Konsument ma prawo wiedzieć co kupuje

Konsumenci i organizacje branżowe mają wiele legalnych sposobów, aby walczyć z nieetycznymi zachowaniami firm i niską jakością ich towarów. (...) Coraz częściej słyszymy wezwania do bojkotu produktów sponsorów olimpiady w Pekinie, a także towarów wyprodukowanych w Chinach. Nie każde wezwanie do bojkotu jest zgodne z prawem (patrz ramka). Bojkot konsumencki jest jednak dotkliwy dla wizerunku firm, ale też dla ich finansów.

Rzeczpospolita 22.04.2008 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika