (Kupującego) i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 31320/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Nie odbieramy żadnych przesyłek bez NR-Serwisowego RMA i Pobraniowych!"
XVII AmC 2166/14 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na nasz koszt (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona o koszt wysyłki"
XVII AmC 21290/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "W przeciwnym razie Firma Betty Beauty? zastrzega sobie prawo do nałożenia na Klienta kary w wysokości 500 zł oraz przeniesienie wierzytelności na firmę windykacyjną wskazaną przez firmę Betty Beauty?"
XVII AmC 32144/13 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy"
XVII AmC 859/16 31.1.2017 Inne usługi "Firma JUST FUN S.C. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów."
XVII AmC 834/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia spowodowane pracą firm kurierskich nie odpowiadamy."
XVII AmC 1379/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Firma Pres Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zamian w poszczególnych punktach Regulaminu."
XVII AmC 1613/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany (?) Zwracany towar należy odsyłać razem z paragonem oraz formularzem. (?)."
XVII AmC 1377/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Przy odbiorze przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności osoby doręczającej, przesyłkę pod względem jej stanu - wygląd, brak uszkodzeń. Następnie potwierdzić podpisem fakt otrzymania towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane, gdy zostaną zgłoszone w momencie odbioru przesyłki w obecności osoby doręczającej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie poprawnie wypełniony protokół stwierdzający odpowiedzialność przewoźnika. Przed wypełnieniem i podpisaniem protokołu zaleca się kontakt z firmą TERM-SYSTEM"
XVII AmC 1353/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu "protokołu szkody" podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 1654/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu tego sklepu; jak również akceptację wszystkich zasad zakupu towaru w Sklepie."
XVII AmC 1693/16 31.1.2017 Inne usługi "Rejestracja na stronie i składanie zamówień jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, które wchodzą w życie w momencie ich zamieszczenia w sklepie."
XVII AmC 1724/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby PW JULEX Julian Pichur."
XVII AmC 971/16 31.1.2017 Inne usługi "Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej z umowy przewozu i umowy usług pocztowych."
XVII AmC 1453/16 31.1.2017 Inne usługi "Za opóźnienia wynikające ze zwłoki Poczty Polskiej nie odpowiadamy."
XVII AmC 1394/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłączenie z dowodem zakupu"
XVII AmC 1351/16 31.1.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Wymagany podpis klienta i kuriera na protokole"
XVII AmC 1014/16 31.1.2017 Inne usługi "W przypadku rezygnacji z winy Zamawiającego ~ Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wykonawcy w kwocie dwustu złotych"
XVII AmC 1397/16 31.1.2017 Inne usługi "Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo z biura K-Consult Sp. z o.o. sądu powszechnego"
XVII AmC 1538/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Korzystanie z usług sklepu CentrumWalizek.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu"
XVII AmC 1494/16 31.1.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki"
XVII AmC 995/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Przed podpisaniem odbioru paczki, koniecznie sprawdź w obecności kuriera, czy zawartość paczki nie została naruszona. Jeżeli jej stan budzi Twoje wątpliwości spisz protokół szkody. Jest to jedyna podstawa do złożenia reklamacji."
XVII AmC 1238/16 31.1.2017 Handel elektroniczny "Warunkami przyjęcia zwrotu są: -dokument potwierdzający zakup towaru -dostarczenie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu -dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym i niezniszczonym (...) wcześniej należy powiadomić sklep poprzez kontakt mailowy biuro@ekolandia24.pl."
< >

Pomoc prawna online

Opinie naszych klientów

  • Grudzinski

    ocena usługi:

  • Polecam

    ocena usługi:

    Nie spodziewalem się że mój problem zostanie tak szegolowo rozpisany z odpowiednim komentarzem koncowym. Na pewno w przyszlosci polece e-prawnik.Pl
  • Maria

    ocena usługi:

    Bardzo szybka odpowiedz,pełne zadowolenie z usługi. Pozdrawiam cały zespół E-prawnika.
  • Jolanta

    ocena usługi:

    Uzyskałam jasne i merytoryczne wyjaśnienie sprawy. Usługa została wykonana szybko i rzeczowo. Dziękuję. Polecam.
  • nauczycielka

    ocena usługi:

    Profesjonalizm zwłaszcza, dodatkowo czułam się \"zaopiekowana\" ponieważ Panowie Prawnicy oprócz kontaktu mailowego, dzwonili, informowali i stwarza to wrażenie, że klient jest bardzo ważny. Dziękuję.
  • Ann

    ocena usługi:

    Dziękuję!!! Niesamowicie rzetelna i wyczerpująca odpowiedź. Świetna robota!
  • Danuta

    ocena usługi:

    jestem zadowolona z opinii, obszerna,wyczerpująca i bardzo zrozumiała .Czas realizacji bardzo szybki ,Bardzo dziękuje jestem zadowolona.
  • Aneta

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona. Wszystko przejrzyście wytłumaczone. Zachowany termin usługi. Polecam wszystkim
  • Radek

    ocena usługi:

    Dzięki fachowej opinii (i jej profesjonalnej prezentacji) udało mi się odzyskać pieniądze z tytułu nierzetelnie wykonanego zlecenia! Także mogę śmiało polecić!
  • Elżbieta

    ocena usługi:

  • Kmiecik

    ocena usługi:

    Opinia prawna bardzo pomocna, merytoryczna i opracowana w błyskawicznym tempie, dziękuję Kmiecik
  • Dorota

    ocena usługi:

    Dziękuję
  • aleksandra

    ocena usługi:

    Bardzo profesjonalna i wyczerpującą Polecam W razie potrzeby będę korzystać z usług Dziękuję
  • Ewa

    ocena usługi:

    Serdecznie dziękuje za rzeczową poradę. Choć moja sprawa jest bardzo zawiła dowiedziałam się od czego zacząć. Pozdrawiam
  • Urszula

    ocena usługi:

    Dziękuję serdecznie za wskazanie mi podstawy prawnej,na podstawie której mogę dochodzić zadośćuczynienia z oskarżenia prywatnego za naruszenie dóbr osobistych.
  • Anna83

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z opinii prawnej. Usługa szybko wykonana, informacje jasne dla \"normalnego\" obywatela i wyczerpujące. Jak najbardziej polecam.
  • B. Sadowska

    ocena usługi:

    Jestem usatysfakcjonowana uzyskaną poradą. Pomogła mi w rozmowie z pracownikiem w US i uzyskanie zwrotu podatku. Jeszcze raz dziekuję




Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zadaj pytanie – porady prawne w 24h już od 30zł

* pola wymagane