Targetowanie behawioralne w Internecie

Internetowe reklamy śledzą użytkowników. Strony internetowe śledzą swoich użytkowników, a na podstawie danych o tym co oglądasz przypisują cię do odpowiednich profili. Na ich podstawie reklamodawcy zasypują twoja skrzynkę odpowiednim spamem, a na stronach pojawiają się reklamy tych produktów, których wcześniej szukałeś w sieci.

Michał Fura, 2.09.2009, dziennik.pl

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika