Reklamy wyborcze znikną z telewizji

Znowelizowany kodeks wyborczy ma zakazać odpłatnego rozpowszechniania ogłoszeń wyborczych w publicznych i niepublicznych stacjach radiowych oraz telewizyjnych.

Zakaz nie będzie dotyczył prasy i internetu – zakłada uchwalona w styczniu przez posłów nowelizacja  kodeksu wyborczego. Dokument został zaakceptowany na ostatnim posiedzeniu Senatu i ma teraz trafić do podpisu prezydenta.

Nowe przepisy wejdą w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia zmian w Dzienniku Ustaw.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika