Reklamy przerwą film co 30 minut

Dziś mogą się pojawiać co 45 minut. Możliwe będzie również tzw. lokowanie produktów w serialach.

Według wydawców takie rozwiązanie znacznie pogorszy kondycję ekonomiczną prasy – pisze Gazeta Prawna.

Już dziś udział telewizji w torcie reklamowym wynosi ponad 50 procent. Lokowanie produktów w telewizji zabije gazetę – mówi dla dziennika Maciej Hoffman, dyrektor Izby Wydawców Prasy.

Lokowanie produktów w serialach ma być możliwe tylko wtedy, gdy pojawi się na ekranie znak graficzny informujący o takiej reklamie. Pierwsze czytanie ustawy medialnej odbyło się wczoraj w komisji kultury i środków przekazu.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • konopielka 2013-02-05 19:44:07

    ja byłabym za tym, żeby tylko reklamy były, nie byłoby nawet resztki złudzeń

  • aaaa 2013-02-03 23:12:34

    przestane ogladac tv


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika